چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
در مراسم رونمایی از خودروهیبریدی آرین پارس موتورعنوان شد:
صرافی:  تا امروز ۱۱ هزار دستگاه لاماری ایما به بازار عرضه کردیم تا یکی از موفق‌ترین محصولات بازار را به نام آرین پارس موتور بزنیم.
کد خبر: ۶۷۱۳۰

لاماری هیبرید با تیراژ بالا تولید و عرضه می شود/ واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال / در تحویل خودروها خوش قول هستیم

 تیتر20 - امیر صرافی ، مدیر بازاریابی آرین پارس موتور که در مراسم رونمایی از خودرو لاماری هیبرید سخن می‌گفت با اشاره به‌ تغییر برنامه‌های این شرکت در خصوص عرضه لاماری ایکس به عنوان نسخه فول آپشن لاماری ایما، گفت: با توجه به اراده آرین پارس موتور در عرضه محصولی متناسب با خواست مشتریان، تصمیم بر این شد که خودرو لاماری هیبرید به جای لاماری ایکس به بازار عرضه شود.


او افزود: ما تا امروز 11 هزار دستگاه لاماری ایما به بازار عرضه کردیم تا یکی از موفق‌ترین محصولات بازار را به نام آرین پارس موتور بزنیم.


صرافی به تشریح برنامه‌های آرین پارس موتور در عرضه خودرو لاماری هیبرید پرداخت و تصریح کرد: ما می‌توانستیم لاماری ایما هیبرید را به صورت وارداتی عرضه کنیم اما عرضه وارداتی این خودرو در تعداد محدود ممکن بود به همین دلیل ما اولویت را بر مونتاژ و تولید لاماری هیبرید در داخل گذاشتیم.


او افزود: تولید این خودرو در آرین پارس موتور آغاز و تا شش ماه آینده، خودرو لاماری هیبرید با تیراژ بالا راهی بازار خواهد شد.


مدیر بازاریابی آرین پارس موتور همچنین به چرایی عدم عرضه لاماری ایما ایکس نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: ما برنامه عرضه محصولی در شان خریداران لاماری داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا خودرو لاماری هیبرید را به جای لاماری ایما ایکس عرضه کنیم.

لاماری هیبرید با تیراژ بالا تولید و عرضه می شود/ واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال / در تحویل خودروها خوش قول هستیم

واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال  
علی موسوی ، مدیر فروش آرین پارس موتور در سخنانی گفت: خانواده مشتریان لاماری به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و تا پایان سال از ۱۵ هزار نفر عبور می‌کند که این مهم مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.


او افزود: امروز ادعا داریم در گروه آرین، ظرفیتی چند برابر این اعداد و ارقام داریم و محصولات جدید را به واسطه همین توانمندی عرضه خواهیم کرد.


موسوی متوسط زمان تحویل خودرو از تولید تا تحویل را ۱۱ روز اعلام کرد و افزود: ما خوش قول هستیم و وفای به عهد داریم و خودروی ۹۳ درصد مشتریان را در بازه‌ای زودتر از زمان قرارداد به آنها تحویل داده ایم.


مدیر فروش آرین موتور در ادامه تصریح کرد: ما قرارداد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری که حدود ۱۰۵ روز می‌شود را بسیار سریع‌تر از قرارداد و حدود ۶۸ روزه به مشتریان تحویل دادیم.


او دسترسی مشتریان به شبکه نمایندگی‌ها را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: برند لاماری با خلق هویت بصری متفاوت سعی در ارائه خدماتی متمایز دارد و استاندارد سخت‌گیرانه‌ای طراحی کرده که نمایندگان ما در حال اجرای آن هستند. ۱۵ نماینده این استاندارد را اجرا کردند و ۱۴ نماینده نیز در حال استانداردسازی هستند.


مدیر فروش آرین پارس موتور در خصوص زمان عرضه خودرو لاماری هیبرید نیز گفت: ایما هیبرید از سه ماه قبل وارد و ترخیص شده اما برای اینکه ایفای تعهد اولویت ماست، با آرامش بیشتری این کار را انجام خواهیم داد و از نیمه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ این خودرو در سامانه عرضه می‌شود.


او در خصوص قیمت لاماری ایما هیبرید نیز اضافه کرد: هر چند قیمت لاماری مشخص و مستندات آن به مراجع رسمی ارسال شده اما قیمت رسمی خودرو لاماری هیبرید در هفته آینده از سوی مراجع رسمی اعلام می‌شود.


موسوی در پایان از واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: خودرو سدان و شاسی بلند جدید لاماری نیز به زودی معرفی می‌شود.

 

گفتنی است لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور که شب گذشته به صورت رسمی معرفی شد ، به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو مجهز است که در کنار یک پیشرانه برقی، قوای محرکه این خودرو را تشکیل می دهند. دو پیشرانه به صورت ترکیبی توان تولید نهایت قدرت ۱۷۴ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارند و قدرت از طریق جعبه دنده DHT یا همان e-CVT (مخصوص خودروهای هیبرید) به چرخ های جلو منتقل می شود و با بکارگیری سیستم هیبرید در این خودرو، مصرف سوخت ترکیبی ۴.۷ تا ۵.۳ لیتر کاهش یافته است.


در لاماری ایما هیبرید آرین پارس موتور امکاناتی نظیر سردکن صندلی راننده، ماساژور و حافظه صندلی راننده، گرم کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، در صندوق عقب برقی، سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی، کروز کنترل، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، سامانه پاکسازی هوای کابین، نور پردازی روی داشبورد، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور و اخطار برخورد از جلو مجهز است.

ارسال نظرات
موضوعات روز