جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
تیتر20 گزارش می دهد:
دریافت بیمه نامه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی پاسارگاد به کارکنان نشان می‌دهد که شرکت به خوبی از آن‌ها مراقبت می‌کند و تمایل دارد تا به خوبی از زندگی پس از بازنشستگی آن‌ها نیز حمایت کند. این رویکرد شرکت نسبت به کارکنان می‌تواند آن‌ها را به مجموعه متعهدتر کند و با ایجاد حس وفاداری بهروه وری شرکت نیز افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۶۳۵۲۶
افزایش بهره‌وری کارکنان و رشد شرکت‌ها در سایه بیمه تکمیلی بازنشستگی پاسارگاد
تیتر20 - بیمه پاسارگاد  با عرضه جدیدترین محصول خود یعنی طرح «بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی گروهی» گامی در جهت حمایت افراد در دوران بازنشستگی برداشته تا منبعی قابل اطمینان برای جبران هزینه‌های کارکنان در آینده باشد. 

این طرح در واقع برای سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌ها و اصناف در جهت حمایت از سرمایه انسانی طراحی شده و افراد با حداکثر سن ۷۰ سالگی می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند. از زمان قطع حق بیمه، پرداخت مستمری از سوی بیمه پاسارگاد به بیمه شده انجام می‌شود و این پرداخت تا سن ۹۰ سالگی افراد می‌تواند ادامه یابد.

بیمه پاسارگاد هدف از اجرای این طرح را امنیت سرمایه انسانی و ارج نهادن به آنها عنوان کرده است. بنابر این صدور بیمه نامه عمر و تامین آتیه در دوران بازنشستگی برای کارکنان یک شرکت اثرات و مزایای متعددی را به دنبال دارد. 

به طور قطع حفظ سرمایه انسانی در یک شرکت بسیار مهم است. سرمایه انسانی شامل کارکنان، توانمندی‌ها و مهارت‌های آن‌ها است و این افراد برای رشد و پیشرفت شرکت بسیار حائز اهمیت هستند. در همین راستا شرکت باید با ابزارهای موثری مانند تامین آتیه در دوران بازنشستگی و با ایجاد حس امنیت در کارکنان، تمام تلاش خود را برای حفظ آن‌ها به کارگیرد. بنابراین، حفظ سرمایه انسانی در یک شرکت برای رشد و پیشرفت آن بسیار ضروری است.


افزایش بهره‌وری کارکنان با ایجاد حس وفاداری
تامین آتیه کارکنان در دوران بازنشستگی به افراد این اطمینان را می‌دهد که تا از درآمد ثابت و پایداری در طول دوران بازنشستگی خود برخوردار شوند و نگرانی‌های مالی کمتری داشته باشند و همین موضوع می‌تواند به ایجاد حس وفاداری در آنها کمک کند.

حس وفاداری کارکنان به شرکت، باعث می‌شود که این کارکنان تمایل بیشتری برای باقی ماندن در شرکت داشته باشند. این امر به شرکت این امکان را می‌دهد تا استعدادهای برتر را در خود نگه دارد و از از دست دادن آن‌ها جلوگیری کند.

حفظ کارکنان فعلی و جلب استعدادهای جدید ، هزینه‌های نگهداری کارکنان را کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، جذب و آموزش  پرسنل جدید هزینه‌بر است و در صورتی که کارکنان فعلی وفادار باشند و تمایل به باقی ماندن در شرکت داشته باشند، نیاز به جذب و آموزش کارکنان جدید کمتر می‌شود. بنابراین بیمه پاسارگاد با این طرح می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایجاد کند.

از سوی دیگر حس وفاداری کارکنان به شرکت باعث می‌شود که آن‌ها بیشتر تلاش کنند و بهره‌وری بیشتری داشته باشند. کارکنان وفادار، به شرکت خود ارزش قائل هستند و تمایل دارند تا به خوبی در آن مشارکت کنند و به رشد و پیشرفت شرکت کمک کنند. 
این حس باعث می‌شود که کارکنان در فضای کار پایدار و امنی قرار داشته باشند و با احساس راحتی و آرامش بتوانند به خوبی در آن محیط فعالیت کنند.

به طور کلی، ایجاد حس وفاداری در سرمایه انسانی شرکت‌ها ضروری است زیرا به شرکت کمک می‌کند تا استعدادهای برتر را جذب و نگه دارد، هزینه‌های نگهداری را کاهش دهد، بهره‌وری را افزایش دهد، فضای کار پایدار ایجاد کند و رضایتمندی کارکنان را بهبود بخشد.

حفظ سرمایه‌های انسانی و جذب استعدادهای برتر
نکته قابل توجه اینکه بدیهی است صدور بیمه نامه عمر و تامین آتیه برای کارکنان هزینه‌های اضافی برای شرکت ایجاد می‌کند و شرکت باید هزینه‌های بیمه را پرداخت کند و این هزینه می‌تواند بر بودجه شرکت تاثیر بگذارد. اما در عوض، این اقدام می‌تواند به جذب و نگهداری کارکنان با تجربه کمک کند و هزینه‌های جایگزین برای جذب و آموزش کارکنان جدید را کاهش دهد.

علاوه بر این، بیمه بازنشستگی پاسارگاد به کارکنان اطمینان می‌دهد که در صورت وقوع حوادث ناگوار، خانواده‌هایشان محافظت شده و نیازهای مالی آن‌ها تامین می‌شود. این اطمینان می‌تواند استرس و نگرانی روانی را کاهش دهد و به کارکنان امکان می‌دهد تا بهتر در محیط کار عمل کنند و بهره‌وری شرکت را افزایش دهند.

طرح «بیمه عمر و تامین آتیه تکمیلی بازنشستگی گروهی» می‌تواند به عنوان یک جذابیت شغلی برای کارکنان محسوب شود. این اقدام می‌تواند به جذب و نگهداری کارکنان با تجربه کمک کند و شرکت را در رقابت با سایر شرکت‌ها برای جذب استعدادهای برتر قوی‌تر کند.
در مجموع ورود بیمه پاسارگاد به حوزه تامین آتیه کارکنان فواید متعددی را می‌توان برای کارکنان و صاحبان مشاغل ایجاد کند که در نهایت به افزایش بهره‌وری کارکنان و توسعه شرکت منجر شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز