سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش ۲۳ ایراد به لباسهای تیم ملی گرفته است، گفت: قرارداد فدراسیون با اسپانسر البسه تیم ملی در مرحله فسخ است.
کد خبر: ۸۱۴۱

تیتر20 - مهدی تاج درباره انتقاداتی که نسبت به کیفیت و نوع قرارداد اسپانسر لباسهای تیم ملی می‌شود، گفت: قراردادی سه ساله با جیووا بسته شده است که لباس تیم ملی بزرگسالان را رایگان تامین می کند و لباس سایر تیم های ملی را ۹۰ درصد تخفیف می دهند. البته قیمت هایی که این شرکت داده است، بسیار بالاست و با همان ۱۰ درصد می توانند هزینه های خود را تامین کنند.

وی تاکید کرد: کارلوس کی روش جلسه ای با ما داشت و ۲۳ ایراد به لباسهای تیم ملی گرفت. این لباسها باید برای بازی تیم ملی ایران در آب و هوای گرم و خشک، سرد و خشک، گرم و مرطوب مناسب باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: در یک جلسه، لیوان آبی را روی پیراهن تیم ملی ریختیم و دیدیم که تمام آب جذب لباس شد. این در حالی است که یک لباس استاندارد آب را جذب نمی کند.

تاج خاطرنشان کرد: ما جلسات متعددی با آقای بردبار شریک ایتالیایی اسپانسر تیم ملی داشتیم و ایرادات کی روش را منعکس کردیم. به آنها گفتیم اگر درخواستهای ما تامین نشود، قرارداد را فسخ می کنیم.

تاج در پاسخ به این سئوال که آیا اتفاق خاصی رخ خواهد داد یا خیر؟ گفت:  این شرکت به ما ۵۰ هزار دلار داده که البته قابل استرداد نیست چون خسارتی است که داده ایم. در این مدت با برند آدیداس هم صحبتهایی کرده ایم. شاید به نتایج خوبی با این برند برسیم. آدیداس گفته یک میلیون دلار لباس رایگان می دهم و یک میلیون دلار را باید از آنها بخریم.

وی که روی خط برنامه نود حضور یافته بود، تاکید کرد: فدراسیون بر این باور است که می تواند قراردادش را با شرکت جیووا فسخ کند. این داستان دارد به این سمت فسخ کردن قرارداد می رود و نگرانی برای تامین پیراهن تیم ملی در آینده وجود ندارد چون مذاکراتی صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد که بعید است اسپانسر فعلی تیم ملی بتواند برای بازی با قطر لباسهای مدنظر و استاندارد را تامین کند. 
تاج گفت: به عنوان رئیس فدراسیون می گویم اینها نمی توانند پیراهن تیم ملی را با این کیفیت تامین کنند. با این حال نگران پیراهن تیم ملی برای بازی با قطر و سه بازی اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نباشید؛ ما این مشکل را حل می کنیم./مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز