پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
رپرتاژ آگهی//
در این مطلب توضیح داده ایم که برای مراقبت از پوست دست چه باید کرد و راهکار جوانسازی پوست دست در منزل چیست پس با ما همراه باشید.
کد خبر: ۶۳۶۴۷

برای زیبایی دست ها چه کنیم؟
تیتر20 - اگر جزو افرادی هستید که دستانشان دائماً در تماس با آب و مواد شوینده است، احتمالاً نگران پیری زودرس پوست دست خود هستید!

شستشوی مداوم دست، تماس پوست حساس این ناحیه با مواد شوینده و نور خورشید، آلودگی های محیطی و... باعث مشکلاتی مانند چین و چروک و ایجاد لک های پیری روی پوست دست می شوند.

برای جلوگیری یا رفع این مشکلات می توانید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید و باعث زیبایی بیشتر دستان خود شوید. اما به نظرتان راز داشتن دست های زیبا چیست و چگونه می توان باعث جوانسازی و سفید شدن پوست دست خود شد؟

برای مراقبت از پوست دست چه باید کرد؟


به نظرتان چگونه پوست دست صاف داشته باشیم ؟ آیا راهکاری وجود دارد تا با استفاده از آن بتوان مشکلاتی مانند چین و چروک و لک های تیره دست را برطرف کرد؟

خوشبختانه با پیشرفت علم راز داشتن دست های زیبا فاش شده و امروزه شما می توانید با رعایت برخی نکات باعث زیبایی بیشتر دست های خود شوید.

دستانتان را با شوینده ملایم بشویید

اگر برایتان سوال است که برای مراقبت از پوست دست چه باید کرد حتماً از روتین پوستی دست استفاده کرده و به این صورت سلامت پوست دستان خود را تضمین کنید.

در ابتدا توصیه می کنیم دست های خود را با یک شوینده ملایم و فاقد مواد حساسیت زا و شیمیایی مانند پارابن بشویید. به این صورت از خشکی و تیرگی پوست دست ها جلوگیری به عمل می آید.

پوست دست هایتان را لایه برداری کنید!


به نظرتان بعد از شستشوی دست برای مراقبت از پوست دست چه باید کرد ؟ دومین مرحله در روتین پوستی دست استفاده از لایه بردار است. به این صورت می توانید سلول های مرده سطح پوست دستتان را پاک کرده و باعث رفع تیرگی و لک های پوستی شوید.

همچنین لایه برداری پوست دست، گردش خون در این ناحیه را افزایش داده و به جوان سازی پوست دستتان کمک می کند.

از کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید


برای جوانسازی پوست دست در منزل بهتر است به طور مداوم از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. در واقع توصیه می کنیم کرم مرطوب کننده دستتان را همیشه همراه داشته و روزانه حداقل ۲ تا ۳ بار با استفاده از آن رطوبت مورد نیاز پوستتان را تامین نمایید.

به این صورت از خشکی و چین و چروک پوست دست جلوگیری شده و می توانید باعث رفع برخی از خطوط سطحی پوستتان نیز بشوید.
 

مصرف ضد آفتاب را فراموش نکنید!


اگر به دنبال راز داشتن دست های زیبا می گردید بهتر است حتماً به طور مداوم از ضد آفتاب مخصوص دست استفاده کنید. به این صورت اشعه های مضر خورشید به دستان شما نفوذ پیدا نمی کنند و از پیری زودرس پوست دست جلوگیری می شود.

با جلوگیری از نفوذ اشعه های UVA و UVB به درون پوست دست، مشکلاتی مانند لک های پیری و چین و چروک دست برطرف شده و می توانید باعث جوان سازی، صاف و سفید شدن پوست دست های خود شوید.

نحوه جوانسازی پوست دست در منزل


با وجود قیمت بالای روش های کلینیکی اکثر افراد به دنبال راهی برای جوانسازی پوست دست در منزل می گردند. در قسمت قبل این مقاله روتین مراقبت از دست را شرح دادیم که با رعایت آن می توانید باعث جوانسازی پوست دست های خود شوید.

اما در کنار آن می توانید از راهکارهای دیگری مانند روغن تراپی، ماساژ پوست دست و انواع ماسک های خانگی استفاده کرده و باعث جوانی و شادابی پوست دستان خود شوید.

