شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
نگاهی به عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید»
بانک تجارت با انتشار گزارشی، خدمات تسهیلاتی خود به بخش‌های مختلف اقتصاد ایران اسلامی در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی و شکوفایی اقتصاد کشور تا مقطع پایان بهمن‌ماه را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۸۱۷۷

تیتر۲۰- مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی در پایان بهمن‌ماه 1402 به بیش از 4976 هزار میلیارد ریال بالغ شده که نشان از تداوم حمایت‌های گسترده بانک تجارت از بخش‌های مختلف اقتصادی دارد.

این بانک با درک حرفه‌ای از اهمیت و جایگاه صنایع و معادن و ارتباط مستقیم آن با تولید و اشتغال‌زایی تا پایان بهمن‌ماه سال 1402 مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی خود به بخش صنعت و معدن را به 1181 هزار میلیارد رسانده است.

فعالان عرصه صادرات دیگر بخشی هستند که بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» از آن‌ها حمایت به‌عمل آورده است. بر این اساس مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی بانک تجارت به بخش صادرات تا مقطع مذکور به بیش از 11 هزار میلیارد ریال رسیده است.

این بانک همچون سال‌های گذشته در سال 1402 نیز حمایت از بخش خدمات و بازرگانی را در اقتصاد ایران هدف قرار داده است، به نحوی که مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی بانک تجارت تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به بخش خدمات 1664 هزار میلیارد ریال بوده و این شاخص در حوزه بازرگانی به بیش از 1149 هزار میلیارد ریال بالغ شده است.

بانک تجارت در سال 1402 هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر جهش تولید و مسکن مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی بانک تجارت تا پایان بهمن‌ماه به صنعت ساختمان و مسکن را به بیش از 652 هزار میلیارد ریال رسانده و علاوه بر این با هدف حمایت از کشاورزان کشور، این شاخص را در بخش کشاورزی به بیش از 318 هزار میلیارد ریال رسانده است.

بانک تجارت در سال 1402 با ایجاد تنوع گسترده در خدمات و ارائه محصولات نو و کارآمد به بخش‌های مختلف اقتصادی، ضمن انجام وظایف حرفه‌ای خود در تلاش بوده با راه‌اندازی و طراحی راهکارهای تسهیلاتی مبتنی بر تامین اعتبار زنجیره‌ای در مهار تورم نیز نقش‌آفرینی کند./روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت

ارسال نظرات
موضوعات روز