جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
تیتر20//
آگاهی از جدیدترین تکنیک‌های فروش فروشگاهی که در سطح دنیا اجرا می‌شود؛ برای مدیران و دست‌اندرکاران فروشگاه‌ها و هایپرها لازم و ضروری است.
کد خبر: ۵۹۸۳۶
راهکارهای توسعه فروش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
تیتر20 - دور تند زندگی صنعتی موجب شده تا افراد جهت افزایش سرعت خرید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه کرده و تقریبا اکثر ملزومات زندگی را در زمان کمتر و تنوع بیشتر خرید کنند. اقبال عمومی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، در حالی است که همین فروشگاه‌ها با چالش‌های واقعی و متعددی در مسیر فعالیت‌شان رو به رو هستند. چون افزایش تعداد آ‌ن‌ها در کنار ظهور فروشگاه‌های آنلاین عرصه این رقابت را تنگ‌تر کرده است.

بنابراین آگاهی از جدیدترین تکنیک‌های فروش فروشگاهی که در سطح دنیا اجرا می‌شود؛ برای مدیران و دست‌اندرکاران این فروشگاه‌ها لازم و ضروری است.روش‌های افزایش فروش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیاد است که همگی آن‌ها بر نیاز مشتریان و توجه به آن‌ها، با روش‌های مختلف وابسته است. درک مخاطب و توجه به نیازهای او کمک زیادی در این زمینه می‌کند.در این محتوا تلاش داریم تا چند رمز و ابراز نوین کار را به شما معرفی‌کنیم که علاوه بر جلب رضایت مشتریان به شما در ثبت و نظم وقایع مالی کمک خواهد کرد. 

10 ابزار کار مدرن برای جلب رضایت مشتری درفروشگاه‌های زنجیره‌ای
 با توجه به طیف گسترده مراجعین به فروشگاه‌ها، برای اینکه بتوانید همه برنامه‌های موجود را به خوبی مدیریت کنید به نرم افزارهای خاصی نیازمند هستند تا شلوغی بی‌دلیل، باعث استرس و بی‌نظمی در روال کار و بی‌تابی مراجعین نشود. ضمن اینکه موجب افزایش بهره‌وری در خدمات می‌شوند. اگر دقیق باشید، برخی از رقبای شما، این مشکل را به سادگی رفع کرده‌اند. حال اگر تصمیم دارید مشکل را حل کنید و به کسب وکار خود رونقی بدهید، چند پیشنهاد اجرایی به شما خواهیم داد. همراه ما باشید.

روند کمکی شما چیست؟
در زمان شلوغی به ویژه آخر هفته و تعطیلات، مراجعین زیادی به صندوق رجوع می‌کنند. صندوقدار با استفاده از یک صفحه لمسی، صندوق مکانیزه فروش سفارش را در نرم‌افزار تخصصی ثبت و با کمک چاپگر صدور فیش، فاکتور را در قالب فیش عرض 8سانتی‌متری تحویل مشتری می‌دهد تا مشتری بتواند فاکتور را از طریق کارت‌خوان یا وجه نقد پرداخت‌کند. پس از ثبت سفارش، اطلاعات از نرم افزار اصلی به صورت خودکار برای چاپگر صدور فیش هر قسمت ارسال تا آماده سازی در سریع‌ترین زمان و با نظم و برنامه دقیق اجرایی و تحویل مشتری شود.

چرا هزینه باید بکنم؟
دلایل زیادی برای پیشرفت وجود دارد اما نیاز شما به این می‌تواند در موارد زیر باشد:
کاهش زمان انتظار
کاهش خطای انسانی و زیان‌های مربوطه
ارتقای سرعت عمل کارها
ایجاد اعتماد بیشتر برای مشتریان با فاکتوردهی دقیق و زیبا
کنترل دقیق میزان فروش
افزایش بهره‌وری کاری
نگهداشت بهتر حساب و کتاب
اخذ دقیق خروجی سود و زیان فروش

بسته و تجهیزات پیشنهادی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشتری مدار:
بارکدخوان‌ چند وجهی وخداحافظی با صف ‌فروشگاه‌های زنجیره‌ای:  در فروشگاه‌ها، سرعت‌دهی به روند شناسایی کالا با استفاده از بارکدخوان چند وجهی انجام می‌شود. امکان رد کردن سریع کالا از جلوی بارکدخوان، باعث سرعت بسیار بالاتر کار خواهد شد. تعداد زیاد اقلام سبد خرید مشتری، با این ابزار سریعتر شناسایی و روند صدور فاکتور تسریع شده و از ایجاد صف جلوگیری می‌شود.

