پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تیتر20 بررسی می‌کند؛
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با برگزاری جشنواره «کارت‌خوان برنده» با شعار «اگه کارت‌خوان پارسیان داری، درهرحال برنده‌ای» تلاشی ارزشمند را برای تکریم هر چه بیشتر شرکای تجاری خود و افزایش سهم از بازار کلید زده است.
کد خبر: ۵۴۲۰۷
جشنواره پذیرندگان تاپ، تلاشی برای اهمیت به کاربران و افزایش سهم از بازار
تیتر20 - رقابت در ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی طی سال‌های اخیر همواره سخت و سخت‌تر شده است و شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات تلاش داشته‌اند به روش‌های گوناگون سهم خود را از تراکنش‌ها در این بازار افزایش دهند اما آنچه در جریان این رقابت نفس‌گیر معمولاً در اولویت نخست قرار نداشته، توجه به پذیرندگان به‌عنوان نقطه اتصال شرکت‌های پرداخت با دارندگان کارت بوده است. 

در میان شرکت‌های پی‌اس‌پی اما برخی شرکت‌ها همواره تأکید داشته و دارند در کنار برنامه‌ریزی برای بالابردن سهم از بازار خود، خدمات بهتری نیز به پذیرندگان یا همان دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان ارائه دهند چرا که بدون شک این پذیرندگان هستند که به رفتار دارندگان کارت جهت می‌دهند و با رضایت آنها، احتمال موفقیت شرکت‌ها در کسب سهم بیشتری از بازار بالا و بلاتر می‌رود.

یکی از این شرکت‌ها که تجارب موفقی نیز در حرکت به سمت ارائه خدمات بهتر داشته، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است؛ این شرکت در پرتو برنامه‌ریزی استراتژیکی که اجرای آن را از اواسط سال گذشته آغاز کرده، موفق شده سهم خود را در بازار به شکل معناداری بالا ببرد و در ضمن رضایت بیشتری نیز برای پذیرندگان دارای کارت‌خوان‌های این شرکت به‌عنوان شرکای تجاری خود به ارمغان آورد.

آن‌گونه که از آمارهای ماهانه شاپرک برمی‌آید شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در بهمن ماه گذشته سهمی 17.84 درصدی از کل تعداد تراکنش‌ها داشته و به‌این‌ترتیب پس از شرکت‌های به پرداخت ملت و سامان، در رتبه سوم قرار گرفته است. نکته مهم در این رتبه‌بندی این است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در تراکنش‌های انجام شده با ابزار پذیرش کارت‌خوانی نیز همین رتبه را دارد و به‌این‌ترتیب توانسته جایگاه خود را به‌صورت متوازن ارتقا دهد.

علاوه بر این تجارت الکترونیک پارسیان موفق شده در کنار رتبه سوم تعداد تراکنش، از نظر مبلغی نیز در جایگاه سومین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بر روی کارت‌خوان‌ها از نظر مبلغ تراکنش‌ها هم قرار بگیرد و به‌این‌ترتیب برخی شرکت‌ها را که از نظر تعداد تراکنش در جایگاه بالاتری قرار داشتند پشت سر بگذارد. 

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با برگزاری جشنواره «کارت‌خوان برنده» با شعار «اگه کارت‌خوان پارسیان داری، درهرحال برنده‌ای» تلاشی ارزشمند را برای تکریم هر چه بیشتر شرکای تجاری خود و افزایش سهم از بازار کلید زده است.

به بهانه این جشنواره قرار است پذیرندگانی که دستگاه‌های کارت‌خوان آنها به حساب بانک پارسیان متصل است در 6 سطح برای کسب امتیاز به رقابت بپردازند: 
در این طرح کلیه دارندگان دستگاه کارت‌خوان که دستگاه ایشان به یک سپرده در بانک پارسیان متصل است، باتوجه‌به مبالغ فروش ماهیانه خود (مجموع مبالغ تراکنش‌های ماهانه) در 5 سطح به شرح ذیل طبقه‌بندی می‌شوند:
* تاپ پلاس: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنشی بالاتر از 5 میلیارد ریال
* سطح پلاتینی: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 3 میلیارد ریال و تا 5 میلیارد ریال
* سطح طلایی: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 1.5 میلیارد ریال و تا 3 میلیارد ریال
* سطح نقره‌ای: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 500 میلیون ریال و تا 1.5 میلیارد ریال
* سطح برنزی: پذیرندگان با میزان مبالغ تراکنش بالاتر از 150 میلیون ریال و تا 500 میلیون ریال
با مرور مدل امتیازدهی در این جشنواره که مهلت آن تا پایان اسفندماه سال جاری است، مشخص می‌شود که تمرکز تجارت الکترونیک پارسیان بر تشویق پذیرندگان و به‌تبع آن دارندگان کارت برای استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان برای پرداخت‌ها با مبالغ بالاتر است و به‌این‌ترتیب علاوه بر ایجاد فرهنگ صحیح استفاده از این ابزار، نسبت بهره‌وری تراکنش به ابزار و هزینه‌ها نیز تعدیل خواهد شد.

مزایای جشنواره:
* شرکت در قرعه کشی
* امکان دریافت تسهیلات ارزان قیمت طرح نوید:
پذیرندگان پارسیان امکان اخذ تسهیلات / کارت اعتباری تا هفت برابر معدل (رسوب) سپرده با مدت بازپرداخت قابل انتخاب تا شصت ماه و یا باز پرداخت یکجا در سررسید تا شش ماهه؛ با نرخ‌های 4% ، 8%، 12%، 15%، 18%؛ با امکان انتقال امتیاز تسهیلات به دیگران را دارند.
*  امکان استفاده از بیمه‌های رایگان: دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و همسر ایشان نسبت به سطح مبالغ تراکنشی ماهیانه می‌توانند از شرایط بیمه‌های رایگان به شرح ذیل برخوردار شوند:
* بیمه درمانی (جراحی / بستری) تا سقف 400 میلیون ریال
*  بیمه آتش‌سوزی تا سقف 200 میلیون ریال
*  بیمه مسئولیت در قبال همسایگان تا سقف 60 میلیون ریال؛
* تخفیف در پرداخت حق بیمه: دارندگان دستگاه‌های کارتخوان می توانند از تخفیفات بیمه ای زیر نیز بهره مند شوند:
جشنواره پذیرندگان تاپ، تلاشی برای اهمیت به کاربران و افزایش سهم از بازار

ارسال نظرات
موضوعات روز