پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای عنوان کرد:
امروزه میزان کسب درآمد در این صنعت ناچیز و حتی در برخی موارد متوقف شده است و به همین دلیل اشتیاقی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۹۲۰
ارائه پیش‌نویس طرح فرانچایز صنوف سنتی به اتاق اصناف/ سرعت توسعه فروشگاه های زنجیره ای کند شده است
تیتر20 - منصور عالی‌پور، رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: در اتحادیه با تدوین و ارائه پیش‌نویس طرح فرانچایز و ارائه آن به اتاق اصناف ایران ‌درصدد هستیم تا صنوف سنتی بتوانند قدرت رقابت خود را حفظ کرده و از این طریق ضمن مدرن شدن، کالاهای خود را با استفاده از این شبکه و این سیستم هوشمند توزیع کنند.

او افزود: واقعیت آن است که باید قدرت رقابت وجود داشته باشد تا سه ضلع مصرف کننده، تولیدکننده و توزیع‌کننده سود ببرد و هم اینکه سیستم نظارتی بتواند نظارت خود را انجام دهد. از طرفی دولت هم بتواند به‌راحتی مالیات خود را وصول کند.

عالی پور اظهار داشت: همواره در صحبت‌های مسوولان بر لزوم توسعه این صنعت تاکید می‌شود که این امر در برنامه توسعه هم دیده شده است. اما بدیهی است که برای تحقق این هدف دولت باید بسترهای لازم را فراهم کند. چرا که در حال حاضر آهنگ سرعت توسعه کند است و سرمایه‌گذاران سرمایه خود را به سمت صنعتی انتقال می‌دهند که برای آنها درآمد و ارزش افزوده به همراه داشته باشد. با این حال می‌بینیم که امروزه میزان کسب درآمد در این صنعت ناچیز و حتی در برخی موارد متوقف شده است و به همین دلیل اشتیاقی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت وجود ندارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز