جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹
از جمله فعالیتهای شرکت ما آموزش تراش سنگ و حجم تراشی طبق جدیدترین متد، طراحی نرم افزاری و دستی جواهرات و استفاده از علوم روز برای ساخت جواهر است.
کد خبر: ۵۷۱۲


تیتر20- فرناز اسدی -- شرکت خسروان عقیق مجموعه ای بزرگ در حوزه جواهر و سنگ تراشی ست که با هدف ارائه سنگ های قیمتی و آموزش آن ایجاد شده و توانسته است در این حوزه به نتایج مطلوبی دست یابد.
مصطفی خسروی مدیر عامل مجموعه خسروان عقیق، آموزش تراش سنگ، حجم تراشی طبق جدیدترین متد، طراحی نرم افزاری دستی جواهرات و استفاده از علوم روز برای ساخت جواهر را اهداف مهم این شرکت بیان می کند و می گوید: از جمله فعالیت های مهم ما درمجموعه، ارائه بیش از 3 هزار طرح است که به زودی بر روی سایت به نمایش در خواهد آمد.
در ادامه گفت وگویی با ایشان به بهانه شرکت درهشتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر انجام شده است که می خوانید:
لطفا خودتان را معرفی کنید ودر خصوص فعالیت هایتان در این زمینه توضیح دهید
مصطفی خسروی مدیر عامل شرکت خسروان عقیق هستم این مجموعه در حوزه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و ساخت جواهرات فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد.
استفاده از علوم و دستگاه های روز دنیا و خارج شدن از حالت سنتی و رفتن به سمت صنعتی شدن از اهداف اولیه شرکت خسروان عقیق است که نتایج مطلوبی را در پی داشته است. از جمله فعالیتهای شرکت ما آموزش تراش سنگ و حجم تراشی طبق جدیدترین متد، طراحی نرم افزاری و دستی جواهرات و استفاده از علوم روز برای ساخت جواهر است. همواره تمام تلاش ما متفاوت عمل کردن به خصوص مباحث دانش محور است. تا کنون به لطف خدا به بهترین شکل جلو رفته ایم. از جمله فعالیتهای مهم ما در مجموعه، ارائه بیش از 3 هزار طرح تراش است که به زودی بر روی سایت به نمایش در خواهد آمد این طرح ها در نوع خود، بی نظیر در ایران و کم نظیر در جهان خواهد بود و این فرآیند از افتخارات مجموعه است. در حوزه تراش سنگ از موضوع ضریب شکست اختصاصی هر سنگ در جهت طراحی نقشه های تراش مربوط به همان سنگ یا همان کانی استفاده می کنیم. همین امر باعث می شود بیشترین جلوه و درخشش را از آن سنگ بهره برداری کنیم. در حوزه کاری خود، چندین دستگاه را در کلاس های مختلف تولید کرده ایم که با ورود به صفحات لمسی و دیجیتال به مرحله ثبت اختراع خواهد رسید. دریافت ایزو های بین المللی ازجمله ایزو کمپانی (DNW) انگلستان و (Picsa) کانادا و کشورهای دیگر و گواهینامه های داخلی ازدیگر افتخارات کسب شده ی شرکت خسروان عقیق است. برای شناسایی کانال ارتباطی با معدن داران بزرگ جهان و تجار سنگ های قیمتی در تلاش هستیم تا بتوانیم سنگ هایی که در زیبایی ، شایسته هموطنان است را به آن ها هدیه دهیم. شعار ما در این مجموعه این بوده که هموطنانمان باید آنچه را که دوست دارند خریداری کنند نه آنچه که موجود است. بنابراین کماکان در تلاش برای ارتقا و رشد در همه حوزه ها هستیم.



پیشنهاد و صحبتی برای بهبود بخشیدن به حرفه خود با مسوولان ذی ربط دارید؟
البته. قطعا بخش خصوصی نمی تواند به تنهایی وارد همه عرصه ها شود و در بهترین شرایط نیز از آن عرصه خارج شود، چرا که زوایای پنهان و آشکار زیادی وجود دارد از مسائل مالی گرفته تا خیلی از مسائل اجرایی و مجوز ها. اما آن چیزی که مسئولین می توانند کمک کنند که این صنعت بسیار اشتغال زا بتواند در کشور رونق پیدا کند این است که به این شرکت ها در حوزه آموزش سنگ های قیمتی کمک کنند تا سطح این آموزش به استاندارد های جهانی برسد که بتوان سنگ ها را به هر گوشه از جهان صادر کرد تا مجبور نباشیم سنگ ها را به دلیل تراش سطح متوسطی که دارند فقط به حوزه ای خاص صادر کنیم. می توان در بحث های تخصصی آموزشی تراش سنگ به شکلی برنامه ریزی کرد، که حتی کشور های اروپایی مانند خیلی از صنایع دیگر تشنه این صنعت باشند.
برای ارتباط با مجموعه خسروان عقیق و بازدید از طرح های متنوع این مجموعه می توانید به سایت
www.khosrovanaghigh.com مراجعه و یا با شماره تلفن 44498059 تماس حاصل فرمایید.



ارسال نظرات
موضوعات روز