يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کارنامه خدمات امداد نوروزی کرمان موتور؛ از تفاوت با ادوار گذشته تا امکانات به کار گرفته شده
تیتر20 - کرمان موتور به عنوان خودروساز بزرگ بخش خصوصی در نوروز 1401 توانست، عملکرد درخور توجه‌ای را در حوزه خدمات پس از فروش نوروزی از خود برجای بگذارد. در این رابطه شرکت خدمات و تجارت بم خودرو نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات لیفان، KMC و JAC طرح ارائه خدمات نوروزی به محصولات کرمان موتور در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از تاریخ 29 اسفند لغایت 14 فروردین اجرا کرد.

ارائه خدمات در دو حوزه
از جمله تفاوت‌های ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور در ایام نوروز به نسبت سال‌های پیشین می‌توان به ارائه همزمان خدمات "ناوگان امداد خودرو" و "نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور" اشاره کرد که هرچند در سال‌های گذشته نیز انجام می گرفت، اما در نوروز امسال این مسئله به شکل بهتری از سوی این شرکت انجام شد.

بر این اساس کرمان موتور در نوروز امسال خودروهای خدماتی خود را با حداکثر ظرفیت به جاده‌های کشور روانه کرد تا مسافران نوروزی بتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را برای خودروهای جک، لیفان و هیوندای از جانب این شرکت خودروساز کرمانی دریافت کنند.

از سوی دیگراعزام تکنسین‌های متخصص امدادی به مناطق و جاده‌های مواصلاتی پرتردد و استقرار کارشناسان پشتیبان در نمایندگی‌های سراسر کشور و دفتر مرکزی (شامل کارشناسان فنی و مهندسی، گارانتی، انبار قطعات یدکی و پشتیبان مرکز تماس امداد خودرو) از دیگر اقدامات انجام شده کرمان موتور جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و اطمینان خاطر به آن‌ها در سفرهای نوروزی و طرح ارائه خدمات نوروزی بوده است.

نوسازی ناوگان امداد خودرو
بر اساس این گزارش، به منظور نوسازی ناوگان امداد خودرو کرمان موتور و کاهش مدت زمان رسیدن به محل مشتریان درخواست کننده امدادخودرو در نوروز 1401، کرمان موتور JAC S3 را به عنوان خودرو امدادی معرفی و در اختیار نمایندگی‌های خدمات پس از فروش قرار داد.

همچنین  یکی از مهم ترین مشکلاتی که مردم در ایام نوروز همواره در حوزه خدمات پس از فروش خودرو با آن روبرو هستند، تاخیر امداد خودروها در ارائه خدمات است که این مشکل به دلایل مختلف رخ می دهد، اما در نوروز امسال کرمان موتور با تجهیز و نوسازی ناوگان خود توانست رضایت مشتریان خود را تا حدود زیادی جلب کند .

مرکز تماس 24 ساعته کرمان موتور 
در نوروز امسال علاوه بر نمایندگی‌های مجاز و اکیپ‌های سیار امدادی، مرکز تماس امداد خودرو کرمان موتور به صورت 24 ساعته جهت اخذ راهنمایی و مشاوره فنی در حوزه‌های آپشن محصولات شرکت کرمان‌ موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو، الزمات گارانتی، پاسخگویی به سوالات متداول، آموزش و ارائه مشاوره های فنی به امدادگران اعزام شده به محل  و ...، با حضور کارشناسان خبره فنی پاسخگوی مشتریان خود بوده است که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ارزیابی از نحوه ارائه خدمات، تفاوتی دیگر نسبت به سال‌های گذشته 
یکی دیگر از نقاط قوت ارائه خدمات نوروزی خدمات پس از فروش و امداد خودرو در نوروز امسال که توسط کرمان موتور انجام شد که به نسبت سال‌های گذشته متمایز بود، اجرای بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در قالب گروه‌های نظارتی و اعزام این بازرسان به پایگاه‌های امدادی و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و اخذ میزان رضایت مشتریان از نحوه خدمات رسانی و کیفیت آن از طریق نظرسنجی تلفنی است که در این زمینه عملکرد کرمان موتور را در ارائه خدمات پس از فروش نوروزی متمایز از سایر شرکت های خودروساز کرده است.

همکاری با سایر خودروسازان در ارائه خدمات
با توجه به گستردگی پهنه جغرافیایی کشور و لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر، در سالجاری شرکت کرمان موتور با همکاری شرکت‌های ایران خودرو، گروه بهمن و مدیران خودرو در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای توانستند، سطح ارائه خدمات خود به مشتریان را بالا ببرند، که این همکاری برای اولین بار است بین خودروسازان داخلی در ایام نوروز و پیک سفرها انجام شده است. بر این اساس مشتریان کرمان موتور در ایام نوروز می‌توانستند، از خدمات امدادی شرکت‌های یاد شده نیز استفاده کنند، که این موضوع سرعت ارائه خدمات به مشتریان را بسیار بالا برد که همین موضوع موجبات جلب رضایت آن‌ها را فراهم آورد.

ارسال نظرات
موضوعات روز