جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
آیا شما عاشق خرید هستید؟ دوست دارید 7 روز هفته 24 ساعت در پاساژهای لباس یا فروشگاه‌های اینترنتی به وقت گذرانی بپردازید؟ نگران نباشید، چون در این موضوع تنها نیستید! خیلی از افراد هستند که حتی یک ویترین مغازه را هم نمی‌توانند از دست بدهند. در اینجا به 7 مورد اشاره خواهیم کرد که آن را تنها عاشقان خرید درک خواهند کرد.
کد خبر: ۶۵۷۱


تیتر20 - آیا شما عاشق خرید هستید؟ دوست دارید 7 روز هفته 24 ساعت در پاساژهای لباس یا فروشگاه‌های اینترنتی به وقت گذرانی بپردازید؟ نگران نباشید، چون در این موضوع تنها نیستید! خیلی از افراد هستند که حتی یک ویترین مغازه را هم نمی‌توانند از دست بدهند. در اینجا به 7 مورد اشاره خواهیم کرد که  آن را تنها عاشقان خرید درک خواهند کرد.

همیشه و در همه حال دلتان برای خرید کردن لک می‌زند!

جمعه است و همه جا تعطیل! اما شما در به در در اینترنت می‌چرخید تا یک مرکز تجاری را که باز باشد، بیابید! همسر شما دلش می‌خواهد به فشم برود و کمی گشت و گذار کند اما شما به دنبال این هستید که یه جفت صندل جدید بخرید!


تمام بودجه شما صرف خرید می‌شود
همین که پیامک بانک به شما می‌رسد و حقوق‌تان را می‌ریزند، راهی بازار می‌شوید! شما می‌دانید که باید صرفه‌جویی کنید اما خوب احتیاج دارید کمی روحیه‌تان تغییر کند. باشد، اما گاهی این تغییر روحیه برای‌تان خیلی گران تمام می‌شود. نمی‌شود که اغلب از بی‌پولی بنالید و مدام برای خود لباس‌های رنگ و وارنگ بخرید!

می‌دانید چه بخرید که همه چیز را تغییر دهد

خرید کردن کار آسانی نیست. سال‌ها وقت لازم است تا شما این استعداد را پیدا کنید که لباسی را پیدا کنید که روز شما را تبدیل به یک روز رویایی سازد.

تا می‌توانید لباس‌های مختلف را پرو می‌کنید

شما حتی با چشم بسته هم می‌توانید لباس‌هایی مناسب خود را پیدا کنید اما با این وجود دوست دارید برش‌های جدید و طرح‌های مختلف را امتحان کنید. بنابراین شما جزو آن دسته از خریدارانی هستید که داد فروشنده یا همراه خود را در می‌آورند.


فروشندگان شما را می‌شناسند
شما هر دو روز یک بار در فروشگاهی نزدیک به خانه‌تان، یک چرخی می‌زنید و به همین خاطر فروشندگان آنجا شما را می‌شناسند.

 این لباس است که برای شما مهم است نه مارک آن

مارک برای شما مهم نیست. آنچه که قبل از هر چیز به آن توجه می‌کنید خود لباس است که به شما بیاید و اندامتان را به زیبایی به نمایش درآورد. برای شما بین لباسی که از یک فروشگاه معمولی و یا نمایندگی یک برند معروف خریده‌اید، فرقی نیست.

به هر قیمتی در حراج خریداری نمی‌کنید

به نظر شما یک لباس پاره یا پر از لک‌های کرم پودر که به حراج گذاشته شده ارزش دعوا با سایر دخترخانم‌ها را ندارد. در صورتی لباسی را از یک حراجی می‌خرید که زیبا باشد و به شما بیاید.

کمدی از لباس‌های بی‌استفاده

کمد شما پر است از لباس‌هایی که دیگر به دردتان نمی‌خورد. شما نمی‌دانید که باید با آنها چکار کنید اما مطمئنا نمی ‌توانید دورشان بریزید. شما عاشق این لباس‌های بی‌مصرف هستید و هر کدام برای‌تان یادآور خاطره‌ای هستند. اما این مجموعه لباس‌های بی‌استفاده باعث ناراحتی خانواده شما خواهد شد و جالب است بدانید که در روحیه خودتان نیز اثر منفی می‌گذارد.

زمان‌تان را صرف پیدا کردن لباس‌هایی می‌کنید که در اینترنت دیده‌اید

احتمالا شما هم شب‌ها زمانی را صرف گشتن در اینترنت و دیدن لباس‌های مختلف بر تن هنرمندان و چهره‌های سرشناس می‌کنید. از لباسی بر تن کسی خوشتان می‌آید و تصمیم می‌گیرید هرطور شده فردا آن را پیدا کنید.

از پوشیدن یک لباس در دو روز متوالی متنفرید

شما دوست ندارید که همان مانتو، کفش و شلواری را که سه شنبه پوشیده‌اید، چهارشنبه هم بپوشید و عاشق تنوع هستید.
ارسال نظرات
موضوعات روز