پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تیتر20 بررسی می کند؛
مالکان خودروهای تارا دستی و تارا اتومات در طرح جهش کیفی ایران خودرو در حوزه موتور و گیربکس علاوه بر اینکه کارشناس پشتیبان اختصاصی خواهند داشت در صورت بروز ایراد در خودروشان نیازی به نوبت گرفتن ندارند و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. این موضوع نیز علاوه بر اینکه می تواند تبدیل به یک الگوی خوب شود، افزایش رضایتمندی مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۶۳۴۶
نقش محوری ایساکو در طرح جهش کیفی
تیتر20 - با اعلام ایران خودرو مرحله نخست طرح جهش کیفی در حوزه موتور و گیربکس این شرکت از ابتدای تیر ماه آغاز شده است.

این طرح هرچند گروه صنعتی ایران خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد اما برای ایساکو نیز می تواند دارای امتیازات ویژه ای باشد.

ایساکو به عنوان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو به نوعی ویترین این شرکت به حساب می آید .بنابراین اینکه ایران خودرو یکی از طرح های مهم جهش کیفی خود را با محوریت ایساکو برگزار کرده، برای این شرکت یک فرصت ویژه در راستای بالا بردن رضایت مندی شهروندان محسوب می شود. 

طرح مورد نظر البته فعلا محدود است و به دو خودرو تارا دستی و تارا اتومات مربوط می شود، با این حال ایران خودرو قصد دارد آن را در آینده به سایر محصولات نیز تعمیم دهد. 

بنابراین ایساکو وظیفه سنگین تری را در پیش خواهد داشت. این البته در حالی است که با گسترده تر شدن این طرح، دامنه مشتریان تحت پوشش نیز افزایش می‌یابد .

اجرای دقیق و صحیح این طرح که در آینده که گسترده تر خواهد شد، به بالا رفتن میزان رضایت مندی مشتریان از ایساکویی ها  کمک خواهد کرد.

در طرح مورد نظر عنوان شده که ایساکو به هر مشتری دارای خودروهای تارا دستی و اتوماتیک کارشناس پشتیبان اختصاص خواهد داد. این اتفاق می‌تواند به یک الگو برای دیگر خودروها و خودروسازان تبدیل شود. 

این که مشتری می‌تواند به طور مستقیم با کارشناس مخصوص خود در ارتباط باشد، خیال وی را تا حدی بابت فرآیند پذیرش و ترخیص راحت می‌کند.

نکته مهم دیگر این است که مالکان خودروهای مورد نظر در این طرح، در صورت بروز ایراد در خودروشان نیازی به نوبت گرفتن ندارند و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. این موضوع نیز علاوه بر اینکه می تواند تبدیل به یک الگوی خوب شود، افزایش رضایتمندی مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

مشتری وقتی بداند که در حوزه مهمی مانند موتور و گیربکس خدمات سریع دریافت می کند، این موضوع سبب آرامش خاطر او خواهد شد. اگر در آینده دیگر خودروها و دیگر بخش های خودرو مشمول طرح جهش کیفی شوند، طبعا دامنه رضایت مندی مشتریان افزایش خواهد یافت.

هرچه هست، اجرای طرح جدید ایران خودرو می تواند سبب بهبود چهره این شرکت نزد مشتریان شود و از بی اعتمادی آنها بکاهد.  باید منتظر ماند و دید ایساکویی ها چگونه و با چه کارنامه ای از این آزمون بزرگ بیرون خواهند آمد.

با توجه به اینکه خودروسازی ایران در تحریم قرار دارد و پای قیمت گذاری دستوری نیز در میان است، اهمیت خدمات پس از فروش در این سال ها بیش از پیش بوده و هست. 

به هر حال به دلیل افت کیفی خودروها در دوران تحریم ، نیاز به دریافت خدمات پس از فروش زودهنگام افزایش یافته و این موضوع وظیفه امثال ایساکو را بیشتر کرده است. 

حالا انتظار می رود با توجه به طرح های کیفی ایران خودرو، کیفیت محصولات افزایش یافته و از بار مراجعات به نمایندگی های ایساکو نیز کم شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز