جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
تیتر ۲۰ بررسی کرد
بر اساس اخبار و شنیده‌ها خودرو‌های وارداتی در حال طی آخرین مرحله برای ورود به خیابان‌های کشورهستند. در این شرایط بازگشت پارس خودرو با زوتی به رقابت با شاسی بلند‌ها می‌تواند گرمای بازار را بیش از پیش بیشتر کند.
کد خبر: ۶۵۱۴۹

تیتر20  -  پارس خودرو از جمله خودروسازانی به شمار می رود که می توان او را شبیه به قهرمانی توانمند دانست که بنا به دلایل متفاوت و مختلف نتوانسته است آنچنان که باید و شاید به حق خود برسد.


این در حالی است که این شرکت با سبد محصولاتی که در بیش از 50 سال به بازار عرضه کرده توانسته است خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارد. 
محصولات این تولید کننده برای نسل های مختلف جذابیت های خاصی ایجاد کرده است. پارس خودرو به دلیل زیرساخت هایی که دارد و همچنین خودروهایی که تولید و مونتاژ کرده است از نظر کیفی نیز ذهنیت مناسبی در اذهان عمومی دارد.


 چه آن زمان که خودروهای آمریکایی را عرضه می کرد و چه در زمانی که ال 90 را عرضه می کرد. در هر حالت مردم اطمینان خاصی به کیفیت این برند دارند.برندی که از زیرمجموعه های سایپا به شمار می آید .اما در عین حال توانسته است با گذر سال ها ، هویت و شخصیت خود را خفظ کند.
ماکسیما، رونیز ،برلیانس ، ریچ و رنو ساندرو برخی از محصولاتی هستند که همچنان با دیدی مثبت به آنها نگاه می شود. 


پارس خودرو از گذشته های دور تا به امروز همچنان با فراز و نشیب های فراوان به مسیر خود ادامه داده و توانسته است محصولات متنوعی را تولید و عرضه کند.
با این حال مانند سایر شرکت ها تحریم ها مانع تولید در پارس خودرو شدند. این در حالی بود که این شرکت با تولید برلیانس توانسته بود سهم مناسبی از بازار را کسب و سبد محصولات خود را توسعه بدهد. 


زوتی ؛ اولین محصول وارداتی 
پارس خودرو با این حال کج دار و مریز راه را ادامه داد و قرار است به زودی اولین محصول وارداتی بعد از تحریم ها را به نام زوتی DL5 از طریق سامانه یکپارچه فروش عرضه کنند.


بر اساس شنیده ها پارس خودرو موفق شده است که مجوزهای لازم برای فروش را اخذ کند. همچنین قیمت‌گذاری آن نیز در مراحل پایانی قرار دارد.
البته هنوز زمان عرضه و قیمت قطعی این محصول اعلام نشده است.


با این وجود به نظرمی رسد که با توجه به زیرساخت های پارس خودرو در زمینه نمایندگی ها فروش و خدمات پس از فروش و سابقه و ذهنیتی که مردم از محصولات سبزپوشان دارند ، زوتی DL5 بتواند با سرعت به یکی از پرفروش های بازار تبدیل شود. چرا که اصولا پارس خودرو سراغ محصولاتی می رود که بتواند از نظرکیفی و خدماتی نظر بخش عمده ای از مردم را جلب کند. 


در واقع به نظر نمی رسد که پارس خودرو صرفا به این محصول اکتفا کند ، بلکه به احتمال زیاد زوتی DL5  را می توان پرچمدار وارداتی های جدید پارس خودرو به شمار آورد.

 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز