جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
تیتر20 بررسی می کند؛
طی سال های اخیر بازارخودرو توجه زیادی به خودروهای شاسی بلند نشان داده است.به همین دلیل بسیاری از شرکت سعی می کنند که در سبد محصولات خود از این نوع نیز داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۳۳۶
اقبال به کی 7
تیتر20 - کرمان موتور نیز به عنوان یک تولید کننده کهنه کار بخش خصوصی با کی 7،شیک پوش خوش فروش خود،رنگ و رونق دیگری به این بازار داده است و رقابت را سخت تر و داغ تر کرده است.

جک یکی از اصلی ترین محصولاتی است که در سبد کرمان موتور وجود دارد.این محصول ذاتا با کیفیت بوده اما اصلی ترین دلیلی که جای پای این برند را در بازار خودروی ایران سفت کرد،کرمان موتور بوده است.در واقع این تولید کننده بخش خصوصی با تکیه بر توان تولید و انتخاب محصولی مطمئن باعث اعتماد مصرف کنندگان به محصولات خود شده است.

طی سال های اخیر جک S5 یکی از محصولاتی بوده است که با اقبال خوبی همراه شد.اما در کنار این محصول با توجه به نیاز بازار به محصولات جدید و همچنین افزایش رقابت و تنوع بسیار بیشتر وبالاتردر این کلاس،کرمان موتور نیز به صرافت تولید یک محصولی افتاد که هم در شان مشتریان و نام خود باشد و هم بتواند در بازار به شدت رقابتی شده شاس بلند ها سهم مناسبی کسب کند.

به نظر می رسد با توجه به مشخصات فنی و ظاهری این خودرو ساز بخش خصوصی توانسته است به اهداف مد نظر خود دست پیدا کند.چرا که در حال حاضر یکی از خوش فروش ترین خودروهای بازار کی 7 کرمان موتور است.

این شاسی بلند چینی هم اکنون با قیمت 1میلیارد 400 میلیون در بازار خرید و فروش می شود،در حالی که قیمت کارخانه یک میلیارد و100 میلیون تومان است.در واقع این خودرو با توجه به اینکه دارای نشان کرمان موتور بوده و از نظر فنی و قیمتی نسبت به رقبا توانسته است بازار خوبی برای خود دست و پا کند.

به بیان ساده مصرف کننده از یک سو مطمئن است که کرمان موتور از هر نظر این خودرو را ساپورت کرده و درتمام نقاط ایران می تواند از خدمات مورد نیاز بهره ببرد و از سوی دیگر ارزش افزوده ای که در بازار برای این خودرو ایجاد شده نشان می دهد که از نظر کیفی و فنی توانسته است نظر بسیار از مصرف کنندگان این خودروی لوکس را جذب کند.چرا که این خودرو بر خلاف بسیاری از خودروهای اقتصادی بازار تقاضای کاذب نداشته و مصرفی است.

بنابراین به نظر می رسد که در این شرایط کرمان موتور نگاه ویژه تری به KMC K7 خواهد داشت.درحال حاضر در فقدان خودروهای روز غیر چینی ، این خودروسازان چینی هستند که می توانند تا حدی خلاء موجود در بازار را پر کنند.

اما در عین حال این خودروها باید به گونه ای باشد که بتوانند مورد پسند سلایق مختلف باشد.زیرا در غیر این صورت بسیاری از تقاضاهای خودروی لوکس به سمت خودروهای دست دوم غیر چینی متمایل می شوند.

بنابراین اقبال به KMC K7 نشان می دهد که این خودرو توانسته است از منظر کیفی،طراحی ،امکانات و خدمات پس از فروش نظر بسیاری از علاقمندان به خودروهای شاسی بلند را جلب کند.
 
KMC K7 همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی موجود در کشور دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و دیفرانسیل جلو است.اما با وجود اینکه دیفرانسیل جلو است، نسبت به رقبا از امکانت بهتری برخوردار بود و همچنین طراحی  بروز و مدرنی دارد.

