سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
تیتر20 بررسی کرد؛
زامیاد پس از مدت ها سکوت با پادراپلاس لانگ نشان می دهد که حرف های زیادی برای گفتن دارد.در واقع این شرکت در شرایط اقتصادی این روزهای کشور محصولی را عرضه کرده است که هم از نظر توانایی قابلیت های زیادی دارد و هم اینکه خرید این خودرو برای بسیاری از افراد امکان پذیر است.
کد خبر: ۶۰۵۰۲
پادرا پلاس لانگ؛ حرفی تازه برای بازار خودروهای کار و تجاری
تیتر20 - طی سال های اخیر با توجه به شرایط تحریمی و مشکلاتی مانند عدم شماره گذاری محصول معروف و محبوب این شرکت،نیسان ((آبی)) خبر چندانی از زامیاد به گوش نمی رسید.اما این شرکت با معرفی محصولاتی مانند پادراپلاس لانگ،نشان داده است که نه تنها حرف های جدیدی برای گفتن دارد،بلکه طی این سال ها بدون دلیل ساکت نبوده است.به بیان دیگر زامیاد به دنبال راهکاری بوده است که بتواند بر اساس آن علاوه بر اثر گذاری مجدد در بازار خودرو ،بتواند نقشی که در خودروهای کار و تجاری داشته را ایفا کند.پادرا پلاس لانگ، یکی از دستاوردهای این سکوت است.محصولی که طی ماه های اخیر و با رونمایی در نمایشگاه های مختلف نشان داد که باز هم زامیاد در انتخاب محصول متفاوت عمل کرده است. 

ضمن اینکه بر خلاف محصول قدیمی زامیاد به رغم اینکه طول بارخور این خودرو افزایش یافته است اما گویا شرکت قصد دارد با همکاری پلیس مانع از بارگیری بیش از ظرفیت شده و قصد دارند که این موضوع را مدیریت و کنترل کنند. در واقع با این عمل از یک سو باعث افزایش عمر خودرو شده و از سوی دیگر مانع از بروز تلفات شوند.به بیان دیگر به رغم اینکه این خودرو امکانات بیشتری در اختیار راننده قرار خواهد داد اما قرار نیست که مانند نیسان آبی بیش از ظرفیت و توان بارگیری شود.

گنجایش و ظرفیت پادرا پلاس لانگ
البته شاید در ظاهر نتوان آنگونه که زامیاد در نظر دارد بتوانند مانع از بارگیری های سنگین شوند.به همین منظور این محصول با کاربری به فروش خواهد رفت.چرا که این محصول 4 تن گنجایش دارد و تا سه تن می تواند بارگیری کند. اما تجربه استفاده از این نوع محصولات نشان داده است که تا نهایت ظرفیت و حتی بیشتر از آن نیز بارگیری می شود.

 زامیاد به همین علت است که این خودرو را با کاربری تولید و عرضه می کند.دلیل اصلی مدیریت ظرفیت و بارگیری است.در حال حاضر نیز تولید این خودرو با کاربری تندگردش‌ها، مسقف فلزی، یخچالی و ایزوله آغاز شده است.

البته برای پادرا پلاس لانگ کاربری آتش نشانی و حمل زباله نیز در نظر گرفته شده است. البته اگر کسی این خودرو را با کاربری های دیگر نیز بخواهد ،زامیاد می تواند بر اساس سفارش ،محصول را آماده کنداما نکته اصلی در خصوص این محصول این است که پادراپلاس لانگ بدون کاربری فروخته نخواهد شد.

یک خودروی اقتصادی
یکی از اصلی ترین نکات قابل توجه در محصول جدید زامیاد عملکرد آن است.به گفته مدیران این شرکت،پادرا پلاس لانگ کارایی و توانمندی هایی همانند کامیونت‌های وارداتی دارد،اما بر خلاف آنها قیمت آنچنانی ندارد و میلیاردی نیست.به بیان دیگر این خودرو با قیمتی اقتصادی و مناسب عرضه خواهد.یعنی شرایط قیمت این خودرو به گونه ای خواهد بود که افراد متقاضی با سرمایه خرد نیز توان خرید خواهند داشت.این خودرو می تواند علاوه بر افزایش سرعت در انتقال و حمل کالا،شرایط مناسبی بر اقتصاد خانوارها نیز ایجاد کند.

تغییرات پادرا پلاس لانگ
پادرا پلاس لانگ را می توان  جدیدترین محصول زامیاد به شمار آورد. توان و قدرت موتور این خودرو  از نظر فنی همانند پادرا پلاس است، اما زامیاد برای عملکرد بهینه این خودرو توانسته است اتاق بار را ۵۰ سانتی متر بزرگ تر کند. این موضوع باعث شده است که این خودرو از توانایی بیشتر و بالاتری در حمل بارهای حجیم برخوردار شود.شاسی این خودرو  همچنان یک تکه مانده است. در واقع زامیاد با افزایش حجم اتاق بار این خودرو را برای حمل بارهای حجیم مناسب تر از نسخه قبلی یعنی پادر لانگ کرده است.چرا که محصول قدیمی تر از  توان بالایی برای باربری برخوردار بود.اما بارهای حجیم را نمی توانستند حمل کنند.
 
مشخصات فنی پادرا پلاس لانگ
زامیاد پادرا پلاس لانگ به موتور ۲٫۴ لیتری Z24 مجهز است.این موتور تولید ۹۵ اسب بخار با گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر را دارد. این قدرت از طریق جعبه دنده ۱+۵ سرعته انتقال داده می شود. هر چند در بحث قوای محرکه تفاوت محسوسی با سایر پیکاپ های قدیمی زامیاد دیده نمی شود. اما  استاندارد آلایندگی یورو ۵  موتور این خودرو عمده ترین تفاوت پادر پلاس لانگ با نسخه های قدیمی به شمار می آید. در این خودرو امکاناتی نظیر ترمزهای ABS و EBD ، فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع، شیشه ها و آینه های برقی، مه شکن جلو و عقب نیز از جمله ویژگی های پادر پلاس لانگ به شمار می آید. 

ارسال نظرات
موضوعات روز