سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مصطفی نخعی:
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که توزیع سهمیه بنزین به افراد در حد پیشنهاد است گفت: اگر دولت قصد دارد این کار را برای سال آینده برنامه ریزی کند، منبع هزینه‌ها باید در قالب لایحه بودجه پیش‌بینی می‌شد.
کد خبر: ۵۲۸۵۰

تیتر۲۰- مصطفی نخعی در مصاحبه با رادیو در خصوص توزیع سهمیه بنزین به افراد گفت: دولت هنوز در این زمینه هیچ هماهنگی با کمیسیون انرژی و مجلس انجام نداده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برخی دوستان می گویند این مسئله در حد پیشنهاد است و در محدوده اجرا نمی‌گنجد، گفت: این طرح هزینه‌هایی را تحمیل می‌کند و اگر دولت قصد دارد این کار را برای سال آینده برنامه ریزی کند، منبع هزینه‌ها باید مشخص شود.

وی افزود: این منابع باید در قالب لایحه بودجه پیش‌بینی می‌شد و دولت باید برابرِ مقررات این کار را اجرایی کند.

نخعی ادامه داد: در بودجه 1401 دولت هیچ اشاره‌ای به این مسئله نکرده و تا این لحظه هیچ نکته‌ای هم در کمیسیون انرژی مبنی بر شکل دهی به ساختارهای مورد نظر صورت نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: هر اتفاقی بیفتد مستلزم تعامل و هماهنگی همه ارکان تصمیم گیر کشور است. موضوع بنزین مهم و حساس بوده و با توجه به اثر مستقیم آن در زندگی و معشیت، حساسیت مردم درست است. طرح‌هایی هم در مجلس مطرح شده و در حال بررسی است که همگی درباره نحوه توزیع یارانه و نه در صدد کاهش آن، می‌باشد.

نخعی گفت: برای کمک به اقتصاد و حل مشکلات کنونی باید با ساز و کاری پیش رویم که اقناع مردم در آن پیش‌بینی شود و همه ارکان تصمیم‌گیر نظام هم تعامل و هماهنگی داشته باشند تا در نهایت به سمت توزیع عادلانه یا کاهش یارانه‌ها حرکت کنیم./تسنیم

ارسال نظرات
موضوعات روز