موتور 4 سیلندر KMC K7 با یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک همراه شده است. قدرت خروجی این موتور ۱۷۴ اسب بخار در دور موتور ۴۸۵۰ تا ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور آن ۲۵۱ نیوتن‌متر در دوربین ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه است. مصرف سوخت در شهر ۱۰.۹ لیتر و در جاده ۷ لیتر و به‌صورت ترکیبی ۸.۶ لیتر اعلام شده است.

بر اساس آنچه در مشخصات فنی این خودرو آمده است سیستم تعلیق در جلو مستقل و از نوع مک فرسون بوده و در عقب از نوع چند اتصالی می‌باشد. ترمزها دیسکی خنک شونده و سایز چرخ‌ها نیز ۱۸ اینچی و از نوع آلومینیومی اسپرت است.

طراحی KMC K7
این خودرو همچنین از طراحی بهتر و به روز تری نسبت به سایر رقبا برخوردار است. به نظر می رسد چینی ها همانطور که در تولید خودرو از نظر فنی توانسته اند رشد چشمگیری داشته باشند،از نظر طراحی نیز  با سرعت زیادی الگوی های جهانی را درک و اجرا کرده اند. 

به گفته متخصصان طراحی چراغ‌های دو قسمتی این خودرو یادآور نسل جدید سانتافه و برخی مدل های سیتروئن است. ضمن اینکه طراحی جلو پنجره با الگوبرداری از مازراتی حالت تهاجمی جذابی به این خودرو داده است.

طراحی داخلی و کابین
روی داشبورد حالتی ساده با خطوط مورب دیده می‌شود که حسی نزدیک به کراس‌اوری مدرن برای سرنشینان ایجاد می‌کند. فضای داخلی KMC K7 حس خوبی به سرنشینان منتقل می کند و در کل فراتر از طراحی های داخلی خودروهای اقتصادی چینی است. نمایشگر ۱۲/۳ اینچ حتی در بسیاری از شاسی‌بلندهای ژاپنی نیز وجود ندارد؛ اما در تمامی مدل‌های جک X7 استفاده می‌شود. همچنین، نسخه‌های آپشنال این خودرو به پنل تمام‌دیجیتال پشت فرمان مجهز هستند.

طراحی بخش های مختلف کابین شامل صندلی‌ و تودری و دسته‌دنده، زیبا و لطیف است . کلیدهای کم‌تعداد میان داشبورد و فرمان با دکمه‌های تخت و اهرم‌های مینیاتوری نیز نشانه‌ی توجه ویژه‌ی سازنده به جزئیات در فضای داخلی جک KMC K7است. براساس اطلاعات موجود در وب‌سایت شرکت سازنده، فضای مفید صندوق عقب تا سقف برای شاسی‌بلند جدید جک، ۹۶۰ لیتر است که هنگام جمع‌شدن صندلی‌های ردیف دوم به ۱،۳۵۸ لیتر می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی
علاوه‌بر نمایشگر ۱۲/۳ اینچ، دوربین پارک، ناوبری ماهواره‌ای، کروزکنترل، تهویه‌ی مطبوع خودکار، استارت دکمه‌ای، روشنایی روز، ورود بدون کلید، حسگر عقب، چراغ‌های LED و سان‌روف در تمامی مدل‌ها وجود دارند. دو کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو، حسگر جلو و عقب، نمایش فشار باد تایرها، ترمز ضدقفل ABS و کمکی EBD، کنترل لغزش (ESP) و سیستم حفظ خودرو در شیب نیز، امکانات ایمنی استاندارد برای جک S7 هستند. نسخه‌های آپشنال شاسی‌بلند جدید جک با صندوق برقی با امکان بازشدن بدون تماس دست، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی برقی جلو، سقف پانورامیک، گرم‌کن آینه‌بغل و پنل پشت فرمان دیجیتال ارائه می‌شوند.

ارسال نظرات
موضوعات روز