دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
گلوگاه‌های اصلی شرکت‌های صنعت پخش، فروشگاه های زنجیره‌ای است و این صنعت را با مشکل مواجه می‌کند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۵ درصد فروش را به خود اختصاص داده‌اند و ۸۵ درصد دیگر را فروشندگان دیگر در اختیار دارند.
کد خبر: ۵۹۱۳۸
فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ گلوگاه‌های اصلی شرکت‌های صنعت پخش / مقاومت در برابر هر گونه تغییر در صنعت پخش در ایران موج می‌زند
تیتر20 - سهراب کارگر، رئیس انجمن ملی شرکت‌های صنعت پخش ایران در همایش شرکت های پخش اظهار کرد: گلوگاه‌های اصلی شرکت‌های صنعت پخش، فروشگاه های زنجیره‌ای است و این صنعت را  با مشکل مواجه می‌کند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۵ درصد فروش را به خود اختصاص داده‌اند و ۸۵ درصد دیگر را فروشندگان دیگر در اختیار دارند. هرچقدر همکاری های صنعت را با دیگر ارگان‌ها بیشتر کنیم به حق خود خواهیم رسید و شرکت‌های پخش نیز باید تعامل خود را با یکدیگر در حین رقابت افزایش دهند.  

محمدرضا مرادی، عضو هیئت مدیره شرکت‌های صنعت پخش استان در ادامه این همایش اظهار کرد: قطعا صنعت پخش یکی از پیچیده‌ترین صنعت‌ها است. صنعت پخش در ایران از سال ۱۳۳۴ آغاز به کار کرده و قبل از آن شرکت‌ها به صورت بنکداری تولیدات خود را در اختیار مردم می‌گذاشتند. بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش دنیا از جمله آمازون، اپل، و ... نوآوری و توسعه محصولات را در عرصه مشتری محور در کسب و کارها می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه ریشه چالش‌های اصلی صنعت پخش به روز نبودن است، خاطرنشان کرد: نداشتن فرآیند تحقیق و توسعه در صنعت نیز از دیگر چالش‌هاست. صنعت پخش نقش کلیدی در عرضه، توزیع و تقاضا دارد. مقاومت در برابر هر گونه تغییر در صنعت در ایران موج می‌زند، صنعت پخش باید مواد بهیه و با کیفیتی را به متقاضیان ارائه دهد. در صنعت پخش باید به سمت تکنولوژی حرکت کنیم، چراکه توسعه صنعت پخش مستلزم نگاه ویژه است.

به گزارش ایسنا حسین همتی نژاد، رئیس هیئت مدیره  شرکت‌های صنعت پخش استان اصفهان نیز اظهار کرد: بقای صنعت پخش در به‌روز شدن است. ما باید با تغییرات همسان شویم و اگر بروز نشویم از تغییرات عقب می‌مانیم. با رفع موانع  صنعت پخش برای سیاست‌های پخش باید استفاده شود. در حال حاضر حدود ۱۰ درصد درآمد ناخالص کشور از صنعت پخش است.






ارسال نظرات
موضوعات روز