يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۲
در نگاه اول به نظر می رسد خودروهای فرانسوی به دلیل کیفیت بهتر، بر چینی ها غالب خواهند شد، با این حال چشم بادامی ها نیز از فاکتور مهم قیمت بهره می برند و این احتمال وجود دارد که با کاهش قیمت و حتی دامپینگ، رقابتی نزدیک را با پژوهای جدید آغاز کنند.
کد خبر: ۷۸۹۵

تیتر20 - ایران خودرو و پژو در حالی قرارداد خود را با یکدیگر امضا کرده و شرکت مشترک شان را نیز ثبت کرده اند که قرار است سه محصول جدید پژو راهی بازار ایران شود. 
پژو 301، پژو 208 و پژو 2008 سه محصولی هستند که خودروساز فرانسوی در فاز اول همکاری جدید خود با ایران خودرو، برای بازار کشور در نظر گرفته است. 
ازآنجاکه هر سه این خودروها قیمتی بالای 60 میلیون تومان دارند، بنابراین ورودشان به بازار ایران سبب ایجاد تغییر و تحولات در بازه قیمتی موردنظر خواهد شد. 
طبق اعلام اولیه ایران خودرو، 301 و 208 و 2008 به ترتیب قیمتی حول و حوش 60 میلیون تومان، 70 میلیون تومان و 80 میلیون تومان خواهند داشت و با این حساب اصلی ترین رقبای آنها، محصولات چینی خواهند بود. 
در حال حاضر خودروهایی مانند ام وی ام، لیفان و جک در بازه قیمتی بالای 60 میلیون تومان بازار خودرو کشور حضور دارند که همه شان چینی به شمار می روند و در نتیجه رقابتی داخلی میان آنها شکل گرفته است. 
این در حالی است که با ورود سه محصول جدید پژو به کشور، کار بر این چشم بادامی ها سخت خواهد شد. به عبارت بهتر، با آمدن 301 و 208 و 2008، رقابت در بازه قیمتی بالای 60 میلیون تومان داغ خواهد شد که باید منتظر ماند و دید در نهایت، چشم بادامی ها برنده این رقابت خواهند شد یا فرانسوی ها. 
هرچند در نگاه اول به نظر می رسد خودروهای فرانسوی به دلیل کیفیت بهتر، بر چینی ها غالب خواهند شد، با این حال چشم بادامی ها نیز از فاکتور مهم قیمت بهره می برند و این احتمال وجود دارد که با کاهش قیمت و حتی دامپینگ، رقابتی نزدیک را با پژوهای جدید آغاز کنند.
 قرار است اولین محصول جدید پژو طی اواخر امسال وارد ایران شود.
ارسال نظرات
موضوعات روز