شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱
طراحان برجسته کمپانی سیتروئن (Citroen) در ساخت و طراحی مجدد خودروهای MPV فیس لیفت تمام تلاش خود را به کار بردند تا طراحی ظاهر این خودروها بهتر از گذشته باشد.
کد خبر: ۶۸۴۶

تیتر20 – گروه بین الملل - طراحان برجسته کمپانی سیتروئن (Citroen) در ساخت و طراحی مجدد خودروهای MPV فیس لیفت تمام تلاش خود را به کار بردند تا طراحی ظاهر این خودروها بهتر از گذشته باشد. آنها در این راستا تکنولوژی های بکار رفته در خودروهای مذکور را بهبود بخشیدند و آپشن های شخصی جدیدی به آنها اضافه کردند.
یکی از آپشن هایی که به این خودرو اضافه شد عدم استفاده از دست برای بازکردن صندوق عقب این خودروهاست. طراحان خودرو با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در زیر و عقب خودرو این قابلیت را به C4 Picasso و Grand اضافه کردند که حضور شخص را تشخیص دهد و در صندوق را به صورت خودکار باز کند. 
تغییرات طراحی دیگری که در این خودروها به کار رفتند شامل تغییر طراحی قسمت جلوی خودروست که برای اولین بار در این دو مدل به کار رفته است. همچنین چراغ های دنده عقب این خودروها به تکنولوژی «سه بعدی» مجهز شدند که البته مطابق با استاندارد است.
الحاقات دیگری که به این خودروها اضافه شده عبارتند از سقف سیاه دو تنی برای خودروی پنج سرنشین C4 Picasso و همچنین قابلیت نصب رینگ های جدید برای چرخ های این دو مدل است.
هر دو خودرو دارای سیستم جهت یابی اتصالی جدید سیتروئن هستند که قابلیت جهت یابی را به صورت سه بعدی، لمسی و درلحظه فراهم می کند. این تکنولوژی همچنین برای جهت یابی، تلفن و عملکردهای رسانه ای اش، امکان تشخیص صدا دارد. از دیگر آپشن های اضافه شده به این خودروها امکان دسترسی و ارسال پیامک و ایمیل از داخل خودرو است.
این خودروها علاوه بر سیستم هوشمند بازکردن در صندوق عقب، از تعدادی سیستم های امنیتی مانند تشخیص محدوده سرعت، سیستم تنظیم سرعت (کروز) و زنگ هشدار برای خروج از خط کشی های جاده برخوردار است.
دو موتور جدید هم به این خودروها اضافه شد. تکنولوژی سوخت 1.2 لیتر PureTech 110 با گیربکس دستی شش سرعته که هم اکنون در خودرو C4 Cactus وجود دارد در C4 Picasso و Grand C4 تعبیه شده است. 
فروش سری جدید خودرو C4 Picasso از سپتامبر (اواسط شهریور) سال جاری با قیمت تقریبی 19 هزار و 600 پوند آغاز می شود که یکهزار پوند از قیمت کنونی این خودرو بیشتر است. خودرو Grand C4 Picasso نیز به احتمال زیاد با قیمت 21 هزار و 800 پوند در بازار عرضه خواهد شد.
منبع: Autocar
مترجم: رعنا اشرفی

ارسال نظرات
موضوعات روز