پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد:
شرکت جهان فولاد سیرجان در  سال ۱۴۰۲، کارنامه ارزشمندی از عملکرد خود را به نمایش گذاشت. برنامه ریزی‌های دقیق سبب شد رکورد‌های تولید و فروش یکی پس از دیگری شکسته شود.  
کد خبر: ۶۷۶۰۶

تیتر20 - شرکت جهان فولاد سیرجان در  سال 1402، کارنامه ارزشمندی از عملکرد خود را به نمایش گذاشت . برنامه ریزی های دقیق سبب شد رکورد های تولید و فروش یکی پس از دیگری شکسته شود . 


در 9 ماهه سال 1402 رکورد کمی تولید 13 بار و رکورد کیفی تولید 6 بار  توسط کارخانجات تولیدی این شرکت شکسته شد و افزایش بالغ بر 90 درصد  سود خالص نسبت به سال گذشته به ثبت رسید و این شرکت با صعود 24  پله در بازار بورس افزایش 102 درصدی ارزش سهام خود را به نمایش گذاشت . 


این دستاورد ها بیانگر تداوم قدم های استوار کارکنان این شرکت در دستیابی به نقشه راه می باشد تا علاوه بر تامین پایدار مواد اولیه و تولید و سودآوری به دنبال رضایت مشتریان باشد و با دریافت گواهینامه های استاندارد مشتریان برای اولین بار در منطقه معدنی و صنعتی گل کهر  ISO 10004(سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان) و استاندارد ISO 10002(سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) دستاورد های خود را در سال 1402 تکمیل نماید . 


شرکت جهان‌ فولاد سیرجان علاوه بر گواهینامه های فوق الذکر دارای گواهینامه های استانداردی نظیر 9001، 14001، 50001، 450001 و همچنین گواهینامه کیفیت محصول از اتحادیه اروپا(CE)  نیز هست که بطور سالیانه پس از ممیزی دوره ای تمدید می گردد . و راه برای دریافت گواهینامه های استانداردی همچون 34000 و 27000 ادامه دارد . 


اندیشه و برنامه و اهداف شرکت جهان فولاد توامان مبنی بر  معیارهایی همچون کارایی ، کیفیت ، سود آوری و رضایت مشتریان و رضایت کارکنان می باشد . و عملکرد درخشان 9 ماهه سال 1402 بیانگر تحقق اهداف و به بار نشستن اندیشه های متعالی است . 


شرکت جهان فولاد به دنبال توسعه بازارهای محصولات خود می باشد به گونه ای که با راه اندازی کارخانه احیا 2 در آینده نزدیک علاوه بر شمش و میلگرد ، آهن اسفنجی را نیز روانه بازار خواهد نمود .


 دیدگاه فروش این شرکت محدود به بازارهای داخلی نیست و در سال جاری عملکرد مناسبی در صادرات شمش داشته و این روند با فروش صادراتی برای سایر محصولات نیز ادامه خواهد یافت و علاوه بر آن کیفیت بالای محصولات سهم شرکت جهان فولاد را در تامین زنجیره فولاد افزایش داده و یکی از اصلی ترین تامین کنندگان این زنجیره می باشد و روز به روز نام و نقش خود را در صنعت فولاد پر رنگ تر می کند . 


تغییر نگاه در مدیران در توسعه و تولید محصولات جدید می تواند ناجی واحد اقتصادی شود و پیرو آن  افزایش  سودآوری محقق گردد و هم اکنون شرکت جهان فولاد سیرجان در ریل توسعه قرار گرفته است تا بتواند شاهد دستاوردهای جدید شود .

 

ارسال نظرات
موضوعات روز