روغن تراپی پوست دست

برای جوانسازی پوست دست در منزل می توانید روغن تراپی را امتحان کنید. برای این کار یک روغن گیاهی مانند روغن جوجوبا، نارگیل، زیتون، بادام تلخ، بادام شیرین، آووکادو یا... را کمی گرم کرده و با استفاده از آن پوست دست های خود را ماساژ دهید.

البته بهتر است برای کسب نتیجه بهتر روغن جوجوبا را امتحان کنید؛ چرا که این روغن خواص کلاژن سازی و ضد پیری پوست را دارا است و باعث رفع چین و چروک پوست دست می شود.
 

استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ

برای جوانسازی پوست دست می توانید از ماسک های خانگی مانند ماسک سفیده تخم مرغ استفاده کنید. برای این کار سفیده تخم مرغ را روی دست های خود بمالید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس دست ها را با آب ولرم بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید.

با استفاده از این ماسک ساده چین و چروک های پوست دست برطرف شده و دستانتان جوان و زیبا می شوند.

چگونه دستانی سفید داشته باشیم؟


برای بسیاری از افراد سوال است که چگونه دستانی سفید داشته باشیم ؟ خوشبختانه امروزه با وجود ماسک های خانگی و محصولات مراقبتی پوست پاسخ به این سوال بسیار ساده است.

در واقع شما می توانید از راهکار های زیر برای سفید شدن پوست دست های خود استفاده کنید:

استفاده از ضد لک و روشن کننده بدن
اگر به دنبال راهی برای سفید شدن پوست دست در یک هفته می گردید بهتر است حتماً یک کرم ضد لک و روشن کننده بدن را تهیه کرده و به صورت مداوم از آن استفاده کنید.

انواع کرم ضد لک و روشن کننده توسط برندهای معتبری مانند فیس دوکس، بیوآکوا، وچه، ژاک آندرل، آردن، پریم، لافارر و... تولید می شوند که شما می توانید یکی از این محصولات را تهیه کنید.

با استفاده از کرم ضد لک و روشن کننده از تجمع رنگدانه ها در پوست دست جلوگیری شده و با آبرسانی عمقی، چین و چروک های پوست دست برطرف می شوند.
 

روشن کردن پوست دست با ماسک آلوئه ورا

به نظرتان چگونه دستانی سفید داشته باشیم ؟ آیا برای سفید شدن پوست دست ها می توان از طبیعت کمک گرفت؟

اگر احساس می کنید پوست دستانتان تیره شده می توانید مقداری ژل آلوئه ورای تازه را با کمی آبلیمو ترکیب کرده و به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست دستانتان بگذارید.

با استفاده از این ماسک پوست دستانتان روشن، نرم و لطیف می شود. البته توجه داشته باشید که آلوئه ورا ماده ای حساسیت زا است و بهتر است پیش از استفاده، حتماً آن را تست کنید.

روشن کردن پوست دست با ماسک گلیسیرین و خیار

برای سفید شدن پوست دست در یک هفته بهتر است ماسک گلیسیرین و خیار را امتحان کنید. برای این کار خیار را رنده کرده و مقداری گلیسیرین به آن اضافه کنید. سپس این ترکیب را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست دستان خود قرار دهید.

از این ماسک چند بار در هفته استفاده کنید تا پوست دستتان به مرور روشن تر شود.

روشن کردن پوست دست با ماسک شیر

برای سفید شدن پوست دستان خود می توانید از شیر کمک بگیرید. برای این کار مقداری شیر را در ظرفی ریخته و روزانه به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دستان خود را با استفاده از آن ماساژ دهید. در نهایت دست هایتان را با آب ولرم شسته و از مرطوب کننده استفاده کنید.

سخن پایانی


در این مقاله به بررسی نحوه مراقبت و جوانسازی پوست دست پرداختیم. سپس راهکارهای سفید شدن پوست دست در یک هفته را شرح دادیم و برخی از ماسک های خانگی را معرفی کردیم.

در انتها توصیه می کنیم برای زیبایی و جوانی پوست دست های خود حتماً از روتین مراقبتی پوست دست استفاده کرده و در کنار آن از تاثیر ماسک های خانگی غافل نشوید.


این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری تیتر20 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.



ارسال نظرات
موضوعات روز