جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
تیتر20 جوانب مختلف محصول فناورانه بیمه پارسیان را بررسی می کند؛
اپليکيشن «چتر همراه پارسیان»، محصول جدید بیمه پارسیان است که با تکیه بر تحول دیجیتال و محصولات هوشمند جهت رفاه حال بیمه گزاران ارایه شده است. با وجود نقاط قوت و ضعف این برنامه، ارایه دو قابلیت چشمگیر، این محصول را متمایز کرده است.
کد خبر: ۶۰۸۵۹
وجه تمایز چتر همراه پارسیان در رقابت با سایر اپلیکیشن ها / مزایا و معایب «چتر همراه» چیست؟
تیتر20 - آذر ماه امسال بود که بیمه پارسیان به مناسبت گرامیداشت روز بیمه در بيست‌ونهمين همايش ملی و دهمين همايش بين‌المللی بيمه و توسعه با رويکرد توسعه دانش بنيان صنعت بيمه در مرکز همايش‌های برج میلاد از محصول و دستاورد فناورانه جدید خود رونمایی کرد.

چتر فناورانه بیمه پارسیان
اپليکيشن «چتر همراه پارسیان»، محصول جدید بیمه پارسیان است که با تکیه بر تحول دیجیتال و محصولات هوشمند ارایه شده است.

این شرکت هدف از ارایه چنین محصولی را رفاه حال بیمه گزاران به منظور سهولت در دریافت خدمات بیمه‌ای عنوان کرده تا تمامی خدمات بدون مراجعه حضوری آنها به مراکز بیمه‌ای میسر شود.

قابلیت‌های چتر همراه پارسیان
محصولی که از سوی بیمه پارسیان ارایه شده تقریبا كلیه خدمات بیمه‌ای مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

این برنامه برای کاربری در همه تلفن‌های همراه تحت نام «چتر همراه پارسیان» طراحی شده که ویژگی‌ و قابلیت‌های آن به شرح زیر است:
آشنایی با محصولات و خدمات بیمه‌ای و معرفی رشته‌ها
محاسبه حق بیمه
كسب اطلاعات مراكز صدور بیمه پارسیان
خرید یا تمدید آنلاین بیمه ‌نامه
پرداخت حق بیمه
اعلام و پرداخت خسارت آنلاین
سوابق خسارت
مشاهده تمامی بیمه‌ نامه‌های شخص (جاری و گذشته)
درخواست بازدید خودرو برای صدور بیمه بدنه
اخبار (آخرین اخبار به‌روزرسانی شده بیمه پارسیان)
نکته قابل توجه این اپلیکیشن این است که كاربران آن تنها محدود به مشتریان شركت نبوده و هر فرد در صورت تمایل این امكان را خواهد داشت كه برنامه مذكور را دریافت نموده و پس از ثبت نام از خدمات آن بهره گیرد.

در میان قابلیت‌های اپلیکیشن چتر همراه، بسیاری از موارد مطرح شده از سوی اپلیکیشن‌های دیگر نیز عموما ارایه می‌شود اما دو مورد چشمگیر و متمایز وجود دارد.

اعلام خسارت خودرو در زمان وقوع حادثه و همچنین ثبت درخواست بازدید اولیه خودرو برای صدور بیمه نامه بدنه از موارد کاربردی و متمایز این محصول است که با رویکرد هوشمند سازی خدمات بیمه‌ای و با نگاه مشتری مدارانه به راحتی در هر مکان و زمانی برای بیمه‌گزار در دسترس است.
بیمه‌گزار در این برنامه می‌تواند پس از ورود اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به خودرو نسبت به ثبت تصاویر از خودرو  و ارسال مستندات و توضیحات اقدام نماید تا نظر کارشناس در این خصوص قابل مشاهده شود.

این قابلیت به افزایش سرعت صدور بیمه‌ نامه‌های بدنه و کاهش هزینه‌های بازدید بیمه گزاران کمک می‌کند.

در قابلیت اعلام خسارت نیز بیمه گزار اطلاعات مورد نیاز از جمله تاریخ وقوع حادثه، زمان وقوع حادثه، محل وقوع حادثه با توجه به موقعیت تعیین شده فعلی خود را در برنامه به ثبت می‌رساند و سپس شرح دقیق حادثه را در کادر تعیین شده به صورت تایپی می‌نویسد و در نهایت گزینه تایید را کلیک می‌کند تا کارشناسان خسارت با بررسی موارد ثبت شده میزان خسارت را اعلام کنند.
توان رقابتی چتر همراه پارسیان چقدر است؟

در حال حاضر اپلیکیشن‌های بیمه‌ای زیادی در دسترس کاربران هستند که سهم قابل توجهی از بازار را دارند، گرچه رقابت با رقبا و سهم‌خواهی از آنها در ابتدای کار کمی دشوار است اما محصول چتر همراه بیمه پارسیان نیز به تناسب خود حرف‌هایی برای گفتن دارد که می‌توان به رقابت با آنها بپردازد.

تنها عملکرد و ارایه خدمات مطلوب می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند که این موضوع نیز با گذشت زمان مشخص می‌شود.

اما در هر حال «چتر همراه بیمه پارسیان» در این محصول اقدام به ارایه دو قابلیت متمایز (اعلام خسارت خودرو در زمان وقوع حادثه و ثبت درخواست بازدید اولیه خودرو برای صدور بیمه نامه بدنه) کرده که می‌تواند بازوهای توانمندی برای رقابت آن با دیگر اپلیکیشن‌ها باشد.

گام مثبت بیمه پارسیان در جهت هوشمندسازی خدمات
در حالی که شرکت‌‌‌‌‌های فن‌آور کمتر در صنعت بیمه حضور دارند، بر خط بودن خدمات و به کارگیری فناوری در صنعت بیمه موضوعی است که بارها از سوی فعالان حوزه بیمه کشور بر آن تاکید شده است.

شرکت بیمه‌ پارسیان با رويکرد تحول ديجيتال و هوشمندسازی خدمات بيمه‌ای اقدام به عرضه محصول فناورانه خود یعنی «چتر همراه» نمود تا توانسته باشد گامی در جهت رسیدگی به ضروریات زندگی امروزی بیمه گزاران و دنیای دیجیتال آنان و همچنین سهولت دسترسی به خدمات بیمه‌ای برداشته باشد.

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای کشور بوده که با سرمایه 1.2 هزار میلیارد تومانی در حال فعالیت است و تاکنون توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت برساند.

طبق آخرین آمارها، بیمه پارسیان توانسته در پایان 9ماهه سالجاری میزان درآمد خود  از حق بیمه را با 50 درصد افزایش به بیش از 4 هزار میلیار تومان برساند و طی همین دوره سود خالص خود را به 527 میلیارد تومان برساند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 183 درصد افزایش داشته است.

برآورد این شرکت برای درآمد حق بیمه‌ای خود تا پایان سال بیش از 5  هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که رقم قابل توجهی است.

هیات مدیره بیمه پارسیان همچنین شهریور ماه امسال مجوز افزایش سرمایه شرکت از طریق مطالبات و آورده نقدی به میزان 8 درصد را دریافت نمودند که مقرر گردیده افزایش سرمایه مورد اشاره تا زمان برگزاری این مجمع در پایان اسفند ماه سالجاری نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت برسد.

ارسال نظرات
موضوعات روز