شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۶۵۲۷۱

تیتر۲۰- داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر امشب به شکل فجیع به قتل رسیدند؛ قتلی که با روایت‌های ضد و نقیضی درباره کیفیت وقوعش همراه شده است.

پلیس خبر صداوسیما  سربری را تکذیب کرد

خبرگزاری صدا و سیما هم با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه گزارش داد: «قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها به صورت سربری و در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است.» پلیس این ادعای خبرگزاری صداوسیما را تکذیب کرد.

جزئیات رسمی از زبان پلیس

این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب(۲۲ مهر) از طریق تماس با  پلیس۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجوبیی به پلیس اطلاع داده شد , تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست.  شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

حضور بازپرس ویژه قتل در محل 

به گزارش روزپلاس، رئیس کل دادگستری استان البرز در گفتگو با خبرگزاری قوه قضائیه عنوان کرد: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داده است.

طبق اظهارات مونا مهرجویی دختر مقتول، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهر به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

با توجه به تماس دختر مقتولین با پلیس، موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل می‌رسد. با صدور دستور قضایی بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند.

توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان به پلیس آگاهی استان البرز داده شده است./روز پلاس

ارسال نظرات
موضوعات روز