جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
تیتر20 - راز خانم‌های شیک‌پوش نه در لباس‌های گران‌قیمت، و نه در تکا‌پوی از آخرین مدهای روز بودن است. نکات ظریفی وجود دارند که ممکن است در عین سادگی از آن‌ها غافل شویم.
 
باید گفت یک سری موارد در لباس پوشیدن اکثر خانم‌های شیک‌پوش ثابت بوده و‌ تکرار می‌شوند. شاید در نگاه اول متوجه این شباهت‌ها نشویم اما اگر کمی ریزبینانه و‌ تخصصی‌تر در استایل این افراد خوش‌پوش تمرکز کنیم، به نتایج جذابی دست خواهیم یافت. در ادامه بارز‌ترین ویژگی‌های مشترک در لباس پوشیدن ‌خانم‌های شیک‌پوش را برای شما  شرح داده‌ایم. 
 راز خانم های شیک پوش چیست؟
آگاهی نسبی از روحیات، علایق و جایگاه اجتماعی
بسیار پیش می‌آید شیک‌پوشی را با سبک مجلل یا لوکس اشتباه بگیریم. اما چقدر برای خودتان پیش آمده خانمی را در مترو ببینید و مسحور تیپ و استایلش شده باشید. آیا او لباس‌های مجلل و مجلسی به تن کرده بود؟ خیر. یکی از رازهای شیک‌پوشی توجه به موقعیت و شرایط و لباس پوشیدن برای آن، بر اساس استایل شخصی خود است.
  
آن خانم‌ شیک‌پوش احتمالا با شناخت کامل از سلایق و روحیاتش، بدون کپی‌برداری از ترند‌های مد، لباس‌هایی با‌کیفیت و آراسته مناسب یک روز فعال و کاری انتخاب کرده بود که در آن راحت باشد. همین راحتی، اعتماد به نفس را بالا می‌برد و در نهایت باعث شیک به نظر رسیدن او می‌شود. 

پس خوب است قبل از آماده شدن یا حین خرید از خود بپرسید که شخصیت و روحیه‌ی شما به چه رنگ و جنس لباسی نزدیک‌تر است؟ برای چه موقعیت و‌ مکانی لباس می‌پوشید؟ و همچنین شغل، سبک زندگی و فعالیت‌های روزمره خود را حین خرید لباس و آماده شدن همیشه در نظر بگیرید.
 
راز خانم های شیک پوش چیست؟
ترجیح کیفیت بر کمیت
این یکی از نکات اصلی خانم‌های شیک‌پوش فرانسوی است. آن‌ها معتقداند تنها با داشتن چند دست لباس بیسیک و شیک که کیفیت بالایی دارند ‌می‌توان ده‌ها استایل تازه ساخت و احساس خوبی داشت. اینکه شما تعداد لباسهای زیادی داشته باشید که به دلیل کیفیت پایین نه احساس راحتی به شما می‌دهد و نه بعد از چندبار استفاده قابل پوشیدن است، تنها باعث‌ می‌شود با بی‌میلی و سردرگمی سراغ کمدتان بروید. همینجاست که با وجود لباس‌های فراوان احساس می‌کنید چیزی برای پوشیدن ندارید! 
 راز خانم های شیک پوش چیست؟
مراقبت و نگهداری از پوشاک
این یک راز نهفته در استایل خانم‌های شیک‌پوش است. پاکیزگی و آراستگی ظاهر یک فرد مانند الماسی درخشنده، واضح نیست.  بلکه یک عادت فکری و روتین زندگی است و به همان اندازه شلختگی، چروک، کثیفی یا کهنگی پارچه به چشم می‌آید و به راحتی تیپ شما را هرچند گرانقیمت، یا با ترکیب بندی درست، خراب می‌کند.
 
پس بعد از هربار استفاده از از لباس‌هایتان آن‌هارا بررسی کنید که لک، دررفتگی نخ و به خصوص در کفش، کثیفی‌ها رفع شود. بهتر‌ است لباس‌هایتان، به خصوص رنگ‌ روشن‌ها را بعد از هربار استفاده، حداقل در قسمت زیر بغل، بشویید. همچنین برای کیف و کفش‌‌ها جای مشخصی داشته و آن‌ها را به امان خدا رها نکنید. 
 
راز خانم های شیک پوش چیست؟
حفظ تعادل در ست کردن
از اصول پایه‌‌ای یک استایل خوب برقراری تعادل است. حفظ تعادل در لباس پوشیدن به این معنی است که ‌چشم در کل استایل فرد بچرخد. اگر سر تا پا لباس‌های گشاد یا کاملا جذب بپوشید یا از هیچ زیورآلاتی کمک نگیرید تیپ شما یکدست و خسته‌کننده به نظر می‌آید. 
 خانم‌های شیک‌پوش با ترکیب درست قطعه‌های مختلف لباس و بازی با اکسسوری‌ها مثل اضافه کردن دستمال گردن یا سنجاق سینه، کیف یا گردنبندی خاص همیشه ‌سعی در بالانس نگه‌ داشتن ظاهر کلی خود دارند. 
 راز خانم های شیک پوش چیست؟
الهام‌ گرفتن 
در نهایت الهام گرفتن از کسانی که فکر می‌کنید خوش‌پوشند و سلیقه و سبک زندگیشان به شما نزدیک است کمک بزرگی به شیک‌پوشی و درست‌پوشی شما می‌کند.
 
این فرد می‌تواند نزدیک ترین فرد به زندگیتان مثل مادر یا دوستتان باشد یا فردی تاثیرگذار و معروف. حتی دنبال کردن مجلات مد و‌ فشن دید شما را باز می‌کند و‌ گزینه‌های فراوانی برای ایده‌ گرفتن رو‌به‌روی شما قرار می‌دهد.  یادتان باشد ذهن شما با دیدن استایل‌های جذاب، باید بلافاصله به سمت کمد لباس خودتان برگردد. فکر کنید که چطور می‌توانید مشابه آن تیپ را با لباس‌هایی که از قبل  دارید بسازید و چه ‌لباس‌هایی باید به کمدتان اضافه شود. این کار بسیار سرگرم‌کننده است و‌ باعث افزایش خلاقیت می‌شود. 

به مرور زمان و با رعایت این نکات، علاوه بر بهبود تیپ و شیک شدن استایلتان، متوجه آرامش و اعتماد به نفسی خواهید شد که چه در حین آماده شدن و چه هنگام خرید همراه شما خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری تیتر20 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


ارسال نظرات
موضوعات روز