پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
تیتر20 اثرات پادراپلاس لانگ برحمل و نقل بار را بررسی کرد؛
طی سال های اخیر خودروسازان با ارائه محصولات جدید سعی در تغییر ذائقه مشتریان و افزایش ضریب نفوذ در بازار داشته اند.زامیاد نیز با پادراپلاس لانگ علاوه بر پیگری اهداف فوق قصد دارد با تخصصی تر کردن حمل و نقل مقدمات بالا رفتن کیفیت حمل با خودروهای کاربری شده را نیز فراهم کند.
کد خبر: ۶۳۹۸۰
بالا رفتن کیفیت حمل با خودروهای کاربری شده
تیتر20  - طی سال های اخیر با فرهنگ سازی های صورت گرفته ،تخصصی تر شدن مشاغل و همچنین تغییر ذائقه مشتریان و سبک سیاق دریافت و ارائه خدمات ،  صنعت حمل و نقل نیز وارد مرحله جدیدی شده است. به همین دلیل بسیاری از شرکت های خدمات محور با استفاده از خودروهای تجاری سبک سعی کرده اند که از این طریق یک تیر و چند نشان بزنند.

آنها با استفاده از خودروهای حمل بار سبک با کاربری های خاص از یک جهت احترام و شخصیت فعالیت خود را بیشتر و از سوی دیگر حس ارزشمند ، با اهمیت و محترم بودن را به مشتریان خود منقل کرده اند. در همین حال از یک جهت با درج نام و نشان تجاری خود این خودروها را به سفیران چرخشی برند خود تبدیل کرده اند و از سوی دیگر کیفیت و امنیت کالا را تضمین می کنند.

این حرکت تا پیش از گستردگی کرونا چندان مورد توجه قرار نداشت.اما با محدود شدن رفت و آمدها و نیاز به مصرف ، رفته رفته استفاده از این خودروها با کاربری های خاص مورد توجه قرار گرفت .

با این حال این موضوع چندان در حمل و نقل بین شهری به خصوص درمیان افرادی که از خودروهای سبک تجاری استفاده می کردند ، محلی از اعراب نداشت.

از یک سو چندان نیازی احساس نمی شد و از سوی دیگر صرفا به حمل و نقل و سرعت رسیدن به مقصد اهمیت داده می شد. در همین حال بخشی از دارندگان این نوع خودروها با استفاده از سرمایه های خرد ، اقدام به خرید یک دستگاه از این نوع خودروها می کردند. به همین علت می توان گفت که همیشه درحرکت بودند. هم از دو یا سه راننده استفاده می شد و هم باید از نظر اقتصادی درآمد به اندازه ای می رسید که برای مالکان سود داشته باشد.

البته بسیاری از خودروهای سبک تجاری تک مالک نیز با همین شیوه  و روش فعالیت می کردند. 
در این شرایط زامیاد با نیسان ، یعنی همان نیسان آبی معروف سهم اصلی را در حمل ونقل باربین شهری در اختیار داشت.چرا که این خودرو علاوه بر قدرت و استقامت از نظر قیمتی نیز جذابیت بالایی داشت و در همین حال می توان آن را بی رقیب ترین خودرو در کلاس خود در ایران به شمار آورد.

با این حال زامیاد با توجه به مسائل مختلف از جمله ارتقاء فنی و کیفی و افزایش استانداردها و توسعه سبد محصولات خود ، به تولید وعرضه محصولی جدید بر پایه نیسان  اقدام کرد.

پادرا پلاس لانگ نیز به همین علت به سبد محصولات زامیاد اضافه شدند. این خودرو که یکی از جدیدترین محصول زامیاد به شمار می رود، از نظر توان و قدرت موتور همانند پادرا پلاس است و فقط اتاق بار این محصول ۵۰ سانتی متر از پادرا پلاس بزرگ تر شده است. همین مساله باعث شده است که توان حمل بارهای حجیم بیشتر شود.

در واقع این محصول به نوعی طراحی شده است که بتواند بارهای حجیم را جابجا کند.اما نکته اصلی این است که زامیاد برای جلوگیری از اتفاقات و تصادفات جاده ای و حمل و نقل های غیر استاندارد ، این خودرو را با کاربری های مختلف تولید و به فروش می رساند.

به بیان دیگر با این اقدام امکان بارگیری اضافه وجود نخواهد داشت . یعنی به رغم اینکه طول بارخور این خودرو زیادتر شده است، دیگر نمی شود هر چه قدر که دوست دارند بارگیری کنند.  

البته شاید در وهله اول قصد جلوگیری از استفاده نا بجا از این خودرو بوده است اما در عین حال پادرا پلاس لانگ باعث شده است که فرهنگ جدید در حمل نقل در خودروهای تجاری سبک ایجاد شود. 

در واقع علاوه بر بزرگ تر شدن فضای بارگیری ، حرکت به سمت تخصصی تر شدن حمل و نقل نیز با سرعت بیشتری در جریان قرار گرفته است.

پادرا پلاس لانگ این قابلیت را دارد که کاربری را بر اساس سفارش مشتری تولید کند. ولی با این وجود آنچه که بیش از هر چیز در این اقدام قابل تامل و اهمیت دارد این است که با استفاده از کاربری ها با هدف و منظور خاص اتفاقات جدید و ویژه ای رخ خواهد داد . 

به بیان ساده هر صنف می تواند بر اساس نیاز و خواسته اش کاربری مخصوص با استانداردها مورد تائید شرکت را سفارش بدهد . از این طریق علاوه بر تخصصی تر شدن حمل و نقل ، کیفیت و امنیت حمل نیز به شدت افزایش خواهد یافت . 

همین که دیگر توان بارگیری غیر استاندارد وجود نخواهد داشت می تواند طول عمر و حفظ کیفیت خودرو را بیشتر کند. یعنی از نظر اقتصادی هم به نفع مالکانشان هست.

 چون فشار کمتری به خودرو وارد می شود در نتیجه با کاهش استهلاک میزان مراجعه به تعمیرگاه نیز کاهش خواهد یافت. یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی ها استفاده از این خودروها ، افزایش امنیت سرنشین و کاهش تصادفات است.

به بیان ساده پادرا پلاس لانگ را می توان سرآغاز فرهنگی جدید در حمل ونقل بین شهری دانست. 

ارسال نظرات
موضوعات روز