جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
تیتر20 به مناسبت سالروز تاسیس بیمه پارسیان گزارش می دهد؛
تمرکز بر استفاده از فناوری های نوین بیمه ای در کنار بروز رسانی ارکان موثر در پیشرفت شرکت و ایجاد توازن در سبد محصولات بیمه ای توانست فعالیت های افتخارآمیز بیمه پارسیان را به مرور زمان به اوج رساند.
کد خبر: ۶۲۲۱۶
بیمه پارسیان در مسیر تحولی نو و شگرف
تیتر20 – بیست و هشتم اردیبهشت ماه به عنوان سالروز تاسیس شرکت بیمه پارسیان در تقویم صنعت بیمه ثبت شده است. این شرکت دراین 20 سال، فراز و نشیب های زیادی را به خود دید اما با اتکا بر علم و تجربه مدیران و کارکنانش ، توانست در دریای مواج و طوفانی اقتصاد ، محکم و استوار به مسیر خود ادامه داده و به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند. 

در این سال ها رسالت بیمه پارسیان، ایجاد سازمانی تراز، رقابت پذیر، متعهد نسبت به جامعه و پیشگام در ارائه خدمات متمایز به اشخاص حقیقی وحقوقی برای پوشش ریسک‌ها و جبران خسارت‌ها و همچنین ارائه خدمات مشاوره در زمینه مدیریت ریسک و ایمنی ریسک جهت اخذ صحیح‌ترین بیمه نامه‌ها در تأمین و گسترش حداکثر پوشش بیمه ای همراه با کاهش هزینه‌های بیمه گذار برقرار بوده و همچنان ادامه دارد .

بیمه پارسیان از ابتدای تاسیس ، توانسته به صورت شرکتی توانگر جایگاه خود را در صنعت بیمه حفظ نماید.

برگی از فعالیت های افتخارآمیز بیمه پارسیان طی 2 دهه فعالیت
یکی از ارکانی که این شرکت را از سایر شرکت های بیمه ای متمایز می کند، ایجاد اشتغال برای 2400 تن از نمایندگان وکارکنان بوده است که  این موضوع نقطه قوت بزرگی برای اشتغال آفرینی در کشور برای یک شرکت بیمه ای به حساب می آید. 

بی شک شور رقابت میان بیمه گران صنعت بیمه در این عرصه بر هیچ کس پوشیده نیست اما ایجاد رقابتی سالم و سازنده در گرو توانمندی های مدیریتی است که بیمه پارسیان در این سنوات بر اساس این تکنیک، بیمه گر برگزیده کشوری و بزرگ ترین شرکت بیمه به لحاظ حق بیمه جذب شده در سطح کشور بوده که در راستای شبکه سازی فروش و ارائه سرویس های مناسب در شعب صدور خسارت، به بالاترین میزان سودآوری در میان شرکت های بیمه برای سهامداران رسیده است.

پیشبرد اهداف بلندمدت با ارائه محصولات و خدمات نوین طی این دو دهه فعالیت ، ضریب نفوذ و رضایتمندی ذینفعان را بالا برده به طوریکه بیمه پارسیان به عنوان یک شرکت پیشرو با بهره مندی از سازوکارهای هوشمند، محیط کار مناسبی را برای بیمه گزاران ایجاد کرده تا جایی که با تکیه بر فناوری های هوشمند یکی از حامیان بزرگ شرکت های دانش بنیان شده است.

حرکت به سمت دیجیتالی شدن با "اپ چتر"
حرکت به سمت دیجیتالی شدن این شرکت و استفاده از سامانه ها و ابزارهای الکترونیکی دستاورد بزرگی برای بیمه پارسیان محسوب می شود که به همت هادی اویارحسین، مدیرعامل این شرکت این مهم در سال گذشته در قالب "اپ چتر" به تحقق پیوست.

 در واقع "اپ چتر" چتری حمایتگر در راستای ارائه خدمات آنلاینی مانند اعلام خسارت توسط بیمه‌گزار و اطلاع رسانی از مراحل رسیدگی خسارت درمان به بیمه‌گزار است؛ خرید آنلاین بیمه‌نامه، مشاهده بیمه‌نامه‌ها، پرداخت آنلاین حق‌بیمه، بازدید آنلاین خودرو برای صدور بیمه‌نامه بدنه از دیگر قابلیت‌های سامانه "چتر همراه پارسیان" است. 

تحولی نو و شگرف برای اعلام خسارت خودرو در زمان تصادفات به صورت آنلاین و پرداخت خسارت در این اپلیکیشن ایجاد شده که به بیمه‌گزاران امکان دریافت خسارت بدون مراجعه به شعب را می‌دهد. چنین دستاوردی که با تکنولوژی روز عجین شده ، امنیت و سلامت را برای بیمه گران به ارمغان آورده و این در حالیست که مقصر و غیرمقصر در تصادفات نیاز به مراجعه حضوری در شعب ندارند و این امتیاز بزرگی برای افرادی که به دنبال مدیریت زمان خود بوده ، می باشد.

گسترش بیمه نامه های پارسیان در حوزه نفت و انرژی
با توجه به گستردگی فعالیت های صنعت نفت و گاز، از صنایع بزرگ و حساس بالادستی تا آخرین زنجیره صنایع پایین دستی و همچنین تنوع نیازهای بیمه ای در این حوزه، شرکت بیمه پارسیان بر اساس استانداردهای بین المللی و الزامات قانونی و قراردادی رایج، محصولات بیمه ای متعددی را جهت رفع نیازهای این صنعت طراحی و ارائه کرده است.

 بیمه نامه های نفت، گاز و پتروشیمی طیف گسترده ای از پروژه های در حال انجام تا واحدهای در حال بهره برداری را در دو گروه عمده بیمه های ساحلی و فراساحلی شکل داده است. از همین رو گسترش رشته های بیمه ای و مدیریت تخصصی و آموزش در حوزه نفت و انرژی بیمه پارسیان را در سکوی دوم میان بیمه ها قرار داده است.

اوج گیری در دهه دوم فعالیت بیمه پارسیان
حفظ جایگاه 20 ساله، مدیری توانگر می طلبد که چنین استحکامی گاه خودساخته و شاید گاهی اکتسابی باشد اما آنچه که حائز اهمیت بوده ، توانمندی در مدیریت و ایجاد ساز وکارها در جهت توسعه همه جانبه و به وجود آوردن سبد محصولات متنوع به خصوص در یک دهه اخیر می باشد.

تمرکز بر استفاده از فناوری های نوین بیمه ای در کنار بروز رسانی ارکان موثر در پیشرفت شرکت و ایجاد توازن در سبد محصولات بیمه ای توانست فعالیت های افتخارآمیز شرکت را در دهه دوم به اوج رساند. 




ارسال نظرات
موضوعات روز