مهم ترین چالش واحدهای تولیدی
تاثیر برگزاری نمایشگاه ها بر صنایع
وی در ادامه به تاثیر برگزاری نمایشگاه ها در معرفی دستاوردها و ظرفیت های صنایع مختلف اشاره کرد و گفت: حضور در نمایشگاه ها برای شرکت های تولیدی، امری حیاتی است فلسفه برگزاری نمایشگاه ها ایجاد ارتباط با مشتریان جدید و تقویت ارتباط با مشتریان قدیمی و تحکیم روابط تجاری و کاری با آنهاست. در راستای همین موضوع شرکت سوپرپایپ چندی پیش در نمایشگاه بیمارستان ساری و تجهیزات بیمارستانی که در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد شرکت کرد. حضور شرکتهای مشاور در نمایشگاه ها بسیار مهم است. معرفی محصولات جدید و راهکارهایی که مجموعه ها می توانند در این زمینه به دیگر همکاران خود ارائه دهند از مهم ترین مزیت های رویدادهای نمایشگاهی است. حضور پرقدرت شرکت ها در رویدادهای نمایشگاهی نقشی پررنگ و موثر در تقویت تصویر برند در ذهن مشتریان بالفعل و ایجاد آگاهی در ذهن مشتریان بالقوه خواهد داشت./گسترش نیوز