شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
سرویس‌های ناجا بر بسترهای پرداخت شرکت تاپ ؛ پرداخت و استعلام خلافی آسان‌تر از همیشه
تیتر20 - نوآوری در ارائه خدمات و توجه به تجربه مشتری در برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی به قسمت‌های جذاب و کاربردی‌تری از همیشه رسیده است. در تازه‌ترین تحولات بازار اپلیکیشن‌های شرکت‌های پرداخت، به تازگی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، طی یک مناقصه عمومی توانسته امکان ارائه بسیاری از خدمات پلیسی در بخش راهنمایی و رانندگی را اخذ و به عنوان شرکت رسمی پلیس در ارائه آنلاین خدمات مربوط به توزیع‌کنندگی سرویس‌های راهنمایی و رانندگی ارائه سرویس کند.
 
به عبارت دیگر سامانه پرداخت قبوض شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و سوپراپلیکیشن تاپ با ارائه‌ سرویس خلافی خودرو، شرایطی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند بدون مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰  در هر ساعت شبانه روز با صرف کمترین زمان، از ریز خلافی خودروی خود مطلع شوند و نسبت به پرداخت بدهی خود، اقدام کنند.

البته این سرویس تنها شامل اطلاع و پرداخت هزینه‌های خلافی خودرو نیست. این خدمات، طیف گسترده‌ای از سرویس‌های پلیس راهور از جمله استعلام و پرداخت تخلفات وسیله نقلیه، استعلام وضعیت گواهینامه، استعلام نمره منفی گواهینامه، استعلام پلاک‌های شخص (خودرو و موتور) و سایر سرویس‌های ناجا از جمله استعلام ممنوع‌الخروجی و... را که پیش از این با صرف زمان و سختی بسیار صرفا به صورت حضوری میسر بود، به واسطه خدمات اپلیکیشن تاپ، به سهولت و سرعت روی گوشی‌های همراه کاربران  در دسترس قرار داده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند از طریق  سامانه پرداخت قبوض شرکت به آدرس bill.pec.ir و اپلکیشن تاپ نسبت به دریافت سرویس‌های مورد نظر خود، اقدام کنند. 

اما همه جذابیت و کاربردی بودن این سرویس تنها به صرفه‌جویی زمان و انرژی و سهولت استفاده محدود نمی‌شود. قابلیت استعلام به همراه تصاویر ثبت‌شده دوربین‌های راهور و در نهایت پرداخت خلافی از طریق کارت بانکی و کیف پول اپلیکیشن تاپ، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که سامانه پرداخت قبوض شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و سوپراپلیکیشن تاپ به کاربران خود ارائه می‌کند.
 
این یکی از ویژگی‌های بسیار ارزشمندی است که سامانه پرداخت قبوض شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و سوپراپلیکیشن تاپ با توان نرم‌افزاری بالا و قابلیت‌های موجود در زمینه ابزارهای پذیرش در همکاری با پلیس قادر به ارائه آن شده و قطعا می‌تواند ارزش افزوده قابل توجهی به شمار آید.
بی شک باید اذعان داشت تاپ در مسیر توسعه، به اپلیکیشنی کاربردی و جذاب در حوزه تجربه مشتری تبدیل شده و با این سیاست‌گذاری‌ها به زودی می‌توان یک سوپراپ جذاب را در بازار اپلیکیشن‌های ایرانی از تاپ شاهد بود.
مسیر پیش‌روی تاپ
با در نظر گرفتن موقعیت فعلی این اپلیکیشن می‌‌توان فلسفه وجودی تاپ را «ایجاد مزیت پایدار از طریق ارائه روش‌های خلاقانه در حوزه پرداخت» دانست که به دنبال ایجاد این مزیت بر اساس ارزش‌هایی مانند «مشتری‌مداری، منابع انسانی، کار گروهی، چابک بودن، خلاقیت، کیفیت، کارآمد بودن و توانمندسازی» است.

به‌این‌ترتیب باید مأموریت تاپ را «خلق یک اکوسیستم از المان‌های دیجیتال و داده مبتنی بر خدمات مالی، پرداخت و ارزش‌افزوده حاصل از این دو عنصر» دانست.

در واقع، اپلیکیشن تاپ از طریق رویکرد داده‌محور و ایجاد زیرساخت‌های مناسب قصد دارد خدمات مالی و پرداخت خود را با تأکید بر ارزش‌هایش (مشتری مداری، خلاقیت، کیفیت و چابک بودن) به کاربران خود ارائه دهد.

خدمات و سرویس‌هایی که تاپ باید با تکیه بر آن‌ها جایگاه خود را در بازار سوپراپ‌ها به دست آورد مواردی از قبیل «تبدیل‌شدن به بازیگر اصلی خدمات پرداخت در حوزه کیوآر کد»، «ترویج فرهنگ استفاده از کیف پول اعتباری، شخصی و حقوقی در تمامی سطوح تجاری»، «تبدیل‌شدن به بستری برای ارائه و توزیع خدمات گروه مالی پارسیان برای مشتریان این بانک» و «تبدیل‌شدن به برترین سوپراپلیکیشن ایران از جهت تنوع خدمات» است.

ارسال نظرات
موضوعات روز