جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
زوتی DL5 ، کراس اوور جدید شرکت پارس خودرو با حضور جمعی از مدیران صنعت خودرو رونمایی شد.
کد خبر: ۶۳۲۷۵
رونمایی از زوتی  DL5  ، کراس اوور جدید شرکت پارس خودرو/ سه محصول جدید با نشان پارس خودرو وارد بازار می شود
تیتر20 - محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از این خودرو با اشاره به عرضه سه محصول جدید پارس خودرو با نشان این شرکت به بازار اظهار داشت: متاسفانه در گذشته توسعه محصول در شرکت پارس خودرو مورد توجه قرار نگرفته است اما امروز سیاست گذاری گروه خودروسازی سایپا به گونه ای تهیه و تدوین و ابلاغ شده است که تمام شش خودروسازی این گروه باید به صورت مستقل عمل و حرکت کنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه پارس خودرو صاحب سه محصول با لوگوی این شرکت در سال جاری خواهد بود، تصریح کرد: اولین محصول خودرو سهند است که تمام تست های خود را پاس کرده و آماده تولید انبوه است بطوریکه در شهریورماه امسال شاهد آغاز پیش فروش سهند خواهیم بود.
رونمایی از زوتی  DL5  ، کراس اوور جدید شرکت پارس خودرو/ سه محصول جدید با نشان پارس خودرو وارد بازار می شود
او دومین محصول این شرکت را خودرو کادیلا دانست که به واسطه زیر ساخت قطعه سازی و قالب سازی قوی، با طراحی جدید به مرحله تست های خود رسیده است و اواخر سال جاری با نشان پارس خودرو به تولید انبوه خواهد رسید.

تیموری در ادامه با تاکید بر اینکه سایپا از تمام مونتاژکاران خودرو کشور قوی تر فعالیت کرده است، سومین محصول پارس خودرو را خودرو زوتی  DL5 اعلام کرد که در مرحله اول بصورت واردات خواهد بود و سپس برای شش ماه دوم به سمت تولید بر اساس اس کی دی و سی کی دی خواهد رفت و از سال آینده با افزون بر ۵۰ درصد داخلی سازی تولید و عرضه می شود.
رونمایی از زوتی  DL5  ، کراس اوور جدید شرکت پارس خودرو/ سه محصول جدید با نشان پارس خودرو وارد بازار می شود
او با بیان اینکه باید شرکت پارس خودرو به ماهیت اصلی خود که تولید خودروی لوکس است، بازگردد، متذکر شد: وظیفه ورود و عرضه و تولید "خودرو یو نی وی هیبرید" که یک محصول با تکنولوژی بالا و فول آپشن است به پارس خودرو واگذار شده و جالب است بدانید طول خودرو یو نی وی، ۱۵ سانت از محصول نیسان تیانا بیشتر است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین با بیان اینکه پارس خودرو می تواند به عنوان بزرگترین خودروسازی ایرانی در بازارهای صادراتی نیز مطرح باشد، از امضای قرارداد صادرات خودروهای زوتی  DL5 و کادیلا به کشورهای هدف خبر داد .
رونمایی از زوتی  DL5  ، کراس اوور جدید شرکت پارس خودرو/ سه محصول جدید با نشان پارس خودرو وارد بازار می شود
لازم به ذکر است؛ خودروی زوتی  DL5 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس CVT  با 144 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه خواهد شد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به ورود به خودرو بدون کلید ، استارت دکمه ای ، ترمز پارک برقی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی و فرمان برقی اشاره کرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز