دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
لیست صرافی‌های ارز دیجیتال
تیتر20 - امروزه در جهان، سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها به یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث در بین جوامع و کشورهای مختلف تبدیل شده است. برای سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها سوال اصلی سرمایه‌گذاران این است که برای خرید و فروش در بازار رمز ارزها کدام صرافی‌ها قابل اعتماد هستند؟
 
صرافی ارزهای دیجیتال
اگر به دنبال خرید یا فروش ارزهای دیجیتال هستید، باید از یک صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید. این خدمات آنلاین اغلب مشابه کارگزاران بورس کار می‌کنند و ابزارهایی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، خرید و فروش ارزهای مورد نظر خود را با کارمزد معاملات کم‌تر و ویژگی‌های امنیتی قوی‌تر، آسان می‌کنند.

هنگام انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای نیازهای خود، مهم است که ارزهای پشتیبانی شده، قیمت‌گذاری، گزینه‌های برداشت و امنیت را بررسی کنیم.در ادامه به بررسی خصوصیات مهم در مورد صرافی‌ها می‌پردازیم. ویژگی‌هایی که صرافی‌های مختلف را از یکدیگر متمایز می‌کند, عبارتند از:
میزان اعتبار تیم فنی صرافی
پشتیبانی قوی 
مقدار حق کمیسیون و کارمزدی آن صرافی 
تعداد ارزهای دیجیتال قابل معامله در صرافی
وغیره 

صرافی‌های مختلف بر اساس این ویژگی‌ها مورد بررسی و مقایسه نسبت به یکدیگر قرار می‌گیرند.
 با توجه به ویژگی‌های گفته شده در ادامه به بررسی و تحلیل تعدادی از بهترین صرافی‌های آنلاین ایرانی و خارجی و بیان می‌کنیم که بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال کدام است؟
 لیست صرافی‌های ارز دیجیتال
صرافی معتبر ایرانی
توجه داشته باشید که برای خرید و فروش در صرافی‌های ایرانی حتما باید احراز هویت انجام دهید.

صرافی تبدیل
1- ابزار حرفه‌ای معامله خرید و فروش برای ارزهای دیجیتال که می‌توان ریسک معاملات خود را در هر زمان و هر شرایطی مدیریت کرد.
2- کیف پول اختصاصی امن که می‌توان ارز‌های دیجیتال خودتان را روی کیف پول امن خود در صرافی تبدیل نگهداری کنید و در صورتی که نیاز داشته باشید، می‌توانید روی شبکه‌های مختلف به کیف پول‌های دیگر انتقال دهید.
3- پشتیبانی سریع صرافی تبدیل که در تمامی شرایط از طریق چت آنلاین و تلفن، همراه سرمایه‌گذاران خود هستند و راهنمایی‌های لازم جهت استفاده از سایت را به آنها می‌رسانند.
4- در این صرافی امکان دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای وجود دارد.

در صفحه خرید ارز دیجیتال صرافی ارز تبدیل آمده است:
«ارزهای دیجیتال که در سال ۲۰۱۰ با بیت‌کوین هویت پیدا کرده و تحولی در حوزه مالی ایجاد کردند، تا به امروز با گسترش کاربرد‌هایشان در حال رشد فزاینده بوده و هستند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از تنها ۵ میلیارد در سال ۲۰۱۴، به ۳٬۰۰۰ میلیارد در سال ۲۰۲۱ رسیده که معادل حدود ۶۰٬۰۰۰ درصد رشد است. در این میان ارز‌ها خود به حوزه‌های مختلف از جمله NFT، متاورس، مالی، انتقال فایل، هوش مصنوعی و غیره تقسیم می‌شوند و هر حوزه بر حسب کاربری‌هایش در زمان‌هایی بیشتر از سایر حوزه‌ها رشد می‌کند».

