شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱
لزوم استمرار ایساکو در یادآوری خطر!
قطعات تقلبی خودرو با توجه به کیفیت پایین شان، گاهی حتی ایمنی خودروها را نیز نشانه رفته و جان مشتریان را به خطر می اندازند
کد خبر: ۷۷۸۵

تیتر20 - یکی از بزرگترین معضلات این روزهای بازار قطعات و لوازم یدکی کشور، رواج نمونه های تقلبی بی کیفیت است که هم مشتریان را به دردسر انداخته و هم شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان به خصوص ایساکو(شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو) را به چالش کشانده است.
در این شرایط، پرسش مهم اینجاست که ایساکو به عنوان بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش خودروسازی کشور، چگونه می تواند با پدیده شوم قطعات تقلبی مبارزه و پیروز میدان شود. هرچند این شرکت روش های مختلفی مانند نصب هلوگرام و تعیین اصالت قطعه را برای تمیز دادن قطعات اصل از تقلبی، به اجرا درآورده، اما به نظر می رسد این شرکت بهتر است برای نزدیک تر شدن به هدفش (مقابله با قطعات تقلبی)، راهکارهایی دیگر به عنوان مکمل روش های قبلی، استفاده کند. یکی از دلایلی که مشتریان به سمت قطعات غیر ایساکویی می روند، قیمت پایین تر آنهاست، بنابراین ایساکو می تواند با انجام اقداماتی، انگیزه این دسته از مشتریان را برای خرید قطعات اصل، بالا ببرد. 
طبعا یکی از این اقدامات، کاهش یا حداقل تثبیت قیمت قطعات است، چه آنکه می تواند تا حد نسبتا قابل توجهی، مشتریان را به سمت خرید قطعات اصل، ترغیب کند. راهکار دیگر اما فرهنگ سازی هرچه بیشتر برای سوق دادن مشتریان به سمت خرید قطعات اصل است. 
قطعات تقلبی با توجه به کیفیت پایین شان، گاهی حتی ایمنی خودروها را نیز نشانه رفته و جان مشتریان را به خطر می اندازند و از همین رو ایساکو باید با فرهنگ سازی و تبلیغات استاندارد، این خطر بالقوه را بیشتر و بیشتر یادآوری کند.
استمرار این یادآوری بالاخره اثر خود را خواهد گذاشت و بسیاری از مشتریان حتی با وجود گران تر بودن قطعات اصل، رفته رفته آنها را به مدل های تقلبی ترجیح خواهند داد.   

ارسال نظرات
موضوعات روز