جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶
باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب رضا قوچان‌نژاد افتاده بود اما مذاکرات در فضایی آرام و بدون هیاهوی رسانه‌ای دنبال می‌شد تا این‌که روزنامه خبرورزشی به سمت این مذاکرات نور فرستاد و همه اهالی فوتبال، موضوع را متوجه شدند.
کد خبر: ۷۹۱۴

تیتر20 - البته طبیعی بود که در آن زمان، دو طرف ماجرای مذاکره را تکذیب کنند ولی واقعیت چیز دیگری است. باشگاه پرسپولیس با حمایت یک هوادار پولدار می‌خواست قوچان‌نژاد را با قیمتی حدود ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان سرخپوش کند. قیمتی که گفته می‌شود در سال‌های قبل به حساب آندرانیک تیموریان یا سیدمهدی رحمتی برای استقلالی‌شدن رفته بود. واقعیت این است که قوچان‌نژاد دیگر نمی‌خواست در لیگ قطر باشد و باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد ۲میلیارد و ۵۰۰میلیونی داد اما گوچی برای حضور در لیگ ایران، رقمی حدود دو برابر این قیمت را می‌خواست که به همین علت، پرسپولیسی‌ها بی‌خیال ادامه مذاکرات شدند.

قوچان‌نژاد هم وقتی متوجه شد رقم درخواستی‌‌اش که چیزی حدود ۴میلیارد تومان برای بازگشت به لیگ ایران بود، توسط باشگاه پرسپولیس تأمین نمی‌شود، تصمیم گرفت با رقمی بسیار کمتر به هیرنوین هلند بپیوندد و فوتبال را در باشگاهی که از آن رشد کرده ادامه دهد.

به هر حال تنها دلیل عدم توافق با قوچان‌نژاد، رقم بسیار بالایی بود که این بازیکن به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد وگرنه او کاملاً آماده بود تا به لیگ ایران بیاید. این در حالی است که برخی می‌گفتند اصلاً امکان نداشت قوچان‌نژاد پرسپولیسی شود. یکی از نزدیکان به گوچی هم گفته بود این بازیکن تا پایان فوتبالش در خارج از ایران می‌ماند ولی واقعیت این است که خواندید، اگر پول حسابی می‌دادند، قوچان‌نژاد هم پرسپولیسی می‌شد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز