پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
یک هفته با فروشگاه های زنجیره ای / از سومین هفت سلامت تا اقدام جالب مدیرعامل رفاه کردستان/ از ورود هایپرمی به قزوین تا مسیر توسعه شهروند از زاهدان
تیتر20 -  پایگاه خبری تیتر20 در نظر دارد از ابتدای ماه شهریور به صورت هفتگی  اهم اخبار و  تحولات فروشگاه های زنجیره ای را در یک بسته خبری منتشر نماید.
هایپرمی در قزوین دست به کار شد
هایپرمی در قزوین دست به کار شد
نخستین شعبه هایپرمی قزوین به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع در برج تجارت قزوین قرار دارد.

این برج با همکاری بنیاد مسکن با زیر بنایی حدود ۷۵۰۰۰ متر مربع ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.

‏در فروشگاه هایپرمی قزوین ۳۰ هزار نوع کالا در معرض فروش قرار می‌گیرد و دست‌کم ۱۰۰ نفر هم مشغول به کار می‌شوند.
سومین هفت سلامت
سومین هفت سلامت 
سومین "فروشگاه هفت سلامت" در زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک در مرکز طبی کودکان‌ افتتاح شد.

فروشگاه‌های هفت سلامت با هدف "همدلی و همراهی در حوزه بیمارستانی و فروشگاهی" از سال 1400 با افتتاح اولین شعبه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) آغاز به کار و سپس در تیرماه 1401 با افتتاح دومین شعبه در بیمارستان شریعتی و اکنون با هدف تامین رفاه، خدمت‌رسانی و رضایتمندی هر چه بیشتر و رفع نیازهای بیماران خردسال و خانواده‌هایشان از فروشگاهی مورد اعتماد، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در حال گسترش شعب است. مرکز طبی کودکان با بیش از 54 سال سابقه خدمت به عموم مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز ارائه خدمات نوین به کودکان است.

شعبه جدید فروشگاه زنجیره‌ای هفت‌ سلامت در انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب و جنب بیمارستان امام خمینی(ره) واقع‌ شده و به عنوان سومین شعبه شبانه‌روزی به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به کارکنان و مراجعین است.
مسیر توسعه شهروند از زاهدان
مسیر توسعه شهروند از زاهدان 
طرح توسعه شعب هایپری و محلی فروشگاه‌های زنجيره‌ای شهروند با تکیه بر ظرفيت‌های مشاركتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کلانشهر زاهدان کلید خورد.

داود قربانیان با اشاره به عزم جدی مدیریت شهروند در توسعه شعب فروشگاهی این شرکت در کلانشهر‌ها گفت: شهروند آمادگی دارد در قالب همکاری و مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذاران کلانشهر زاهدان در ارائه خدمات جامع فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به شهروندان زاهدانی اقدام کند. 
مسیر توسعه شهروند از زاهدان
اقدام جالب مدیرعامل رفاه کردستان/ حمایت از واحدهای تولیدی کردستان 

داریوش مهدوی ، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کردستان در اقدامی جالب توجه و به رغم رویه رسانه گریزی مدیران ارشد این فروشگاه زنجیره ای در سال های گذشته با حضور در دفتر ایرنا سنندج با این رسانه به گفت و گو نشست .

او در این گفت و گو با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیمه دولتی است، اظهار داشت: این فروشگاه همواره به عنوان بازوی کمکی دولت عمل کرده و همواره در اجرای طرح های تنظیم و کنترل بازار مشارکت داشته است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون در همه شهرستان های استان شعبه های فروشگاه رفاه فعال است، اضافه کرد: به طور مستقیم ۲۵۰ نفر در این فروشگاه مشغول به کار هستند و برای بیش از هزار نفر هم به طور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کردستان با بیان اینکه وین مارکت هم شعبه محلی و زیرمجموعه فروشگاه رفاه است، افزود: شفافیت مالی و تنوع بالای کالایی از مزیت های این فروشگاه‌ها است.

وی یادآور شد: در فروشگاه مرکزی رفاه استان در سنندج  یک نفر نیروی دارای مدرک دکتری دامپزشکی و یک نفر مهندس صنایع غذایی بر کیفیت کالاها نظارت دارند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در کردستان با اشاره به ساختار خرید این فروشگاه‌‎ها اظهار داشت: اولویت ما حمایت از تولیدات واحدهای تولیدی کردستان است لذا هر کدام از تولیدکنندگان استان که بتوانند توجیه خرید را برای ما داشته باشند با آنها قرارداد منعقد می کنیم.

مهدوی با بیان اینکه بخشی از خرید در این فروشگاه هم ملی بوده و واحدهای صاحب برند و شناخته شده کشور محصولاتشان را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت به ما عرضه می کنند، ادامه داد: نهادهای مختلف از جمله تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی همواره بر عرضه و کیفیت کالاهای موجود در این فروشگاه نظارت می کنند.

لازم به ذکر است ؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در کردستان دارای ۴۲ شعبه است که از این تعداد ۱۱ شعبه در روستاها و مابقی در شهرهای استان قرار دارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز