پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱
در دنیای تولید آب معدنی فاکتورهای رقابت بین شرکت‌ها و برند‌های مطرح در این بازار، بسیار متنوع شده است، از کیفیت آب گرفته تا وضعیت خطوط تولید و دستگاه‌ها و لوازم بسته بندی و دوری و نزدیکی به بازار مصرف و اصالت آب معدنی و منبع استحصال آن، از جمله این فاکتورهاست.
کد خبر: ۶۹۲۸

تیتر20 - در دنیای تولید آب معدنی فاکتورهای رقابت بین شرکت‌ها و برند‌های مطرح در این بازار، بسیار متنوع شده است، از کیفیت آب گرفته تا وضعیت خطوط تولید و دستگاه‌ها و لوازم بسته بندی و دوری و نزدیکی به بازار مصرف و اصالت آب معدنی و منبع استحصال آن، از جمله این فاکتورهاست.
علاوه بر این، شکل ظاهری محصولات از نظر بسته‌بندی و بویژه نحوه تعامل سازندگان این محصول با محیط زیست و منابع طبیعی از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیر گذار است که اخیرا اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.
در حال حاضر مشکل بطری‌های آب معدنی که گاهی اوقات کمتر از یک دقیقه در دست مصرف کننده می‌ماند و سپس وارد چرخه بازیافت می‌گردد، از نکات بسیار حایز اهمیت است. گاهی اوقات بطری‌های آب معدنی اقامت بسیار زیادی در چرخه بازیافت دارند و حتی به سبب عدم رشد فرهنگی بخش‌هایی از جامعه وارد محیط زیست شده و سالیان سال در آن جا می‌مانند.
از این جهت دقت در نحوه تولید این بطری‌ها، اهمیت شایانی یافته است. در برخی از کشورهای جهان بطری‌های آب معدنی به گونه ای ساخته می‌شود که بعد از مصرف، امکان فشرده و کوچک سازی آن توسط مصرف کننده وجود دارد و به این ترتیب حجم آن به عنوان زباله چندین برابر کمتر شده و فضای بسیار کمتری را به عنوان یک ماده زاید اشغال می‌کند.
از میان برند‌های ایرانی هم آب معدنی «قله» که به وسیله شرکت شرکت «صنایع غذایی رنگین کمان چلگرد» تولید وارایه می‌شود و از آب‌های دامنه زاگرس به دست می‌آید از این تکنولوژی در تولید بطری‌های خود استفاه می‌کند. 
بطری‌های آب معدنی قله توسط دستگاه‌های پیشرفته HUSKY تولید می‌شود و با دستگاه‌های مدرن پر کن Sidel  پر می‌شوند.
در لیبل محصول، آب معدنی طبیعی دارای سیلیس، درج شده است، همچنین عنوان مدرن ترین کارخانه آب معدنی کشور  نیز بر روی آن دیده می شود که به نظر ادعای بزرگی است و در بازار رقابتی داخلی که غول های جهانی در آن با هم رقابت می کنند مفهوم چنین عنوانی این است که باید منتظر ظهور یک برند بزرگ آب معدنی در کشور باشیم.

ارسال نظرات
موضوعات روز