جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل ایساکو در مراسم آغاز طرح خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو :
طرح خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو امروز(23 اسفندماه1400) طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ایساکو، مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۳۶۴
طرح خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو
تیتر20 -  سیدرضا مفیدی؛ مدیرعامل شرکت ایساکو با حضور در این مراسم و با بیان اینکه مشتریان، همکاران و سهامداران به ترتیب الویت گروه صنعتی ایران خودرو هستند، عنوان کرد: شرکت ایساکو در وهله اول جلب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و همه اعضای گروه صنعتی ایران خودرو از مقامات ارشد تا رده های میانی جلب رضایت مشتریان را وظیفه ذاتی خود می دانند و تمام فعالیت های گروه نیز در همین راستا است.

او ادامه داد: کلیه مقامات ارشد و مدیران میانی در وهله دوم اکرام، احترام و جلب رضایت کارکنان شریف گروه صنعتی ایران خودرو را وظیفه ذاتی خود دانسته و به همین مناسبت جا دارد از همه کسانی که در حوزه خدمات پس از فروش فعالیت می کنند به ویژه امدادگرها و همچنین ستاد مرکزی، نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو در سطح کشور تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل شرکت ایساکو با بیان اینکه ایساکو جز جلب رضایت مشتری وظیفه دیگری ندارد، تاکید کرد: درخواست بنده از گروه خدمات پس از فروش ایران خودرو به ویژه نمایندگی هایی که در ایام نوروز به صورت کشیک فعالیت می کنند و امدادگرهای مستقر در تمام نقاط کشور جلب رضایت مشتریان است و پس از آن با توجه به کیفیت خدمات و قطعات که ابزاری برای جلب رضایت است به سوی افزایش رضایتمندی مشتریان در ایام جاری که ایام ویژه ای در دو سال اخیر است، حرکت می کنیم.

مفیدی یادآور شد: از همه همکارانم تقاضا دارم که برای ارائه خدمات به مردم از همه ظرفیت های تکنیکی، فنی و اخلاقی خود استفاده کنند و ما مدیران گروه صنعتی ایران خودرو نیز در ایام عید به صورت کشیک فعالیت کرده و در هر سطحی نیاز باشد در خدمت مشتریان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ایساکو در پایان گفت: امیدواریم همه همکارانم در این ماموریت خطیر موفق به جلب رضایت مشتریان شده و ما مدیران گروه صنعتی ایران خودرو پس ارائه خدمات خوب به مشتریان موفق به جلب رضایت همکاران و در نهایت سهامداران خود شویم.

همچنین سید عباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران نیز درباره طرح خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در این طرح خدمات امدادی با 2 هزار و 160 امدادگر و در هزار و 380 شهر تحت پوشش سراسری قرار دارد.

او  عنوان کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های شرکت ایساکو افزایش سطح کیفیت خدمات امدادی محوریت برنامه های امداد خودرو در طرح نوروزی امسال است.

او در ادامه به معرفی شرکت امدادخودرو ایران پرداخت و تشریح کرد: : شرکت امدادخودرو ایران با قدمت بیش از 20 سال یکی از بزرگترین شرکت های امدادخودرو کشور است و با بیش از 1300 ناوگان و 9 پایگاه امدادی ثابت در بزرگراه ها و اتوبان های سراسر کشور به صورت شبانه روزی خدمات امدادی ارائه می دهد. مرکز تماس امداد خودرو نیز یکی از بزرگترین مراکز تماس خودرویی کشور است.

مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران یادآور شد: شرکت امدادخودرو ایران دارای امدادگران متخصص است که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته مشغول به فعالیت هستند و از تجهیزات و قطعات اصل استفاده می کنند.

میرحسینی در ادامه با اشاره به جزئیات طرح خدمات نوروزی امسال امداد خودرو ایران بیان کرد: این طرح از 25 اسفند لغایت 14 فروردین 1401 در 15 روز متوالی اجرا می شود. در این طرح 2 هزار و 160 امدادگر هزار و 380 شهر را پوشش سراسری می دهند.

او با بیان اینکه استفاده از اجرت، تجهیزات و قطعات استاندارد از برنامه های اصلی شرکت امداد خودرو ایران در این طرح است،افزود: به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان 5 درصد تخفیف روی قطعات داریم و اجرت ایاب و ذهاب برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو رایگان است. ضمن اینکه طبق پیش بینی های انجام شده متوسط زمان انتظار برای دریافت خدمات در سراسر کشور 25 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران در پایان خاطرنشان کرد: از هموطنان تقاضا داریم با توجه به چالش هایی که امدادخودروهای متفرقه ایجاد می کنند خدمات امدادی را از طریق کانال های ارتباطی ما با پیش شماره 096440 و اپلیکیشن «ایساکو» و «بسپر» که دارای تخفیف نیز هستند، در کمترین زمان و با تکنولوژی جدید دریافت کنند و یا از امدادخودروهای استاندارد و دارای مجوز استفاده کنند.

ارسال نظرات
موضوعات روز