يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
اکثریت افرادی که این روزها خودرو می‌‌خرند، به سمت خودروهای شاسی‌بلند متمایل شده‌‌اند و محبوبیت این خودروها را بیش از پیش افزایش می‌‌دهند، با این حال به نظر می‌رسد نسل آنها منقرض خواهد شد. برخی از مدیران ارشد صنعت خودرو می‌‌گویند استقبال از شاسی‌بلندها با برقی شدن خودروها ادامه نخواهد یافت. در این بین، وینسنت کوبی، مدیرعامل سیتروئن، معتقد است نابودی شاسی‌بلند از قبل آغاز شده است، حتی اگر با اعداد و ارقام فروش زیاد تناقض داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۱۰۸
تیتر20- وی گفت هرچند کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها تقریبا ۵۰ درصد از کل فروش خودروهای جدید در اروپا در سال‌های اخیر را به خود اختصاص داده‌اند، با‌این‌حال این موضوع پایدار نیست و دوام نخواهد آورد. او می‌گوید بزرگ‌‌ترین پاشنه آشیل شاسی‌‌بلندها آیرودینامیک آنهاست، به این معنی که انرژی بیشتری نسبت به یک سدان نیاز دارند. اما به نظر می‌رسد سیتروئن علاقه‌ای به ساخت خودروهای برقی بزرگ با باتری‌های حجیم ندارد. تمام خودروهای الکتریکی با نشان سیتروئن امروزه از یک بسته باتری ۵۰‌کیلووات‌ساعتی استفاده می‌‌کنند و هیچ برنامه‌‌ای از سوی این شرکت برای استفاده از باتری‌های بزرگ‌تر به چشم نمی‌آید./ دنیای اقتصاد
ارسال نظرات
موضوعات روز
پرسش