جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
مدیرعامل ارس خودرو دیزل در گفت و گو با تیتر20:
کسانی که خودروهای خاص سوار می شوند.از یک سو می دانند که چه می خواهند و از سوی دیگر به درستی میتوانند به مزیت های یک خودرو پی ببرند.
کد خبر: ۵۲۴۲۵
خاص سوارها ، خودرو آسنا توربو اتوماتیک را می پسندند
تیتر20 - محصول جدید ارس خودرو دیزل (آمیکو)، آسنا توربو اتوماتیک در حالی وارد بازار شده است که طی ماه های اخیر پیکاپ های جدیدی وارد بازار شده اند که در مقیاس با قیمت 1میلیارد و368 میلیون تومانی این محصول از قیمت های به مراتب پائین تری برخوردار هستند.این مساله در کنار رقابت سنگینی که در این سگمنت وجود دارد باعث بروز برخی پرسش ها شده است.این موضوعات را با مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل،شهرام فداکار در میان گذاشتیم:

* با توجه به رقابت سنگین در بازار پیکاپ،محصول جدید آمیکو چگونه میتواند جایگاه مناسبی در بازار کسب کند؟
آمیکو در هر محصولی به دنبال تولید با بهترین کیفیت است.این موضوع در تمامی محصولات اعم از سنگین،نیمه سنگین و پیکاپ قابل اثبات است. آسنا اتوماتیک قابلیت بسیار بالایی دارد و به نوعی برای معرفی بهتر برند آمیکو در نظر گرفته شده است و به صورت محدود تولید و به فروش می رسد. در واقع برخی قابلیت هایی که این خودرو به مشتری ارائه می کند برای اولین بار است که عرضه می شوند.

* اشاره شد  این خودرو بیشتر به منظور تقویت برند است،چگونه میخواهد برند سازی کند؟
وقتی خودرویی با تولید محدود100 دستگاهی پیش از رونمایی رسمی، 20 دستگاه از آن به فروش می رسد یعنی برند سازی آغاز شده است.از سوی دیگر این محصول به نوعی همانند آسنا دنده ای پیشتاز بازار در ارائه اولین ها به شمار می رود. با این حال حضور گسترده این خودرو در بازار و بازخوردهایی که خواهد داشت،بار دیگر بر این نکته تاکید خواهد کرد که آمیکو همواره بهترین ها را عرضه خواهد کرد.

قیمت یکی از عوامل تعیین کننده است،آسنا توربو اتوماتیک چه مزیت رقابتی دیگری دارد که قیمت آن را تحت الشعاع قرار ندهد؟
کسانی که خودروهای خاص سوار می شوند.از یک سو می دانند که چه می خواهند و از سوی دیگر به درستی میتوانند به مزیت های یک خودرو پی ببرند.این خودرو غیر از موتور K224 میتسوبیشی و گیربکس پانچ فرانسوی،طراحی به روز و آپشن های بی نظیر و قفل دیفرانسیل اتوماتیک علاوه بر توانمندی های یک پیکاپ می تواند به دلیل اندازه کابین بزرگ تر از همه رقیبان، قابلیت های یک SUV را هم به مشتریان ارائه کند.

این خودرو با توجه به محدودیت تولید و تاکید بر خاص بودن،از چه خدمات پس از فروشی برخودار خواهد بود؟
معتقد هستم خدمات پس از فروش از خط تولید آغاز می شود. به همین دلیل آمیکو همواره تلاش می کند که از همان ابتدا بهترین کیفیت و محصول را ارائه دهد.با این حال طی مدت اخیر برای فراهم آوردن شرایط بهتر  تعداد ۷ نمایندگی دیگر به مجموعه خدمات پس از فروش آمیکو اضافه شده است.در واقع تمام تلاش آمیکو این است که مشتری در بحث فروش و خدمات پس از فروش کمترین دغدغه را داشته باشد. تا جایی که سعی می کنیم بسیاری از خدمات را در محل ارائه کنیم، چرا که مشتری این خودرو همانند خود آن ویژه وخاص هستند.حضور این خودرو در بازار و بازخودرهایی که از آن خواهیم گرفت کمک خواهد کرد که در محصولات آتی هم بهترین ها را به مشتریان عرضه کنیم.

ارسال نظرات
موضوعات روز