پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
تیتر20 دستاورد یک بیمه ایرانی را بررسی می کند؛
بیمه جوان سرمد در امتداد ارائه محصولات نوآورانه خود، از سامانه‌ای برای صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث و همزمان ارسال کد یکتا رونمایی کرده است. این سامانه که برای نخستین بار توسط شرکت بیمه سرمد در کشور عرضه شده علاوه بر آنکه نخستین سیستم کارآمد در صدور آنلاین بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید، قابلیت دریافت همزمان کد یکتا را هم دارد.
کد خبر: ۵۳۲۲۲
بیمه سرمد و محصولی متمایز به نام صدور
تیتر20 - در تهران زندگی می‌کنیم، شهری که بیشترین جمعیت شاغل کشور را اعم از زن و مرد به خود جذب کرده است؛ همین ازدحام امکان استفاده از خدمات شهری را برای تهرانی‌ها سخت می‌کند، این در حالی است که تجمیع و تمرکز همین خدمات و امکانات کار و زندگی در تهران را برای شمار زیادی از ایرانی‌ها جذاب کرده است؛ این جاست که باید در پی راهکاری برای بهره‌گیری از امکانات آن هم از مسیرهایی بود که نیاز به عبور و مرور در فضای ازدحام‌آلود شهر را از بین ببرد و چه راهکاری بهتر از خرید آنلاین انواع محصولات و چه محصولی ضروری‌تر از آنچه شرکت‌های بیمه‌ای ارائه می‌کنند. 

آنچه شرح داده شد، مقدمه‌ای بود برای معرفی یک محصول نوآورانه که در صنعت بیمه کشور عرضه شده و عرضه‌کننده آن نیز یکی از شرکت‌های جوان فعال در این عرصه است. خلاصه کلام آنکه بیمه سرمد به‌تازگی از یک سامانه صدور آنلاین بیمه شخص ثالث رونمایی کرده است و این سامانه علاوه بر آنکه سیستم کارآمد در صدور آنلاین بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید، قابلیت دریافت همزمان کد یکتا را هم دارد.

حالا چرا بیمه شخص ثالث؟ این محصول یکی از رایج‌ترین انواع بیمه است که دارندگان همه وسایل نقلیه ملزم به خرید آن هستند تا در صورت بروز حادثه، خسارت آن کسی که متحمل ضرر جانی یا مالی شده را بپردازند. حال اگر انتخاب راننده‌ای برای برخورداری از این پوشش، شرکت بیمه سرمد باشد، دیگر لازم نیست به دفاتر نمایندگی بیمه سرمد در نقاط گوناگون کشور برود، چون امکان خرید آنلاین وجود دارد و زمانی که مالک خودرو خرید بیمه شخص ثالث شرکت سرمد را به صورت آنلاین در هر مکان و زمانی انجام دهد، بلافاصله نسخه دیجیتال بیمه‌نامه را هم دریافت می‌کند و لینک چاپ بیمه‌نامه نیز با پیامک برایش ارسال می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، خریدار همزمان با خرید آنلاین بیمه کد یکتا را هم به صورت آنلاین دریافت می‌کند و از طریق این ارقام اختصاصی از اصالت بیمه مطمئن می‌شود. 

سامانه صدور آنلاین بیمه شخص ثالث از طریق سامانه جامع بیمه‌گری فناوران برپا شده و با سامانه سنهاب بیمه مرکزی نیز در تماس است و در نتیجه همین تماس، مشتریان می‌توانند پس از صدور بیمه‌نامه استعلام کد بیمه خود را از بیمه مرکزی دریافت کنند. 

و در نهایت اینکه بیمه سرمد با پیشینه فعالیت کم‌تر از یک دهه موفق شده با عرضه این خدمت به مشتریان، محصول بیمه شخص ثالث خود را از دیگر همتایان ایرانی‌اش متمایز کند. این محصول منحصربه‌فرد در وب‌اپلیکیشن webapp.sarmadins.ir در اختیار عموم قرار گرفته و در همه پلتفرم‌های ویندوز، اندروید و آی‌او‌اس کاربرد دارد. 

برای دسترسی به لینک خرید باید پس از ورود به آدرس یادشده، بر گزینه "صدور بیمه‌نامه" کلیک کنید. این گزینه در کادری آبی رنگ قرار دارد. کنکاش در سامانه یادشده این نتیجه را حاصل کرده که خرید این محصول با تجربه کاربری آسانی صورت می‌گیرد و بنابراین اقشار گوناگون جامعه با سطوح مختلف سواد می‌توانند آن را خریداری کنند.

 متقاضیان پس از ورود به وب‌اپلیکیشن بیمه سرمد علاوه بر خرید بیمه‌نامه‌ای که موضوع این گزارش است، می‌توانند درباره موضوعات دیگر هم اطلاعات به دست آورند، اموری از قبیل مراکز صدور، مراکز درمانی، باشگاه مشتریان، استعلام اصالت بیمه‌نامه و... 

نقل این مطلب نیز خالی از لطف نیست که صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث نخستین محصول نوآورانه بیمه سرمد به شمار نمی‌آید و این مجموعه در بحبوحه شیوع بیماری کووید19، بیمه‌های پوشش کرونا و کروناپلاس را به صورت اختصاصی طراحی و عرضه کرد.

بیمه سرمد در میان چند ده شرکت بیمه‌ای کشور موفق به اخذ مجوز از بیمه مرکزی برای عرضه این محصول در آن روزهای بحرانی شد.






ارسال نظرات
موضوعات روز