دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد: 
شرکت جهان فولاد سیرجان سال ۱۴۰۲  را با افزایش تولید و فروش در محصول میلگرد به پایان می‌رساند، اتفاقی که نشان از تامین پایدار مواد اولیه و مدیریت بحران انرژی  دارد.  
کد خبر: ۶۷۹۲۸

تیتر20-  شرکت جهان فولاد سیرجان در سال جاری با رویکرد توسعه ای و همچنین تنوع در محصولات تولیدی خود به سمت افزایش حداکثری تولید و فروش رفت. 


به هر میزان فروش یک مجموعه افزایش پیدا کند، آن بنگاه اقتصادی می تواند برنامه های توسعه ای خود را با سرعت بیشتری طی کند. 


شرکت جهان فولاد سیرجان پس از تغییرات مدیریتی در سال 1401  تلاش کرد تا با سرعتی بیش از گذشته و با برنامه ریزی برای عبور از بحران ها، به سمت افزایش تولید و تنوع سبد محصولاتی خود برود. 


بخش زیادی از تحقق این برنامه مستلزم تامین پایدار مواد اولیه است که بی شک در اولویت اصلی برنامه های جهان فولاد سیرجان قرار داشت. آمارهای منتشر شده این مجموعه نشان می دهد تولید و فروش میلگرد در جهان فولاد سیرجان نسبت به سال گذشته با رشد خوبی همراه شده است. 


شرکت جهان فولاد سیرجان در ۱۰ماه نخست سال‌جاری عملکرد بسیار موفقی در حوزه رشد تولید و فروش محصولات خود داشته است. درآمد فروش محصولات این شرکت از ابتدای فروردین تا انتهای دی‏‏‌ ماه سال ‌جاری به ۱۳‌هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان رسیده است که جهش قابل‌توجه ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‏‏‌ دهد.


 این شرکت در ۱۰ ماه نخست امسال موفق به تولید ۳۰۱.۹۵۶ تن میلگرد شده که حاکی از رشد تولید ۷درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. در حوزه فروش، از ابتدای فروردین تا انتهای دی ‏‏‌ماه امسال، حجم فروش میلگرد جهان فولاد سیرجان ۲۸۲.۶۲۹ تن بوده که رشد ۱۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‏‏‌دهد. مجموع صادرات شمش فولادی جهان فولاد سیرجان نیز در ۱۰ماه نخست امسال ۱0۰.۱۹۵ تن بوده که11‌درصد بیش از مدت مشابه سال قبل است.


افزایش تولید و فروش میلگرد، باعث شد تا میزان سوددهی این شرکت هم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کند.  این رشد حتی در افزایش صادرات این مجموعه و میزان ارز آوری آن موثر است. اتفاقی که در تامین نقدینگی اجرای طرح های توسعه ای و همچنین تکمیل زنجیره ارزش بسیار مهم است.

 
شرکت جهان فولاد سیرجان به دنبال تکمیل زنجیره ارزش است تا سوددهی خود را بیش از پیش کند. از سویی دیگر تکمیل زنجیره ارزش به توسعه اجتماعی منطقه نیز منجر می شود و اشتغالزایی خوبی به همراه دارد. 


قرار گیری این شرکت در جمع بهترین های بورسی نشان می دهد نقشه راه درستی برای توسعه هر چه بیشتر جهان فولاد ترسیم شده است و حالا با رشد تولید و فروش این مجموعه می تواند از حمایت بیشتری از سوی سهامداران همراه شده و در ادامه سال 1403  را با توسعه هر چه بیشتر در تولید، فروش، صادرات و اجرای طرح های توسعه ای پیش ببرد. از سویی دیگر مدیریت در تامین پایدار مواد اولیه و همچنین بحران انرژی دستاورد دیگری است که در نهایت به رشد تولید ختم شده و می تواند این مجموعه را برای مدیریت بحران های سال آینده بیش از پیش آماده کند. 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز