چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
تیتر20 گزارش می دهد:
یکی از اهداف مهم بیمه آسیا در ایجاد اپلیکیشن "آسیا برتر"، جمع آوری مجموعه ای از ظرفیت ها و در عین حال ایجاد باشگاه مشتریان با هدف ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان در آینده و صرفه جویی در زمان مشتریان است.
کد خبر: ۶۳۱۶۱
فصل جدید از تعامل بیمه آسیا با مشتریان/ آغاز تحول دیجیتال  با
تیتر20 - یکی از اهداف مهم صنعت بیمه که برای افق 1404 تدوین شده، رسیدن به ضریب نفوذ بیمه 7درصدی است. هدفی که تحقق آن به دلیل وجود برخی مسائل و مشکلات تا حدی سخت یا شاید غیرممکن به نظر برسد. 

یکی از راه‌های مهم رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور، ارائه بیمه نامه‌های متناسب با نیاز جامعه و استفاده از کسب و کارهای دیجیتال است؛ در این مسیر استارت آپ‌ها و نرم افزارهای فروش بیمه نامه می‌توانند بسیار کمک کننده باشند و این مسیر را برای رشد صنعت بیمه هموار سازند، اما با وجود اهمیت این موضوع، آمارها نشان از این دارد که کمتر از یک درصد پرتفوی صنعت بیمه در اختیار استارت آپ‌ها و نیز اپلیکیشن های فروش بیمه نامه قرار دارد که رقم بسیار ناچیزی است.

ظهور اپلیکیشن "آسیابرتر" در اپیدمی کرونا
در شرایطی که کرونا تغییراتی را در روال زندگی افراد ایجاد کرده است و لزوم دریافت خدمات برخط را بیش از هر زمان دیگر افزایش داده، به نظر می‌رسد فرصت مناسبی است که صنعت بیمه هم بتواند خودش را همگام با این شرایط پیش ببرد و با توسعه زیرساخت‌های آی تی زمینه به روزرسانی صنعت بیمه را فراهم آورد.

بی تردید در چنین شرایطی می‌توان از ظرفیت‌های بکری که همچنان در صنعت بیمه وجود دارد و در تمامی این سال‌ها مورد غفلت واقع شده است استفاده کرد و زمینه توسعه صنعت بیمه را فراهم آورد. در این راستا بیمه آسیا همزمان با شروع اپیدمی کرونا با نرم افزار "آسیا برتر" وارد میدان شد تا از این طریق به توسعه تحول دیجیتال در صنعت بیمه کمک کند. 

نرم افزار "آسیا برتر" در مرحله نخست، امکان استعلام قیمت و صدور بیمه نامه شخص ثالث به صورت برخط ایجاد شده و به تدریج امکان صدور  بیمه نامه سایر رشته های بیمه ای، میز الکترونیکی خسارت و خدمات بیمه ای درمان تکمیلی در این بستر الکترونیکی فراهم می شود.

اپلیکیشن آسیا برتر جهت ارائه خدمات در رشته های مختلف و نیز تعامل مستمر و سهل تر با شبکه فروش طراحی شده است. در گام اول امکان ارائه قیمت بیمه نامه شخص ثالث و حوادث راننده و صدور آن با دو روش " با" و "بدون" کد یکتای فراهم شده است. در حال حاضر اصلی ترین بخش اپلیکیشن قسمت خدمات الکترونیک آن است.

از ویژگی های مهم این اپیلیکیشن امکان ارائه خدمات بیمه ای می‌باشد. همچنین این اپلیکیشن علاوه بر نسخه اندروید، دارای نسخه های تحت وب و ویندوز نیز است.

با توجه به نقش و جایگاه مهم پیام رسان ها در زندگی مردم به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا ، قابلیت پیام رسانی به صورت متنی، صوتی و تصویری برای تبادل مدارک مربوط به صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در این نرم افزار وجود دارد.

نحوه استفاده از کیف پول در "آسیابرتر"
از دیگر امکانات این برنامه، کیف پول بیمه‌ای است. برای استفاده از این کیف پول ابتدا باید احراز هویت از طریق تطبیق شماره همراه، کد ملی و شماره شبای بانکی صورت بگیرد. این احراز هویت کاملا به صورت غیرحضوری و الکترونیک انجام می‌شود. پس از آن می‌توانید حق بیمه را پرداخت نمایید، کیف پول را شارژ نموده و به کیف پول بیمه‌ای دیگران انتقال انجام دهید و نیز مبلغ مورد نظر را از حساب خودتان برداشت کرده و قابلیت انتقال از طریق حساب های پایا به سایر حساب های بانکی وجود دارد.

امکان ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری
یکی از امکانات مهم این برنامه ، قابلیت پیام رسانی آن است؛ به گونه ای که مانند پیام رسان های حرفه ای امکان ارسال پیام های متنی، صوتی، تصویری و غیره در آن فراهم شده است. علت استفاده از این قابلیت، نقش و جایگاه مهم پیام رسان ها در سبک زندگی مردم در سال های گذشته و به خصوص بعد از همه گیری بیماری کرونا است. این قابلیت تبادل مدارک مربوط به صدور بیمه نامه و خسارت پرونده ها را به آسانی ممکن می‌سازد.

ویژگی های" آسیابرتر"
یکی دیگر از ویژگی های مهم این برنامه امکان برگزاری کلاس های آموزشی، جلسات برخط و نیز اشتراک گذاری فیلم های آموزشی و تبلیغاتی در این بستر است. از قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به ایجاد گروه ، کانال های فروش ، مدیریت پروژه ، مخزن جلسه ، کارگروه ، کانال آموزشی ، برگزار نظرسنجی و آزمون اشاره کرد .

در مجموع هدف از ایجاد این اپلیکیشن، جمع آوری مجموعه ای از ظرفیت ها و در عین حال ایجاد باشگاه مشتریان با هدف ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان در آینده و صرفه جویی در زمان مشتریان است.

ارسال نظرات
موضوعات روز