يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
همزمان با برگزاری جشنواره یکدلی کره و ایران، مردم ایران می توانند با فرهنگ و هنر و تاریخ سرزمین کره در برج میلاد تهران آشنا شوند و طعم غذاهای کره‌ای را در برج میلاد تهران تجربه کنند.
کد خبر: ۶۶۹۳

تیتر20 - همزمان با برگزاری جشنواره یکدلی کره و ایران، مردم ایران می توانند با فرهنگ و هنر و تاریخ سرزمین کره در برج میلاد تهران آشنا شوند و طعم غذاهای کره‌ای را در برج میلاد تهران تجربه کنند.

همزمان با برگزاری هفته فرهنگی کره جنوبی در یادمان ملی ایرانیان که از 13 اردیبهشت ماه و با حضور رئیس جمهور این کشور آغاز شد، در گالری‌های شرقی و غربی برج میلاد تهران نمایشگاه‌های مختلف آشنایی با طب سنتی و گیاهی کره، (هانابنگ)، آشنایی با کاغذ سنتی کره ای (هانجی)،آشنایی با لباس سنتی کره(هانبوک)،معرفی غذاهای کره ای و طرز تهیه آنها، آشنایی با گردشگری این کشور، نمایش و معرفی نقش تک رنگ و سفال کره ای برپا شده است.


همچنین نمایشگاهی با عنوان "سرشار تهی" که شامل اثار هنرهای معاصر کره ای است به مدت یک ماه در گالری برج میلاد تهران به نمایش درآمده است. این نمایشگاه شامل آثار هنرهای معاصر کره ای که مظهر ایده ها و نشان دهنده حکیمان سنتی کره‌ای و کوزه‌های ماه گونه که نشان دهنده تاریخ و ارزش‌های سفال‌های کره‌ای محسوب می‌شود. علاوه بر این مفهوم بودایی و عدم تملک و مفهوم مکتب کنفوسیوس و فقر صادقانه آن و مفهوم مسیحیت و قلب سرشار از عدل آنها همگی برابر هستند.


بنا بر گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، در این نمایشگاه تنها برخی از آثار هنری کره که نشان می‌دهند که یکی از جنبه‌های کلیدی فرهنگ مدرن کره‌ای هستند و همچنین کوزه‌های ماه گونه که بیان معنوی فراوانی دارد با خلوت فیزیکی به نمایش گذاشته می شوند.


نمایشگاه آثار هنری و تجسمی کره به مدت یک ماه در گالری شرقی برج میلاد میزبان علاقه مندان خواهد بود، اما در بخش نمایش آثار گردشگری و همچنین معرفی غذای کره‌ای این نمایشگاه تا فردا 16 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 22 ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
موضوعات روز