سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
وزیر ورزش:
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند. وی هم‌چنین می‌گوید مشکل باشگاه‌ گل‌گهر نیز به منظور حضور در این رقابت‌ها حل می‌شود. این اظهارات در حالی است که AFC رسما اعلام کرده است این باشگاه‌ها از فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا محروم هستند.
کد خبر: ۵۳۰۹۴
تیتر۲۰- حمید سجادی درباره حذف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ان‌شاءالله که حذف نمی‌شوند و هنوز امیدوار هستیم، شش روز دیگر از فرصت استیناف‌خواهی باقی مانده است و فدراسیون فوتبال ایران به عنوان عضو AFC به دو باشگاه سه ماه مهلت زمانی داد که هنوز این مهلت تمام نشده و باشگاه‌ها در تلاش هستند تا تکالیفی که از سال ۲۰۱۶ انجام نشده است را انجام دهند. 

وی ادامه داد: تیم فوتبال گل‌گهر هم بود که بدهی داشت و هشت روز دیر پرداخت صورت گرفت که این مسئله نیز حل می‌شود. 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پرسپولیس و استقلال تا پایان دی ماه در حال تکمیل مدارک بودند و دو هفته قبل به یک‌باره از طرف شرکتی که بحث‌های حرفه‌ای سازی AFC را دنبال می‌کند ضرب الاجل پنج روزه آمد، گفت: در حال حاضر طرف حساب ما کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست و با این شرکت طرف هستیم. 

سجادی افزود: این درحالی است که تمامی باشگاه‌های چین حذف شده‌اند، عربستان ۱۰ درخواست داشته که با حذف سه مورد همراه شده است و در حال حاضر پرسش ما این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا چگونه مهلت فدراسیون خودش را که به رسمیت می‌شناسد نادیده گرفته و به یک‌باره به هواداران و مدیریت دو تیم شوک وارد کرده است. 

به گفته سجادی بحث مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز حل شده است. 

این اظهارات درحالی از سوی وزیر ورزش و جوانان مطرح شده است که ۱۷ دی ماه‌ سال جاری کنفدراسیون فوتبال آسیا در اطلاعیه ای رسمی از ابطال قطعی پروانه حرفه ای سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان و غیبت این سه تیم در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. در عین حال با کنار رفتن دو تیم پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا سیدبندی فصل جدید رقابت‌ها نیز با تغییراتی روبرو شده است./ایسنا

ارسال نظرات
موضوعات روز