جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۲
برای بسیاری از ما هیجان انگیز است که بدانیم تا چه سنی عمر خواهیم کرد. آکادمی Actuaries این امکان را فراهم کرده است که میزان سال های باقی مانده از عمر خود را بفهمیم.
کد خبر: ۶۹۱۵
تیتر20 - برای بسیاری از ما هیجان انگیز است که بدانیم تا چه سنی عمر خواهیم کرد. آکادمی Actuaries این امکان را فراهم کرده است که میزان سال های باقی مانده از عمر خود را بفهمیم.
به گزارش کلیک، یک ابزار آنلاین از آکادمی آمریکایی Actuaries به منظور کمک کردن به مصرف کنندگان و مشاوران، سن نرمال باز نشستگی افراد را تخمین می زند. Longevity Illustrator برای استفاده همه مردم قرار گذاشته شده است و سه تصویر مختلف را برای طول عمر اشخاص ایجاد می کند.

پس از این که کار بران برخی اطلاعات اصلی را وارد کردند، این نمایش گر ها احتمال این که یک کاربر تا چه سنی زندگی خواهد کرد را نشان خواهد داد.

 Ted Goddmar، یکی از باز نشسته گان این آکادمی گفت ایده ایجاد Longevity Illustrator که برای همه در دسترس است، به سال ها قبل بر می گردد، هنگامی که متوجه شدیم باز نشسته گان و کسانی که در حال برنامه ریزی برای باز نشستگی هستند، هیچ دست رسی به اطلاعات مورد نیاز خود در مورد میزان سال هایی که قرار است زنده بمانند ندارند و فقط به فکر در آمد پس از باز نشستگی خود هستند.

این نتایج بر اساس اطلاعات ورودی کاربران مثل تاریخ تولد، جنسیت، سیگاری بودن یا نبودن کاربر و تایین سطح عمومی سلامت خود (ضعیف، متوسط و قوی) است.

این نمایش گر تمام کاستی های موجود را تایید می کند و می گوید که تمام نتایج بر اساس متوسط انتظاراتی است که می تواند برای شرایط محیطی افراد مختلف درست باشد یا نباشد.

نکته قابل بحث این است که نمی توان سن دقیقی که کاربر قرار است بمیرد را مشخص کرد، بلکه می توان با توجه به اطلاعات کاربر و یافتن اطلاعات اشخاص مشابه این کاربر، میزان طول عمر شخص را حدس زد.

سAndrew Polerson کارمند ارشد سیستم باز نشستکی SOA ( معماری سرویس گرا) گفت:ما Actuaries Legevity Illustration را طراحی کردیم تا به برنامه ریزی افراد برای زنده ماندن شان کمک کنیم تا بتوانند با توجه به این که قرار است تا چه سنی زنده بمانند، برنامه ریزی درست را انجام دهند. زندگی یک سناریو از پیش طراحی شده نیست و نمی توان گفت که با رسیدن به سن مشخصی می توان باز نشست شد پس مردم باید برای خود برنامه ریزی داشته باشند تا بتوانند کم تر زندگی کردن یا بیشتر زنگی کردن خود را مشخص کنند.

این نمایش گر به کاربران این اجازه را می دهد که اطلاعات شخص دیگری را وارد کند تا طول عمر او را با طول عمر والدینش مشخص کند. هر یک از تصاویر ایجاد شده توسط Longevity Illustratir میزان طول عمر کاربر و والدینش را و احتمال اینکه آن دو تا چه سنی زنده می مانند، نشان می دهد.

نکته قابل توجه دیگر این است که احتمال این که یکی از شما نسبت به دیگری بیش تر زنده بمانید وجود دارد و شما باید این نکته مهم را در برنامه ریزی برای باز نشستکی خود در نظر داشته باشید. شما همچنین باید این را در نظر داشته باشید که هر یک از شما می تواند بیش ازمتوسط امید به زندگی خود عمر کنید./الف
منبع:thinkadvisor

ارسال نظرات
موضوعات روز