شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
تیتر20
نرخ سود 22درصد برای بیمه‌نامه‌های اندوخته‌دار و شمار گوناگونی از انواع پوشش های بیمه‌ نامه عمروسرمایه گذاری و طرح‌های برآمده از آن، بی‌اغراق مزایای چشمگیری است، که می‌توان با تمرکز بر آن ها شرکت بیمه پارسیان را یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های خرید بیمه عمروسرمایه گذاری معرفی کرد. در این گزارش نگاهی به این مزایا داریم.
کد خبر: ۵۴۱۶۷
همه جذابیت‌های بیمه نامه عمرو سرمایه گذاری پارسیان
تیتر20- بیمه پارسیان در جایگاه یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه کشور در طول نزدیک به دو دهه فعالیت، این توانمندی را به‌دست آورده تا علاوه بر تخصیص سودهای فنی علی‌الحساب و سود مشارکت در منافع، پوشش‌های بیمه‌ای مطلوبی به بیمه‌شدگان خود عرضه نماید. 

با این حال آنچه به بیمه عمر شرکت پارسیان جذابیت منحصربه‌فردی می‌بخشد و آن را از دیگر همتایان ایرانی خود متمایز می‌کند، تنوع پوشش های بیمه ای و طرح‌هایی است که در زیرمجموعه بیمه های زندگی، به مشتریان خود عرضه می کند. 

در حال حاضر 9 پوشش اضافی در قالب بیمه نامه عمر و سـرمایه گذاری شـرکت بیمه پارسـیان با عناوین، پوشش پرداخت سـرمایه اضافی در صورت فوت بیمه شـده ناشـی از حادثه، پوشش پرداخت سـرمایه در صـورت ابتـلا بـه بیماری هـای خاص، پوشش پرداخـت مسـتمری و سـرمایه بیکاری در صورت از کار افتادگی دایم و کامل بیمه شـده، پوشش معافیت از پرداخت کل حـق بیمـه در صـورت از کارافتادگـی دایـم و کامل بیمه شـده، پوشش پرداخت هزینه های پزشـکی و کمـک هزینـه روزانه ایام بسـتری شـدن بیمه شـده در بیمارسـتان بـه علـت حادثـه و پرداخـت سـرمایه در صـورت نقص عضـو دایم بیمه شـدگان ارایه می گردد، همچنین در بخش محصول نیز به امید پروردگار در آینده نزدیک شاهد نوآوری و تغییرات خوبی خواهیم بود.

یکی دیگر از محصولات شـرکت بیمه پارسـیان در حوزه بیمه عمر و سـرمایه گذاری، بیمه نامه ای موسـوم به بیمه عمـر و سـرمایه گذاری خانـواده می باشـد، در این بیمه، اعضای خانواده به همراه سرپرسـت خانواده، در یک بیمه نامه تحت پوشـش قرار می گیرند و در صورتی که سرپرسـت(بیمه شـده اول) قبل از بیمه شده دوم (سرپرسـت بالقوه دیگر بیمه نامه) فـوت نمایـد، شـرکت بیمه پارسـیان پرداخـت تمام حـق بیمه های بیمـه نامـه را تـا آخـر قـرارداد متعهـد می گردد و بیمه نامـه با همان پوشـش ها بدون هیچ گونه آسـیبی تداوم می یابد.

همچنین بیمه پارسیان در طرحی با عنوان بیمه‌نامه درمان خانواده، پوشش‌های تکمیلی درمان را در کنار بیمه عمر و سرمایه‌گذاری عرضه می‌کند؛ به عبارت دیگر در این طرح، خرید بیمه عمروسرمایه گذاری پیش‌نیاز دریافت بیمه‌نامه تکمیلی درمان است و هر خریدار بیمه عمروسرمایه گذاری می‌تواند خود، همسر و فرزندانش را تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دهد.

یکی از مهمتریـن پارامترها بـرای انتخـاب بیمـه گـر، توانگـری مالـی و قـدرت بیمه گـری شـرکت بیمـه می باشـد کـه متضمن بقای شـرکت و ایفـای تعهـدات آن در قبال بیمه گزاران، بیمه شـدگان و سـایر ذی نفعان می باشـد، که شـرکت بیمه پارسیان از این حیث جزء شـرکت های قدرتمند صنعت بیمه و دارای رتبه یک توانگری مالی در چند سال اخیر بوده است. 

موضوع دیگری که در زمان خرید بیمه نامه عمروسرمایه گذاری برای افراد حائز اهمیت می باشد، توانایی شرکت بیمه گر در زمینه مدیریت وجوه پرداختی بیمه گزاران و سرمایه گذاری باثبات و سودآوری می باشد، چرا که بهبود بازده سرمایه گذاری های شرکت بر میزان اندوخته بیمه نامه تاثیرگذار می باشد. 

به عبارت دیگر بخشی از حق بیمه پرداختی بیمه گزاران بیمه نامه عمروسرمایه گذاری، توسط شرکت بیمه، سرمایه گذاری شده و به این وجوه علاوه بر سود علی الحساب تضمینی، در صورت کسب سود مازاد بر نرخ تضمینی، سود مشارکت در منافع نیز تخصیص می یابد.

 سـود مشـارکت در منافـع بیمه عمر و سـرمایه گذاری شـرکت بیمه پارسیان معـادل %22 در سـال 99 بوده، که این میزان بـه حسـاب اندوخته، بیمه نامه ها واریز گردیده است. بیمه پارسیان در حالی نرخ سود 22درصد را برای بیمه‌نامه های عمر اندوخته‌دار تخصیص داده است که بیش‌ترین سود سپرده‌های بانکی در کشور 18درصد است. 

ضمنا جشنواره "نوبهار زندگی" بیمه پارسیان با هدف قدردانی از مشتریان خوش حساب، از اسفند ماه سال جاری آغاز گردید، بیمه گزاران می توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره، به سایت این شرکت به آدرس www.parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.


ارسال نظرات
موضوعات روز