پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
تیتر20 گزارش می دهد:
شرکت آسان پرداخت پرشین به واسطه ارائه محصولات و سرویس های متنوع، فضای پرداختی جذابی را در اپلیکیشن خود برای کاربران فراهم کرده به طوریکه اکنون آپ به عنوان بزرگترین و پراستفاده ترین کیف پول آنلاین کشور شناخته شده است.
کد خبر: ۶۲۸۸۱
پیشروی آسان پرداخت پرشین در ارائه سرویس های متنوع
تیتر20 - پرداخت‌های موبایلی جدیدترین روش در بین روش های پرداخت دیجیتال هستند. مزیت بزرگ پرداخت‌های موبایلی این است که تقریبا نیاز شما به پول نقد و کارت های اعتباری را از بین می برند.

 اگر خریدی از فروشگاه محله انجام داده اید، می‌ توانید با تلفن خود به سادگی هزینه خرید را پرداخت کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی به همراه داشتن کیف پول یا کارت اعتباری خود نخواهید داشت. در این راستا اپلیکیشن های مختلفی برای پرداخت های موبایلی راه اندازی شده که به صورت متداول سرویس های خدماتی خود را گسترش می دهند تا مشتریان بالقوه خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنند.

 شرکت آسان پرداخت پرشین به واسطه ارائه محصولات و سرویس های متنوع، فضای پرداختی جذابی را در اپلیکیشن خود برای کاربران فراهم کرده به طوریکه اکنون آپ به عنوان بزرگترین و پراستفاده ترین کیف پول آنلاین کشور شناخته شده است.
 
علاوه بر آن، این شرکت به تازگی در رویداد سالانه خود از چهار محصول جدید رونمایی کرد که یکی از این محصولات، آپ‌کارت است. آسان بیمه (خرید بیمه اقساطی روزانه)، پزشک هوشمند (تشخیص بیماری از طریق هوش مصنوعی) و نسخه طراحی مجدد شده اپلیکیشن موبایلی، دیگرسرویس های جدیدی است که به تازگی به آپ افزوده شده است.

 در واقع تجمیع سرویس های متنوع به صورت آنلاین با توجه به سبک زندگی کنونی یکی از نیازهای ضروری مردم محسوب می شود، لذا گسترش خدمات جامع آنلاین پرداختی، یک میدان رقابتی جذابی میان اپلیکیشن های پرداختی ایجاد می کند که به واسطه آن علاوه بر ایجاد امنیت کاربران در این بستر، سهم بالایی در تراکنش های پرداختی خود ایجاد می کنند.

بنابراین مبنای توسعه هر کسب و کاری تامین نیازهای ضروری مشتریان است که شرکت آسان پرداخت با تکیه بر این نگرش گام بزرگی در حوزه خدمات آنلاین برداشته است.

حرکت به سمت هایپراپلیکشین شدن
آپ کارت که تا چند روز آینده برای تمامی کاربران فعال خواهد شد، به کیف پول دیجیتال متصل شد. در واقع  از خریدهای روزانه، پرداخت قبوض و انتقال پول تا پرداخت در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، همگی در کیف پول جدید فراهم شده است. تا چندی پیش، از طریق اپلیکیشن آپ به بیش از 30 سرویس کاربردی دسترسی ایجاد شده بود و اکنون میزان دسترسی ها به 100 عدد رسیده به طوریکه که این سوپر اپلیکیشن را با توجه به گسترش دسترسی ها و تسهیل خدمات به مرحله هایپر اپلیکیشن شدن نزدیک کرده است. 

راه اندازی سرویس VOD در آپ
تقاضا برای تماشای ویدئو در اینترنت روز به ‌روز درحال افزایش است و این موضوع فرصت‌های جدید و بی‌شماری را برای کسب‌وکارهای مختلف و تولیدکنندگان محتوا فراهم کرده است. این فرصت‌ها فقط برای حوزه‌‌ی سرگرمی و آموزشی نیست، بلکه سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف نیز می‌توانند از این فرصت جدید برای معرفی محصولات و برند خود استفاده کنند. شرکت آسان پرداخت قصد دارد سرویس VOD را به تازگی در اپلیکیشن خود راه اندازی کند که زیرساخت های این سرویس در آپ در حال آماده سازی است.

در واقع این سرویس یک ابزار ارزشمند برای کسب‌و‌کارهای مختلفی همچون شرکت های پرداخت الکترونیک است که داشتن فعالیت آنلاین به برندهای مختلف اجازه می‌دهد تا هزینه‌های خود را کاهش داده و خدمات خود را بهبود بخشند.

ورود بیمه اقساطی در آپ
متمرکز شدن تمامی خدمات آنلاین اعم از لندتک و اینشورتک تحولی عظیم در اپلیکیشن های پرداختی محسوب می شود. در واقع سهولت انجام اموری همچون بیمه های شخص ثالث، آتس سوزی، مسکونی، باربری و نیز بیمه های انفرادی خواسته اغلب کاربران بوده که این پروسه به صورت غیرحضوری و با کمترین هزینه های زمانی و مالی انجام شود. در این راستا آپ با گسترش خدمات بیمه ای در قالب ارائه بیمه شخص ثالث به صورت اقساطی توانسته این نیاز را که از اهمیت ویژه ای در حوزه اینشورتک برخوردار است، تامین کند."آسان بیمه" نام انحصاری این سرویس جدید شرکت آسان پرداخت پرشین است.

بهره مندی از هوش مصنوعی در آپ با ارائه سرویس پزشک هوشمند
یکی از امور ضروری امروزه بررسی سریع و آسان وضعیت سلامت به صورت آنلاین است. تشخیص آنلاین بیماری با هوش مصنوعی و ارائه تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان از خدمات جدید آپ در قالب پزشک هوشمند است.

شایان ذکر است که آپ تاکنون موفق شده به بیش از 62 میلیون شماره خدمات پرداخت ارائه دهد؛ همچنین ارائه خدمات به 21 میلیون کاربران فعال ماهانه و سهم 37 درصدی در کارت به کارت های کشور از دیگر افتخارات مجموعه آپ است. این پلتفرم سال گذشته توانسته به دو رکورد دست یابد.
 ثبت رکورد 9میلیون و 500 هزار تراکنش و ارائه خدمات به 6 میلیون کاربر در یک روز دو رکورد برای این پلتفرم است. از این رو شرکت اسان پرداخت پرشین با شعار" یک اَپ به وسعت زندگی" بیشتر از گذشته به رقابت با سایر اپلیکیشن های پرداختی می پردازد.

ارسال نظرات
موضوعات روز