شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
تیتر20 گزارش می دهد:
بازار لوزام یدکی طی سال های اخیر با توجه به افزایش نرخ ارز،کمبودها و فراوانی قطعات تقلبی برای تولید کننده و مصرف به یک قصه پر غصه بدل شده است.اما کرمان موتور با افتتاح سامانه آنلاین خرید لوازم نه تنها باعث اطمینان خاطر مشتری شده است بلکه با مدیریت زمان امکان ویژه دیگری نیز به مشتریان ارائه می کند.
کد خبر: ۵۹۳۹۷
مدیریت زمان و افزایش اطمینان؛ دستاورد سامانه خرید آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور
تیتر20 - طی سال های اخیر بازار لوازم یدکی از قطعات تقلبی و به اصطلاح زیر پله ای پر شده است.از یک جهت تحریم ها و کمبود ها و از سوی دیگر افزایش نرخ ارز،باعث شده است که سودجویان و متقلبان در این عرصه به شدت فعال شوند.

در این شرایط هر کدام از خودروسازان با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که دارند، در راستای کوتاه کردن دست این افراد از قطعات مرتبط به محصولاتشان اقداماتی انجام داده اند. 

غیر از این موارد موضوعات دیگری نیز وجود دارند که به نوبه خود می تواند باعث اتلاف وقت مشتریان و یا حتی در برخی موارد سردرگمی آنها شود.به بیان دیگر با توجه به محدود بودن زمان و بعد مسافت،تهیه قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز تا حدی نیاز به صرف زمان زیادی دارد.در همین حال عدم آشنایی با قطعات و آگاهی در حد عام می تواند به اندازه خود تاثیر گذار بوده و به نوبه خود هم عمر قطعه را کوتاه کند و هم کیفیت مد نظر را به مشتری منتقل نکند.

در این شرایط کرمان موتور به عنوان یکی از برندهای شناخته شده بازار خودرو اقدام به راه اندازی سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی کرده است. در نگاه اول مشخص است که این سامانه با توجه به افزایش رقابت در بازار،برای سهولت در دسترسی دارندگان محصولات این شرکت و ایجاد پیوندی عمیق تر با آنها ایجاد شده است.

 این اقدام برای این صورت گرفته است که مشتریان در هر لحظه و هر شرایطی که قرار دارند بتوانند حضور پر رنگ آبی پوشان کرمانی را کنارخود حس کنند. 

در واقع کرمان موتور با این سامانه آنلاین علاوه بر پر رنگ کردم خطوط و راه های ارتباطی،امکان مشاوره را نیز فراهم کرده است.

یعنی اگر مشتری برای انتخاب بهتر نیاز به راهنمایی داشته باشد،می تواند از امکانات این سایت برای دریافت مشاوره استفاده کند.یا اگر مشتریان (کاربران) نتوانند به هر دلیلی قطعه مورد نیاز خود را در سامانه انتخاب کنند، مشاوران کاربر را به نزدیک ترین نمایندگی مجاز کرمان موتور راهنمایی کرده تا قطعه توسط نمایندگی مجاز ثبت سفارش شود.

این سامانه و استفاده از آن از جایی مهم تر می شود که کاربر از اصالت قطعه و لوازم یدکی خریداری شده اطمینان حاصل پیدا می کند و می داند که تمام فرایند در مسیری طراحی شده است تا وی در بهترین شرایط و قیمت نیاز خود را بر طرف کند.

در عین حال با توجه به افزایش تنوع سبد محصولات کرمان موتور،دیگر نیازی نیست که مشتری با کاربر برای خرید قطعه مورد نیاز خود نمایندگی های مختلف را بررسی کند،بلکه کافی است تا در این سامانه حضور پیدا کند و آنچه که مد نظر دارد را جست وجو کند.

به بیان ساده کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی کلیه محصولات خود را رونمایی کرده است.

سامانه خرید آنلاین قطعات یدکی محصولات کرمان موتور توسط شرکت بم خودرو به عنوان نماینده رسمی این شرکت راه اندازی شده است.

 دراین سامانه سعی شده تا از پیچیدگی های مرسوم سایت های اینترنتی جلوگیری شده و تنها کافی است مشتریان به آدرس اینترنتی shop.bamkhodro.ir مراجعه و بعد از ثبت نام اقدام به خرید قطعه مورد نظر کنند.

 مالکین محصولات کرمان موتور که در این سامانه پروفایل خود را فعال کرده باشند، از طریق پیامک نسبت به اطلاعیه ها، طرح های فروش، تخفیف های قطعات و طرح های بازدید فصلی با تخفیف ، مطلع می شوند.

همچنین امکان مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین نیز از طریق این سامانه فراهم شده است.

لوازم یدکی خریداری شده از طریق این سایت در تهران همان روز و در شهرستان ها بین 24 تا 48 ساعت به دست مشتری خواهد رسید و هزینه ارسال خرید های بیش از یک میلیون تومان نیز رایگان است.

هر چند این سامانه یکی از جدیدترین ابزارهای خدمات پس از فروش و ارائه خدمات ناب با کیفیت در این زمینه به شمار می آید،اما به نظر می رسد که این اول راه است و با توجه به تشدید رقابت در بازار،باز هم باید شاهد حرکتی جدید از سوی کرمان موتور باشیم.




ارسال نظرات
موضوعات روز