صرافی نوبیتکس
1- کیف پول سخت افزاری برای امنیت بالاتر دارایی سرمایه‌گذاران خود، دارا است.
2- میزان کارمزد یا حق کمیسیون در این صرافی پایین ‌است.
3- انجام انواع معاملات ارزهای دیجیتال در این صرافی به صورت بیست و چهار ساعته است.
 لیست صرافی‌های ارز دیجیتال
صرافی رمزینکس
1- اپلیکیشن این صرافی قابل نصب در موبایل می‌باشد.
2- این صرافی از کیف پول اختصاصی و امن استفاده می‌کند.
3- امنیت تراکنش‌ها و دارایی‌های سرمایه‌گذاران در رمزینکس برعهده دانش‌آموخته‌های دانشگاه شریف است.
4- این صرافی پشتیبانی بیست و چهار ساعته را از سرمایه‌گذاران خود انجام می‌دهد.
صرافی ارزپایا
1- این صرافی یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی که کارایی امن را برای سرمایه‌گذران رقم زده است.
2- صرافی ارزپایا برای سرمایه‌گذاران خود برداشت آنی و بدون تاخیر رمزارزها را فراهم کرده است.
3- احراز هویت در این صرافی زیر 1 ساعت قابل انجام است.
4- از کارایی خوب این صرافی برداشت آنی و بدون تاخیر رمزارزها است.

صرافی معتبر خارجی
بسیاری از صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند پس بهتر است از قبل از وارد شدن به صرافی‌های خارجی به خوبی درمورد آنها تحقیق کنید.

صرافی کوینکس (Coinex) 
1- این صرافی یکی از معدود صرافی‌های خارجی است که با ایرانیان مشکلی ندارد و بدون فیلترشکن به راحتی می‌توان در صرافی کوینکس ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کرد.
2- این صرافی ارزهای دیجیتال بسیاری را دارا می‌باشد که می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. 
3- صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی خود زبان فارسی را به زبان های فعال خود اضافه کرده است.

صرافی بایننس (Binance)
1- این صرافی یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا است.
2-در صرافی Binance بدون انجام مراحل احراز هویت نیز سرمایه‌گذار می‌تواند به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازد. البته در این حالت سرمایه‌گذار نمی‌تواند در هر روز بیش از حد تعیین شده واریز و یا برداشت انجام دهد، بنابراین کاربران با سرمایه‌های بزرگ نمی‌توانند فعالیت دلخواه خود را داشته باشند.
3- کارمزد صرافی بایننس ارز دیجیتال بسیار پایین است و در حدود 0.1 درصد است.
4- این صرافی امنیت و اعتبار بالایی دارد.

کوین بیس (coinbase)
1- صرافی کوین بیس یکی از صرافی‌هایی است که به صورت متمرکز کار می‌کند و امکان خرید و فروش مستقیم را برای سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌دهد.
2- در این صرافی از کارمزد پایینی برای معاملات استفاده می‌شود.
3- صرافی کوین بیس امنیت بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاران خود فراهم کرده است.
4- این صرافی بسیار معتبر بوده و دارای پشتیبان قوی‌ای است.

بیت مکس (bitmex)
1- در این صرافی سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون انجام مراحل احراز هویت در آن فعالیت داشته باشند.
2- کار کردن با صرافی بیت مکس بسیار ساده است و تعداد زیادی آلت کوین پشتیبانی می‌کند.
3- این صرافی برای کاربران ایرانی مزیت بالایی دارد که سقف واریز و برداشت روزانه آن زیاد است و برای سرمایه‌گذارانی که مبالغ بالا را معامله می‌کنند بسیار سودمند است.
4- از نقدشوندگی بالایی برخوردار است و حجم معاملات در این صرافی بالا می‌باشد. سرمایه‌گذاران ایرانی فقط با یک ایمیل می‌توانند در آن فعالیت کنند.

کلام آخر
سرمایه‌گذاران برای اینکه بتوانند در حوزه رمزارزها فعالیت راحتی داشته باشند و دارایی خود را بدون ترس در صرافی ارزهای دیجیتال قرار دهند، باید در انتخاب صرافی دقت کافی داشته باشند که مهم‌ترین ویژگی‌هایی که صرافی‌ ارز دیجیتال خوب و معتبر باید دارا باشد این است که انجام مراحل احراز هویت سرمایه‌گذاران در آن صرافی دشوار نباشد، باید پشتیوانه قوی داشته باشد و به سوالات سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان و بطور واضح پاسخ کامل دهد، کارمزد معاملات ارز دیجیتال کم باشد و کارکردن با آن برای سرمایه‌گذاران برای خرید و فروش راحت و آسان باشد.



این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری تیتر20 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز