پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
عنایتی:
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: در مورد جذب علی کریمی شوخی نکردم و اگر او قصد بازی کردن داشته باشد، ما یک جای خالی برایش کنار گذاشته‌ایم.
کد خبر: ۵۳۶۱۵

تیتر۲۰- رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: درباره حریف باید بگویم که ما مقابل تیمی بازی داریم که به حق در نیم‌فصل اول با توجه به آماری که بر جا گذاشته، بهترین تیم بوده و در فاز حمله و دفاع و کارهای تیمی فوق‌العاده قوی است. به فرهاد مجیدی دوست خوبم تبریک می‌گویم. در هفته گذشته با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و بازی عقب افتاد، مجبور شدیم 3،4 روز تمرینات را تعطیل کنیم و از روز یکشنبه گذشته دوباره تمرینات را شروع کرده و برای بازی با استقلال آماده شدیم. استقلال تیمی است که شخصیت و وجهه بالایی حتی در آسیا دارد و کار سختی داریم. ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوبی که انجام داده و همچنین توجه به نقاط ضعف و قوت استقلال را که آنها را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم تا در نیم فصل دوم وضعیت‌مان را بهتر کنیم. در نیم‌فصل اول با وجود اینکه بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم اما امتیازهای زیادی از دست دادیم. مطمئنم که بازیکنان ما عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا کارهای بزرگی در نیم‌فصل دوم انجام دهند و شروع این کار از بازی فردا برابر استقلال است تا در پایان فصل رده خوبی در جدول داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جدید تیمش به بازی با استقلال می‌رسند؟ عنوان کرد: خدا را شکر بازیکنانی که جذب کردیم به بازی فردا می‌رسند. ما مرادی و بابامحمدی را جذب کردیم و ان‌شاءالله در چند روز آینده 2،3 بازیکن دیگر به ما اضافه می‌شوند تا تیم‌مان تکمیل شود. بازیکنانی که داشتیم به لحاظ فنی خوب بودند اما به دلیل اینکه در تفکر تیمی ما نبودند از ما جدا شدند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. بازیکنانی هم که گرفتیم اگر صلاح باشد، فردا بازی می‌کنند وگرنه برای بازی‌های آینده آماده می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره تقابل استقلالی‌های هوادار با تیم‌ سابق‌شان در بازی فردا خاطرنشان کرد: طبیعی است که این موضوع به حساسیت بازی فردا اضافه کند. بالاخره بازیکنانی که از تیم‌های قبل‌شان جدا می‌شوند، انگیزه خاصی دارند اما این انگیزه اگر کنترل نشود، می‌تواند جواب عکس بدهد. ما با بازیکنان صحبت کردیم و ما بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که کارایی داشته باشند و اصلا بحث استقلال نداشتیم و اگر بازیکنی هم می‌توانستیم از پرسپولیس جذب کنیم این کار را می‌کردیم، دنیای حرفه‌ای این مسائل را نمی‌شناسد. شاکله اصلی تیم ما بازیکنانی هستند که قبلا در استقلال بازی کردند و توقع داریم که تمام توان‌شان را روی کار تیمی بگذارند تا در نیم فصل دوم شرایط خوبی را تجربه کنیم./تسنیم

ارسال نظرات
موضوعات روز