پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو مطرح کرد
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در نشست خبری طرح تحول کیفیت، با بیان این‌که براساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان، خودروهای متوقع و متوقف از بیش‌ترین علل شکایات است، گفت: وضعیت خودروهای متوقع و متوقف نسبت به بهمن ماه سال گذشته که طرح تحول کیفی را برنامه‌ریزی و اقدامات مربوط به آن را آغاز کرده‌ایم، ۶۵ درصد بهبود یافته است.
کد خبر: ۵۶۴۲۸

تیتر۲۰- بابک سلاجقه افزود: برای امسال، دستیابی به عدد ۸۱۰ را در شاخص رضایت مشتریان هدف گذاری کرده ایم.
وی با بیان این‌که به منظور ارتباط بهتر مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با شبکه خدمات پس از فروش، روش های مختلفی را در تمامی نمایندگی های سطح کشور به کار بردیم، بیان کرد: به صورت روزانه تمام درخواست‌ها، اقدامات و هرآن‌چه بتواند در بهبود خدمات به مردم و مشتریان ما را یاری کند، بررسی، ثبت و دنبال می شود. 
مدیرعامل شرکت ایساکو با اشاره به این‌که ارتقای سطح آموزشی و ایجاد زیرساخت های لازم در تمامی نمایندگی های ایساکو، از اقدامات دیگری است که برای بهبود خدمات صورت گرفته است، تصریح کرد: مهندسی خدمات پس از فروش، به صورت شبانه روزی در طی چند ماه گذشته، فیلم های آموزشی از باب گفتاری، تخصصی، بهبود نحوه ارایه خدمات و... را تهیه و در سطح شبکه خدمات پس از فروش توزیع کرده است تا بتواند خدمات بهتری را به مردم و مشتریان ارایه دهد. یکی از بهترین اقدامات برای ارتقای سطح خدمات دهی، تکثیر علم و دانش است که این مهم را آغاز کرده ایم.
وی افزود: به منظور تحویل به موقع قطعات، سه دوره برنامه ریزی و توزیع هوشمند قطعه از آغاز طرح تحول کیفی اجرا شده که بر این اساس توانستیم قطعات را به دست نمایندگی‌ها و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو برسانیم که با دریافت آمار از ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، به طور قابل محسوس توقف و ماندگاری در سطح نمایندگی‌ها کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت ایساکو هم چنین به روزآوری سیستم پیگیری مشتریان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای بهبود فرآیندهای خدمات رسانی به مشتریان ایساکو برشمرد و گفت: بر این اساس، به صورت لحظه‌ای ورود و خروج مشتریان به شبکه نمایندگی‌ها ثبت شده و پس از انجام مراحل تعمیرات و خروج از تعمیرگاه‌ها، نظارت و ارزیابی بر روی خدمات ارایه شده و نیز میزان رضایت مشتریان صورت می گیرد.
وی افزود: در حال حاضر ۶۵۱ نمایندگی ایساکو در سراسر کشور فعال بوده و از ظرفیت پذیرش روزانه ۱۶ هزار دستگاه خودرو برخوردار است.
سلاجقه کاهش میزان خودروهای برگشتی به ۴۸ درصد، افزایش و ارتقای ۳۰ درصدی سطح دانش و تخصص خدمات پس از فروش و نیز توسعه خدمات امدادی و افزایش چشمگیر سطح رضایتمندی مشتریان با توجه به رویکردهای نوآورانه و خلاقانه را از جمله بهبودهای صورت گرفته شرکت ایساکو دانست.
به گفته مدیرعامل ایساکو، در راستای خدمات رسانی این شرکت همگام با طرح تحول کیفیت که از تیرماه جاری و با محصول تارا به صورت آزمایشی آغاز شده، در صورتی که مشکلی برای خریداران این محصول در حوزه موتور و گیربکس به وجود بیاید، امدادگران ویژه و آموزش دیده، امدادرسانی را در لحظه و در کم‌ترین زمان انجام می دهند.
 وی با بیان این‌که در طرح تحول کیفیت خدمات پس از فروش برنامه منسجمی برای رسیدگی و پاسخ به درخواست های مشتریان داریم، اظهار کرد: به دنبال یافتن علل ریشه ای و دلایل ایجاد نارضایتی هستیم تا بتوانیم آن‌ها را مرتفع کنیم./ایکوپرس

ارسال نظرات
موضوعات روز