دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
تیتر20 بررسی کرد
منوی باز امداد خودروی ایران برای مشتریان ایران خودرو در بازار به شدت رقابتی خودرو، فرصت ویژه ای به این خودروساز داده است تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند.
کد خبر: ۶۷۶۱۵

تیتر20 -  طی سالیان اخیر خدمات پس از فروش برای خودروسازان به یکی از اصلی ترین ابزارها برای خودروسازان بدل شده است .


تولید کنندگان بزرگ و کوچک به منظورحفظ سهم و گسترش بازار و همچنین وفادارسازی مشتریان علاوه برتلاش هر چه بیشتر بر ارتقاء کمی ، کیفی و تنوع بخشی محصولات ، نگاه خاص و ویژه ای نیز به خدمات پس از فروش پیدا کرده اند.


این نگاه باعث شده است که از یک جهت رقابت خاصی میان فعالان بازار شکل بگیرد و از جهت دیگر این رقابت موجب شده است که تولید کنندگان به طور مرتب به دنبال افزایش سطح کیفی ارائه خدمات باشند.


در همین شرایط هر چه بازارمصرف یک برند گستردگی و پراکندگی بیشتری داشته باشد ، به همان میزان وضعیت ارائه خدمات شکل و شمایل متفاوتی را طلب می کند.
ضمن اینکه وسعت بازار یک برند همانقدر که می تواند به عنوان نقطه قوت به شمار بیاد به همان اندازه نیز می تواند به نقطه ضعف و پاشنه آشیل آنها تبدیل شود.
شاید از یک منظر بنا به شرایط حاکم بر بازار خودرو این تصور وجود داشته باشد که فعلا تولید کنندگان دست بالا را دارند.


ولی اگر با دقت بیشتری به این موضوع نگاه شوند ، نه تنها تولید کنندگان نمی توانند از این وضعیت سوء استفاده کنند ؛ بلکه با توجه به رقابت ، تعدد تولید کنندگان و تنوع محصولات در یک کلاس می تواند به طور کلی ضربه های جبران ناپذیری به یک شرکت واردکند.


در این شرایط به مثابه ضرب المثل "هرکه بامش بیش برفش بیشتر" ، ایران خودرو با توجه به حجم و میزان تولید و پراکندگی بازار، چاره ای ندارد جز اینکه در ارائه خدمات پس از فروش بیش از تولید و کسب سهم بازار تلاش بیشتری داشته و توان بیشتری را صرف کند.


به همین علت همزمان با توسعه کیفی خدمات پس از فروش و افزایش سطح استاندارد آن ها ، به طور ویژه ای به خدمات سیار در قالب امداد خودرو ایران پرداختند.
این موضوع باعث شده است که دارندگان محصولات ایران خودرو درتمام ساعات شبانه روز و درتمام اقصی نقاط کشور با خیالی راحت و آسوده از محصولات ایران خودرو استفاده کنند.چرا که آنها می دانند امداد ایران خودرو همیشه در کنار آنها قرار دارد.


بنا بر اعلام این بخش از بازوی خدمات رسانی آبی پوشان جاده مخصوص،امداد خودرو ایران همیشه آماده ارائه سرویس است.


این سرویس شامل ارائه خدمات راهنمایی و نجات در صورت بروز مشکلات فنی یا حوادث جاده‌ای، به همراه خدمات تعمیر و نگهداری خودرو در محل تعیین شده توسط مشتری است.


 امداد خودرو ایران با استفاده از تیم متخصص همیشه و در همه حال تلاش می کند که درکوتاه ترین زمان بهترین خدمات را به مشتریان ایران خودرو ارائه دهد.

آشنایی با انواع خدمات امداد خودرو


مکانیک سیار
مشتریان در صورت نیاز می توانند با یک تماس از خدمات تعمیر در محل به‌صورت سیار با مکانیک های با تجربه و کارآزموده توسط امداد خودرو بهره مند شوند.

 تعمیر موتور و گیربکس
موتور هر خودرو مهمترین و حیاتی ترین قسمت آن خودرو است. خدمات تعمیر گیربکس و موتور در صورت صلاحدید با انتقال خودرو به محل های تعمیرگاهی مجاز با استانداردهای رسمی انجام می شود.


 امداد خودرو به‌صورت شبانه‌روزی
خدمات امدادی به‌صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته در سراسر تهران انجام می شود. 


 تعویض روغن و آپارات سیار
خدمات تعویض روغن و آپارات انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل با حضور کارشناسان مجرب و کار آزموده به‌صورت سیار با دقت بسیار زیاد و کیفیت خدمات عالی انجام می شود.


 کارشناسی خودرو در محل
کارشناسی خودرو در هنگام معامله یا خرید نیز جزو موارد با اهمیت به شمار می آید که استفاده از کارشناسان امداد خودرو با توجه به تجربه ، بحر و مهارتی که دارند می تواند زمینه های رضایت و اطمینان خاطر طرفین داد و ستد را فراهم کند.


 یدک کش خودرو
امداد خودرو ایران همچنین با توجه به گستردگی ناوگان حمل و نقل خودرو، در صورت نیاز، یدک خودرو را به روز ترین امکانات و هزینه ای مناسب ارائه می دهد.


امداد باطری
امداد باطری ،عیب یابی و تعمیرات تخصصی انژکتور، سیستم ECU... و به‌صورت کلی سیستم برق خودرو در محل نیز خدمت دیگری است که افراد می توانند در صورت لزوم با استفاده از پل ارتباطی از آن بهره مند شوند.

مشتریان می توانند در مواقع اضطراری و بروز مشکلات فنی علاوه بر تماس با شماره این شرکت به سایت امداد خودرو ایران نیز مراجعه کنند.

 

ارسال نظرات
موضوعات روز