پایانه کنترل قیمتِ فروشگاهی و انتخابی سریع و بدون پرسش: برای شما هم پیش آمده که مشغول کارید و مشتریان هنگام انتخاب کالا، اطلاعات قیمت، تخفیف اعمال شده، مشخصات کالا یا موجودی کالا را از شما می‌پرسند و اگر پاسخ ندهید باعث نارضایتی او خواهید شد! برای حل این مشکل پایانه کنترل قیمت (Price Checker) راهکار خوبی برای شماست. مشتری می‌تواند شخصا بارکد کالای مدنظرش را مقابل نمایشگر این دستگاه(که روی دیوار فروشگاه نصب شده) قرار داده و بدون مراجعه به شما اطلاعات کاملی دریافت کند.

پایانه جمع آوری اطلاعات (PDA) دستیار حرفه‌ای شما در ‌هایپرمارکت: تعدد اقلام فروشگاهی، کنترل موجودی، انبار گردانی و رفع مغایرت‌ در انبار فروشگاه‌ شما را کاری سخت و وقت‌گیر می‌کند. اگر همیشه به صورت دوره‌ای عملیات انبارگردانی دارید و یا از این کار و مشکلاتش خسته شده‌اید، دستگاه PDA  مانند یک شاگرد باهوش یا همکار تحصیلکرده کنار شماست تا به سادگی موجودی قفسه‌ها را شمارش کرده و اطلاعات آن‌را در نرم افزار ثبت کند. این مقایسه اتوماتیک، مغایرت‌های شما را در کمترین زمان به شما نشان داده و دستیاری حرفه ای را به شما معرفی می‌کند.

‌همه ابزار فروشگاه‌های زنجیره‌ای مدرن
اگر به دنبال این هستید که یک فروشگاه و ‌هایپرمارکت بی‌نقص داشته باشید، این تجهیزات به شما پیشنهاد می‌شود. 
1. صندوق مکانیزه فروش: دستگاه صنعتی با عمر طولانی با قابلیت نرم افزار تخصصی شماست که بسته به شلوغی فروشگاه تعداد مورد نیاز شما تعیین می‌شود
2. نرم افزار تخصصی: با توجه به نوع فعالیت، عملیات ثبت، تهیه و وقایع مالی شما را مدیریت می‌کند
3. چاپگر صدور فیش: چاپ صورت حساب‌ها و برای هرصندوق مکانیزه فروش یک دستگاه است
4. بارکدخوان تفنگی باسیم: کارایی بالا برای خواندن بارکد کالاهای مخدوش یا کم رنگ را داراست
5. بارکدخوان چند وجهی: جهت تسریع در قرائت بارکد کالاها
6. کشوی پول: یک محفظه برای نگهداری پول نقد است که در کنار هر صندوق مکانیزه فروش نصب می‌شود
7. کارت خوان بانکی: پرداخت آسان صورت حساب با کارت‌های بانکی را فراهم می‌کند
8. پایانه کنترل قیمت: جهت رویت مشخصات کالا توسط خریدار نصب می شود
9. PDA : جهت شمارش کالاهای موجود در قفسه‌ها و انبار (عملیات انبارگردانی) استفاده می‌شود
10. خود پرداز
وقتی حرفه‌ای  خدماتی خاص می‌دهید

کیوسک‌های پرداخت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ آسان و به سبک امروزی
اگر به فکر آسودگی بیشتر مشتریان خود هستید و می‌خواهید امروزی‌تر باشید، می‌توانید سیستم یاد شده را با یک پیشنهاد ویژه تکمیل کنید و حرفه‌ای و مشتری پسندتر باشید. نصب کیوسک‌های پرداخت یکی از کانال‌های فروش در سیستم یکپارچه فروشگاهی کیوسک‌های سفارش کالا است.

این کیوسک‌ها می‌توانند در مبادی خروجی فروشگاه‌ها قرار گیرند و به‌صورت Self Checkout مورد استفاده قرار گیرند. در این روش خود مشتری می تواند کالاهایی که از سطح فروشگاه جمع آوری کرده است را به محل کیوسک حمل کرده و کالاها را توسط بارکدخوان به فاکتور خود اضافه کند. در نهایت پرداخت مبلغ فاکتور می‌تواند به‌صورت کارت بانکی یا کارت اعتباری مشتری صورت گیرد.



ارسال نظرات
موضوعات روز