پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
دهمین نمایشگاه کیش اینوکس با حضور جمعی از مدیران بازار سرمایه و نهادهای مالی کشور عصر دیروز در سالن همایش‌های کیش برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۳۸

 

 

 

تیتر۲۰- رحیم سرهنگی مدیرعامل منطقه آزاد کیش، در آیین همایش نمایشگاه کیش اینوکس، اظهار کرد: دهمین نمایشگاه کیش اینوکس با سال قبل تفاوت دارد، زیرا یک دهه از برگزاری این نمایشگاه گذشته و به یک بلوغ رسیده است.

 

او افزود: نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که امسال سازمان بورس، بیمه مرکزی، بانک مرکزی و مناطق آزاد تجاری در این نمایشگاه حضور دارند و برنامه‌های خود را عرضه خواهند کرد.

 

او گفت: آن چیزی که در این نمایشگاه به دنبال آن هستیم جمع‌آوری یک کلونی از فعالان اقتصادی به منظور توسعه و نوآوری سطح اقتصادی است‌.

 

سرهنگی گفت: توسعه آن جایی که حضور گرم سفرای کشورهای بریکس که اکنون در نمایشگاه حضور دارند سبب رونق و شکوفایی نمایشگاه و اقتصاد می‌شود.

 

او افزود: در تلاش هستیم که این نمایشگاه را به یک مجمع بزرگ در غرب آسیا تبدیل کنیم، اعتقاد داریم که کیش اینوکس در جزیره کیش ، همه چیزهایی که لازم است از جمله حضور کشورهای قدرتمند را دارا است ، در همین راستا امسال از سفرای کشورهای عضو بریکس دعوت کردیم.

 

مدیر عامل منطقه آزاد کیش در پایان گفت: در جزیره کیش و سازمان منطقه آزاد کیش هر آنچه برای میزبانی برگزاری رویدادهای اقتصادی لازم است را فراهم خواهیم کرد.

 

در ادامه مراسم مهدی دوستی استاندار هرمزگان در سخنانی با اشاره به رونمایی از سرمایه گذاری اولین شهر جدید ساحلی در استان هرمزگان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بر بهبود محیط اقتصادی استان تلاش بسیار شده است.

 

او افزود: ایجاد بیش از ۲۰۰ نواحی عاری از مجوز و تهیه حدود ۳۰۰ بسته مطالعات اقتصادی در مناطق آزاد از دیگر اقدامات بوده است.

 

دوستی عنوان کرد: برگزاری تورهای سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه در این استان از دیگر کارها و اقدامات بوده که خوشبختانه موفق بوده ایم.

 

استاندار هرمزگان در ادامه اظهار داشت: طبق بررسی و آمار مرکز پژوهش های مجلس در بهار ۱۴۰۲ و همچنین ارزیابی شاخص امنیت اقتصادی، هرمزگان توانسته رتبه اول کشور را کسب کند.

 

وی ادامه داد: براساس آخرین گزارش از وزارت صمت، ۱۸۳ همت تا ابتدای آبان ماه جذب سرمایه‌گذاری صنعتی داشته ایم.

 

دوستی گفت: استان هرمزگان با وجود سواحل گسترده پتانسیل قابل توجهی برای جذب سرمایه‌گذاری دارد. دسترسی گسترده به منابع آب و دسترسی به مواد اولیه یکی از پتانسیل های استان است.

 

استاندار هرمزگان در پایان گفت: سعی شده با مجموعه اقدامات و تامین زیرساخت برای نواحی صنعتی و همچنین بهبود محیط اقتصادی، یک تغییر و اتفاق جدی در استان رقم بزنیم.

ارسال نظرات
موضوعات روز