پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
تیتر ۲۰ بررسی می‌کند؛
بانک ملی توانسته خدمات کاربردی و مهم خود را از طریق «سامانه بام» از فضای حضوری در شعبه به فضای مجازی منتقل کند و خدمات جدید دیگری را در این فضا به مشتریان عرضه کند.
کد خبر: ۶۵۳۰۴

تیتر20- با گسترش تکنولوژی و فناوری در بخش‌های مختلف اقتصادی، بانک‌های کشور نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در راستای توسعه بانکداری مدرن و الکترونیکی، محصولات و خدمات فناورانه به مشتریان ارایه دهند.


بانک ملی یکی از بانک‌هایی است توانسته خدمات کاربردی و مهم خود را از طریق «سامانه بام» از فضای حضوری در شعبه به فضای مجازی منتقل کند و خدمات جدید دیگری را در این فضا به مشتریان عرضه کند.


بام، کانون توجه بانک ملی به مشتریان
سامانه بام (بانکداری مجازی) بانک ملی ایران یکی از پرکاربردترین سامانه‌های بانکداری مجازی در کشور است. این سامانه که در واقع یک پلتفرم بانکداری دیجیتال است در سال 1397 راه‌اندازی شده و امکان دسترسی به خدمات بانکی از طریق اینترنت را برای مشتریان فراهم کرده است.


 این سامانه به مشتریان بانک ملی این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، بسیاری از خدمات بانکی را به صورت آنلاین انجام دهند.
یکی از خدماتی که این سامانه ارایه می‌دهد مربوط به خدمات کارتی است، خدماتی مانند مشاهده اطلاعات کارت، ابطال کارت، استعلام مانده حساب، پرداخت قبض، خرید شارژ، انتقال وجه، دریافت رمز دوم، و غیره؛ از سوی دیگر این سامانه امکانات سپرده‌ای دیگری ازجمله افتتاح حساب، واریز و برداشت وجه و دریافت صورتحساب در هر فاصله زمانی را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است.


علاوه بر ارایه خدمات در زمینه چک صیادی، بخش دیگری از سامانه بام بانک ملی مربوط به بخش تسهیلاتی آن است، به این صورت که افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه می‌توانند انواع تسهیلات را دریافت کنند و همچنین امکان استعلام گرفتن اقساط مربوط به تسهیلات و امکان فعال کردن پرداخت خودکار تسهیلات را در اختیار داشته دارند. علاوه بر این در سامانه بام این امکان فراهم شده که افراد بتوانند تسهیلات مربوط به سایر بانک‌های دیگر را نیز پرداخت کنند که در نوع خود قابل توجه است.


این سامانه همچنین امکان ارتباط به با پشتیبانی را برای مشتریان خود فراهم کرده تا در صورت بروز مشکل یا آگاهی نسبت به برخی خدمات بانک ملی بتوانند مساله خود را حل و فصل کنند.


از دیگر نکات قابل توجه سامانه بام بانک ملی، راه‌اندازی کانال اطلاع‌رسانی برای مشتریان است. در این کانال جدیدترین اطلاعیه‌های مربوط به بانک و ارایه خدمات جدید به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌شود.

سامانه بام، محصول دو سر سود بانک ملی
سامانه بام بانک ملی دارای مزایای متعددی برای مشتریان و خود بانک است.
از جمله مزایای این سامانه برای مشتریان می‌توان به سهولت دسترسی به خدمات اشاره کرد. مشتریان می‌توانند از طریق تلفن همراه، رایانه، یا تبلت خود به سامانه بام دسترسی داشته باشند، این امر باعث می‌شود که مشتریان بتوانند در هر زمان و مکانی از خدمات بانکی استفاده کنند.


آنها هچنین با استفاده از سامانه بام می‌توانند بسیاری از خدمات بانکی را بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک انجام دهند و در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند.
از سوی دیگر سامانه بام از آخرین فناوری‌های امنیتی برای محافظت از اطلاعات مشتریان استفاده می‌کند و همین موضوع می‌تواند از هک اطلاعات و سرقت از حساب‌های بانکی جلوگیری کند و باعث شود که مشتریان بتوانند با خیال راحت از خدمات بانکی استفاده کنند.


علاوه بر آن، این سامانه برای خود بانک نیز مزایای زیادی را به دنبال دارد، به طوری که بانک ملی با ارایه خدمات بانکداری مجازی در قالب سامانه بام می‌تواند هزینه‌های عملیاتی خود را کاهش دهد که این امر به دلیل کاهش نیاز به نیروی انسانی و شعب بانک است.


همچنین مشتریان با استفاده از سامانه بام رضایت بیشتری از خدمات بانک دارند و این می‌تواند به گسترش بازاریابی و دستیابی بانک به مشتریان جدید کمک شایانی کند.
در مجموع، سامانه بام بانک ملی یک سامانه جامع و کاربردی است که می‌تواند نیازهای مالی مشتریان را به صورت آنلاین برآورده کند. سامانه بام به طور مداوم در حال توسعه و ارایه خدمات جدید نوآورانه است، این سامانه برای مشتریان و خود بانک مزایای متعددی دارد و می‌تواند نقش مهمی در توسعه بانکداری الکترونیکی در ایران ایفا کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز